Announcement

Collapse
No announcement yet.

335i ja JB4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kameli11
    Bimmer Rookie
    • Aug 2012
    • 39
    • Porvoo

    Originally posted by brainsurgery View Post
    Niin ja se sun ongelma on että esim avg ign huitelee missä sattuu. Laittaisin ne default asetukset rallatuksista piittaamatta ettei se ainakaan hajoa koko auto.
    Tuossa pari uutta vetoa vakio hukkaportin asetuksilla. Toivottavasti noista saa jotain selkoa.


    Tänään pitäisi koittaa katsoa tuota alipainejärjestelmää tarkemmin:think
    Ainakin päällepäin katsomalla ja kokeilemalla kaikki letkut nipussa.
    Miten tuon firmiksen saa uudelleen ajettua sisään? Itsehän olen tuota vasta pariviikkoa käyttänyt suurinpiirtein niin on kaikki vähän uutta
    Kannattaako vaihtaa mappi 4 ja ajella sillä?
    Last edited by Kameli11; 07-05-2016, 10:27.

    Comment

    • larippa
      Bimmer Rookie
      • Jun 2015
      • 110
      • hki

      Tossa on jotain hämärää nyt kun AVG_ign raja-arvot on 0-6 ja sun logissa ne on ihan eri lukemissa.

      JB4 ohjaa boost targettia alemmas AVG_ign arvon perusteella. Alakierroksilla ahtojen hidas nousu voi kai johtua vakio DP:stä(?) Kun katsot tota logia niin ihan hyvinhän se ahtaa targettiin yläkierroksilla. Ei välttämättä ole ahtojärjestelmässä vikaa.

      1. Lataat uusimman firmiksen

      2. Virrat päälle autosta
      3. Läppäri kiinni ja JB4:sen ylävalikoista upload new firmware



      Originally posted by Kameli11 View Post
      Tuossa pari uutta vetoa vakio hukkaportin asetuksilla. Toivottavasti noista saa jotain selkoa.


      Tänään pitäisi koittaa katsoa tuota alipainejärjestelmää tarkemmin:think
      Ainakin päällepäin katsomalla ja kokeilemalla kaikki letkut nipussa.
      Miten tuon firmiksen saa uudelleen ajettua sisään? Itsehän olen tuota vasta pariviikkoa käyttänyt suurinpiirtein niin on kaikki vähän uutta
      Kannattaako vaihtaa mappi 4 ja ajella sillä?
      Last edited by larippa; 07-05-2016, 11:07.
      e90 335i AT
      JB4, MHD race flash E45, VRSF DP

      Comment

      • Kameli11
        Bimmer Rookie
        • Aug 2012
        • 39
        • Porvoo

        Joo vielä on vakio dp:t paikalla. Täytyy koittaa tuota päivitystä. Ja sen jälkeen uutta logia. Kiitoksia!

        Comment

        • brainsurgery
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2011
          • 1355
          • Helsinki

          Originally posted by Kameli11 View Post
          Joo vielä on vakio dp:t paikalla. Täytyy koittaa tuota päivitystä. Ja sen jälkeen uutta logia. Kiitoksia!
          Katsoppa huviksesi että sulla on avg ign max value 8 jb4 mobilessa.

          Comment

          • BFI18
            BTCF Member
            • Aug 2012
            • 1456
            • Turku

            Kummasti toi dynohomma meni tänään omalla kohdalla map 1 360/560.
            Map 5:lla pätki jotekin vedossa pariila ekalla yrityksellä - ei mennyt limp modeen/nelosmapille??
            No map 5:lla tuli 362 4950rpm/ 555Nm - en oo ihan tyytyväinen. Logia en ottanu dynossa - mut tien päällä map 5 vetää helvetin hyvin ja ahtaa logeissa 15-16 psi eikä pätki tms. Kumma juttu, tulpat on tuoreet, puolat vaihtoon varoiksi??
            Setup pelkkä jb4 98:lla.
            E: tuolla aiemmassa postissa #848 aiempi logi map 5.
            Last edited by BFI18; 07-05-2016, 20:01.
            G26 i4 M50 Black Sapphire

            Comment

            • bemmeri
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2006
              • 4181

              Mikähän mulla mättää kun vaihteen vaihdon jälkeen ennakot putoaa joillain sylintereillä nollaan? Ihan sama homma ollu kolmella eri flashilla ja eri e85 seoksilla.

              Tuossa e85 flashi ja seos n. E53



              Yhdellä vaihteella tulee nättiä logia, mutta sitten kun vaihteen vaihto tulee niin ennakot putoaa yleensä 4 ja/tai 1 pytyllä.
              Last edited by bemmeri; 08-05-2016, 13:06.
              EVERYTHING | WORKS

              Comment

              • samppa...
                Bimmer Rookie
                • Sep 2008
                • 117
                • .

                Katoppa tarkasti ne letkut mitkä menee koneen yli kuskin puolelle.Vissiin herkkä paikka murtumaan siitä kohti.Itsellä oli sielllä murtumaa ja heitti just tuota 30ff koodia isommilla vaihteilla lasetellessa..


                Originally posted by Kameli11 View Post
                Tuossa pari uutta vetoa vakio hukkaportin
                asetuksilla. Toivottavasti noista saa jotain selkoa.


                Tänään pitäisi koittaa katsoa tuota alipainejärjestelmää tarkemmin:think
                Ainakin päällepäin katsomalla ja kokeilemalla kaikki letkut nipussa.
                Miten tuon firmiksen saa uudelleen ajettua sisään? Itsehän olen tuota vasta pariviikkoa käyttänyt suurinpiirtein niin on kaikki vähän uutta
                Kannattaako vaihtaa mappi 4 ja ajella sillä?

                Comment

                • Kameli11
                  Bimmer Rookie
                  • Aug 2012
                  • 39
                  • Porvoo

                  Originally posted by brainsurgery View Post
                  Katsoppa huviksesi että sulla on avg ign max value 8 jb4 mobilessa.
                  Mistä tuon näkee?:think


                  Tuossa pari uutta logia uuden firmwaren jälkeen. Ei tuntunut auttavan tuo?


                  Tuon liittimen kun avasi niin ei kyllä suhissut itsellä tuota 30 sek. Aika nopeasti ilma tuli ulos. Täytyy siis katsoa noita ylimeneviä letkuja vielä.
                  Last edited by Kameli11; 08-05-2016, 19:10.

                  Comment

                  • brainsurgery
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2011
                    • 1355
                    • Helsinki

                    Originally posted by Kameli11 View Post
                    Mistä tuon näkee?:think


                    Tuossa pari uutta logia uuden firmwaren jälkeen. Ei tuntunut auttavan tuo?


                    Tuon liittimen kun avasi niin ei kyllä suhissut itsellä tuota 30 sek. Aika nopeasti ilma tuli ulos. Täytyy siis katsoa noita ylimeneviä letkuja vielä.
                    Settings -> Avg Ign Max Value

                    Comment

                    • Kameli11
                      Bimmer Rookie
                      • Aug 2012
                      • 39
                      • Porvoo

                      Tuota valikkoa ei ole tietokoneen versiossa.
                      Vai onko se jotenkin erikautta nähtävissä.
                      Itselläni ei ole mobiili käytössä siitä tuo valikko löytyisi?:think

                      Comment

                      • brainsurgery
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2011
                        • 1355
                        • Helsinki

                        Originally posted by Kameli11 View Post
                        Tuota valikkoa ei ole tietokoneen versiossa.
                        Vai onko se jotenkin erikautta nähtävissä.
                        Itselläni ei ole mobiili käytössä siitä tuo valikko löytyisi?:think
                        Ah, ok. Ei sitä tosiaan tietokoneen valikossa ole. Unohda siis koko juttu

                        Comment

                        • brainsurgery
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2011
                          • 1355
                          • Helsinki

                          Kameli11 ongelma näyttäisi olevan se, että avg ign paikalla näytetäänkin bank2:n trimmit. Tuo pitäisi olla mahdollista vain, jos Future Use D bit 5 on valittu. Kokeileppa renkuttaa edestakaisin niitä Future Use D bittejä, Savettaa muutokset ja sitten lopuksi nollata ne Future Use D bitit ja sitten Savettaa uudestaan, josko se sillä lähtisi toimimaan.

                          Comment

                          • Kameli11
                            Bimmer Rookie
                            • Aug 2012
                            • 39
                            • Porvoo

                            Originally posted by brainsurgery View Post
                            Kameli11 ongelma näyttäisi olevan se, että avg ign paikalla näytetäänkin bank2:n trimmit. Tuo pitäisi olla mahdollista vain, jos Future Use D bit 5 on valittu. Kokeileppa renkuttaa edestakaisin niitä Future Use D bittejä, Savettaa muutokset ja sitten lopuksi nollata ne Future Use D bitit ja sitten Savettaa uudestaan, josko se sillä lähtisi toimimaan.
                            Ei tunnu vieläkään pelittävän. Koitin noita valikoita renkkailla edes takas ja päivitin vielä kerran ohjelmankin . Eli kun tuon future use d:n on laittanut 0 jää tuo avg ign alle raja-arvon. Mutta kun laittaa 98 päälle niin sitten näyttää ihan omiaan? Eli tuo purkki ei nyt ota jostain syystä noita bittejä vastaan :think

                            Comment

                            • brainsurgery
                              Bimmer Enthusiast
                              • Aug 2011
                              • 1355
                              • Helsinki

                              Originally posted by Kameli11 View Post
                              Ei tunnu vieläkään pelittävän. Koitin noita valikoita renkkailla edes takas ja päivitin vielä kerran ohjelmankin . Eli kun tuon future use d:n on laittanut 0 jää tuo avg ign alle raja-arvon. Mutta kun laittaa 98 päälle niin sitten näyttää ihan omiaan? Eli tuo purkki ei nyt ota jostain syystä noita bittejä vastaan :think

                              http://www.datazap.me/u/kameli/log-1...=1&data=1-4-12
                              No pahus. Sujuuko englanti, että voisit laittaa n54techille support foorumille kysymyksen tuosta? Siellä voisi sitten tuotteen kehittäjä kertoa mikä on vialla ja miten korjataan.

                              Lisäksi tuossa logissa, jossa avg ign näkyy, se nousee tosi korkeaksi, neljään. Mitä bensaa käytät?

                              Comment

                              • Kameli11
                                Bimmer Rookie
                                • Aug 2012
                                • 39
                                • Porvoo

                                Originally posted by brainsurgery View Post
                                No pahus. Sujuuko englanti, että voisit laittaa n54techille support foorumille kysymyksen tuosta? Siellä voisi sitten tuotteen kehittäjä kertoa mikä on vialla ja miten korjataan.

                                Lisäksi tuossa logissa, jossa avg ign näkyy, se nousee tosi korkeaksi, neljään. Mitä bensaa käytät?
                                Joten kuten, täytyy sieltä kysyä ratkaisua jos ei muuten ratkea . Ihan 98 olen ajellut toistaiseksi.

                                Kiitos avusta kuitenkin!
                                Last edited by Kameli11; 10-05-2016, 16:26.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎