Pitäiskö siihen vaihtaa eri softaversio?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
335i ja JB4
Collapse
X
-
Originally posted by böntti View PostPitäiskö siihen vaihtaa eri softaversio?BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
-
Juu aivan, unohtu jo se alkuperäinen ongelma. Onko tuosta koodista jotain haittaa? Syttyykö check engine? Meneekö limp modeen?
-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by böntti View PostJuu aivan, unohtu jo se alkuperäinen ongelma. Onko tuosta koodista jotain haittaa? Syttyykö check engine? Meneekö limp modeen?
BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
-
Aivan, se työntää ilmeisesti P-koodia?-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by böntti View PostAivan, se työntää ilmeisesti P-koodia?Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Comment
-
-
Nyt on viinaa 30% tankissa ja Map5:llä. Mikä mättää, kun ei suurtakaan eroa kulkupuoleen tullut kun e85 laitoin tankkiin. Muutenkaan ei koko JB4 tuonu suurtakaan eroa entiseen verrattuna. Hieman kovempaa menee kellon/gps mukaan ja käytös hieman ärhäkämpi. :think
Uusin firmware, valikko 10 3k, 11 oli vetojen aikaan jossain 2,5k paikkeilla ja 12 3k.
Tuossa logit aamulta, ulkona oli alle 10astetta. Map5 oli sopeutettu sen kolme kertaa 3:lla. Map4 ja Map2 vaihdettu lennosta ja sitten vedetty (näiden ei ilmeisesti tarvii sopeutua), akku huono läppärissä, niin ei kovin ollu aikaa ylimääräiseen. Kuvien ylläpuolella linkki CSV-tiedostoon.
map5CSV
Map4CSV
Map2 CSV
Mitä korjataan tai tarvii muuten säätää?
Edit. Moottorin vikavalon sytytti tänä aamuna kun ekan vedon tein kickdownilla Map5:llä, ilmoitti miswire syl.2 (en muistanu ottaa luistonestoa pois). Nollauksen ja map5 sopeutuksen jälkeen ei enää tule muuta koodia kuin pakoputken läpästä (ajelin ilman luistoestoa).Last edited by bemmeri; 27-09-2015, 10:25.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
No eihän se ilo pitkään kestäny.
Rupesi rykimään kesken kovan kiihdytyksen ja taas oli misfire syl2. Vaihdoin ko sylinterin puolan ykkös pyttyyn, sitten anto vikakoodin syl1:stä. Oli myös muita koodeja tällä kertaa ja puolimoottori valo jäi palamaan koodien kuittauksen jälkeen. Ei antanut kuitata pois sitä 3100 koodia. 2abc ja tuo 3100 koodi tuli sen jälkeen kun vaihdoin puolien paikkaa.
Loppu aika kesken ja pitää huomenna jatkaa ihmettelyä.
Mistä nuo puolat kannattaa ostaa? Ilmeisesti kaikki kerralla? Oli 08/2 valmistuskuukausi puolilla.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Samalla vaivallahan nuo tulpatkin uusisi. Vaihdettu viime keväänä ja ajettu joku max 10tkm.
Jostain ketjusta (vai oliko tästä jopa) luin että toisen tyyppiset tulpat kannattaisi laittaa näihin viritettyihin. Kannattaako talveksi laittaa, kun ajelee map 1 tai 4:llä? Vai vasta keväällä kun saa täydet paineet peliin, lähinnä onko normaaliajossa haittaa kylmemmistä (?) tulpista ja pienemmästä kärivälistä?
Kävin pikaseen laittamassa auton käyntiin, niin ei puolimoottorivalo enää palanu eikä syttyny kun hetken kaasutteli.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostSamalla vaivallahan nuo tulpatkin uusisi. Vaihdettu viime keväänä ja ajettu joku max 10tkm.
Jostain ketjusta (vai oliko tästä jopa) luin että toisen tyyppiset tulpat kannattaisi laittaa näihin viritettyihin. Kannattaako talveksi laittaa, kun ajelee map 1 tai 4:llä? Vai vasta keväällä kun saa täydet paineet peliin, lähinnä onko normaaliajossa haittaa kylmemmistä (?) tulpista ja pienemmästä kärivälistä?
Kävin pikaseen laittamassa auton käyntiin, niin ei puolimoottorivalo enää palanu eikä syttyny kun hetken kaasutteli.BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
-
Originally posted by Veeksi View PostKannattaa ehdottomasti laittaa S55/N55 puolat ja NGK:n iridium-tulpat saman tien, vaikka ei ehkä se halvin ratkaisu olekaan. Eipähän ole ihan heti samat ongelmat vastassa uudestaan.
Taidan huomenna tilata yhden vanhan mallin puolan että saan auton ajoon ja sitten kerralla vaihtaa kaikki tulpat/puolat parempiin. Tänään ekan misfiren jälkeen rupes tulemaan koodia heti kun meni ahdolle, pintakaasulla pysty ajamaan normaalisti.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostVarmasti hyvä ratkaisu. Mikä noiden tulppien tyyppi jotka kannattaa hommata? Jos halpa ostopaikka on mielessä, niin voi vinkata.BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
Comment