Originally posted by Pred
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90 / E91 / E92 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
e90 325ia 2009 lci M-Sport SaphireBlack
Ex.
e61 520da 2009 lci M-Sport GarbonBlack
e91 325i 2009 lci SaphireBlack
e91 325i 2005 ArktisMetal
e46 320ci 2001 TobassBlue
e39 523i 1996 AlpinWhite 2
S1000rr 2010 Thunder grey
-
-
Originally posted by Oeoemanni View PostNo, miten meni...?
Sitten vain toivotaan, että vika oli pelkästään puolassa. Tulpat olisi muuten tarkoitus vaihtaa kunhan kelit lämpenee...
Comment
-
-
Originally posted by kooma View PostTaas kerran itse itselleni vastaten: onko normaalia että n52b25 lämmöt ei nouse edes 80 asteeseen? No ei, uusi termari paikallaan ja lämmöt on siellä missä pitääkin eli muutama aste termarin 97 asteen molemmin puolin.
Katsoitko nämä lämmöt mittariston "salavalikosta" ?Hyvin suunniteltu on yhä kokonaan tekemättä.
Comment
-
-
Originally posted by Vee-eit View PostKatsoitko nämä lämmöt mittariston "salavalikosta" ?
Hankin nimenomaan Wahlerin termarin kun tuolla E60 puolella sitä kehuivat Behriin verrattuna. Vaihtotyö luonnollisesti Bullitin pajallaTällä hetkellä: i3 120Ah Sport, Polestar 2 Long Range Dual Motor
Comment
-
-
E90 Bmw:n (2007) ajovalot tarvis saada toimimaan oikein. Jos joltain onnistuu koodaus pirkanmaan alueella niin saa ilmottautua =)
Valot siis toimii "Auto" asennossa vähän pöllösti, kirkkaalla kelillä sammuttaa kaikki valot. Pimeen tullessa sytyttää ajovalot ja takavalot. Saako sitä toimiin niin että "Auto" asennossa toimisi päiväajovaloina ne parkkirinkulat kirkkaampana, sit kun kääntää parkeille niin himmeempänä?Astra H OPC
Ex:Jetta Gt, Leon 1.8 20VT TS, Astra H GTC, Lancer Evolution5, E90 330DA M-Sport
Comment
-
-
Terve, oon katsellut noita e91 korisia viikon taikka pari. Oon törmännyt suuresti ärsyttävään ongelmaan ajovalojen suhteen: näyttävät harmailta.
Tässä ensimmäisessä kuvassa näkyy suhteellisen selvästi ongelma: http://www.nettiauto.com/bmw/330/5458934
Umpiot vaihtoon ainoa ratkaisu?
Comment
-
-
Originally posted by TimoI View PostTerve, oon katsellut noita e91 korisia viikon taikka pari. Oon törmännyt suuresti ärsyttävään ongelmaan ajovalojen suhteen: näyttävät harmailta.
Tässä ensimmäisessä kuvassa näkyy suhteellisen selvästi ongelma: http://www.nettiauto.com/bmw/330/5458934
Umpiot vaihtoon ainoa ratkaisu?F11 530d X-drive M-Sport 2016
———————————————————
Exs:
E91 LCI 320dA -09
E46 330D -02
Comment
-
-
Originally posted by TimoI View PostTerve, oon katsellut noita e91 korisia viikon taikka pari. Oon törmännyt suuresti ärsyttävään ongelmaan ajovalojen suhteen: näyttävät harmailta.
Umpiot vaihtoon ainoa ratkaisu?
Tuommosella setillä hioin ja kiillotin omasta autosta etu-umpiot ja sumarit.BMW G21 320e xDrive
Comment
-
-
Originally posted by TimoI View PostOliko lopputulos siedettävä,tyydyttävä vai kiitettävä? Osaatteko muuten sanoa mitkä ajovalot kyseisen linkin autossa on? Syitä kiertää kyseinen yksilö kaukaa? Voisin aloittaa koeajohommat siitä, xenonit epäilyttää.BMW G21 320e xDrive
Comment
-
-
Originally posted by Masq View PostE90 Bmw:n (2007) ajovalot tarvis saada toimimaan oikein. Jos joltain onnistuu koodaus pirkanmaan alueella niin saa ilmottautua =)
Valot siis toimii "Auto" asennossa vähän pöllösti, kirkkaalla kelillä sammuttaa kaikki valot. Pimeen tullessa sytyttää ajovalot ja takavalot. Saako sitä toimiin niin että "Auto" asennossa toimisi päiväajovaloina ne parkkirinkulat kirkkaampana, sit kun kääntää parkeille niin himmeempänä?F31 320xDA
M-B Sprinter 319
Ex: E82 135i, E91LCI 330xd, VW T5 2.5TDI 4Motion, X1 Xdrive20D, Citröen Ax 1.1i
Comment
-
-
Originally posted by Masq View PostE90 Bmw:n (2007) ajovalot tarvis saada toimimaan oikein. Jos joltain onnistuu koodaus pirkanmaan alueella niin saa ilmottautua =)
Valot siis toimii "Auto" asennossa vähän pöllösti, kirkkaalla kelillä sammuttaa kaikki valot. Pimeen tullessa sytyttää ajovalot ja takavalot. Saako sitä toimiin niin että "Auto" asennossa toimisi päiväajovaloina ne parkkirinkulat kirkkaampana, sit kun kääntää parkeille niin himmeempänä?
Jos operoi viiksestä (ei I driveä)
1.Vilkkuviiksestä scrollaa pylpyrällä ikonin, jossa "avaimen" ja "ruksin" symboli sekä lukee "SET" (auto täytyy olla pysähdyksissä)
2.Paina sitten vilkkuviiksestä BC nappia kerran (pääset valikkoon)
3.Nyt scrollaat pylpyrällä kohtaan jossa symbolina "aurinko" ja "ajovalot"
4.Paina jälleen BC nappia,jolloin pääset pylpyrällä scrollaamaan DRL:n joko ON:lle tai OFF:lle.
5.Valitse on tai off BC napilla
Ohjekirjasta selviää helposti kyseinen homma.BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
Comment