Originally posted by brainsurgery
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
335i ja JB4
Collapse
X
-
E91 335i -07
F20 118i -15
-
-
Originally posted by 1349 View PostKuten mainitsin niin olen koittanut myös defaultilla eikä ollut juurikaan vaikutusta. DWP on siis valikko 10.
Noi sun logit on vain niin lyhyitä, että niistä ei oikein saa selville olisiko ahtovuoto, alipainevuoto vai mikä. Jos vain mitenkään kykenet, niin kolmosella parista tonnista rajoittajalle ja vielä vähän matkaa nelosella niin näkisi paremmin.
Comment
-
-
Olisko solenoidivaivaa tai sitten alipaineletkuja förbi?sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostOk joo, sori.
Noi sun logit on vain niin lyhyitä, että niistä ei oikein saa selville olisiko ahtovuoto, alipainevuoto vai mikä. Jos vain mitenkään kykenet, niin kolmosella parista tonnista rajoittajalle ja vielä vähän matkaa nelosella niin näkisi paremmin.
Originally posted by suppari View PostOlisko solenoidivaivaa tai sitten alipaineletkuja förbi?
Oon yrittänyt pitää auton suht vakiona kun käyttöauto kuitenkin. Täytyy varmaan alkaa virittämään lisää kun ongelmia on näköjään joka tapauksessa.E91 335i -07
F20 118i -15
Comment
-
-
Ajele joku päivä niin koitetaan testerillä että tangot liikkuu kuten kuuluukin!sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Originally posted by suppari View PostAjele joku päivä niin koitetaan testerillä että tangot liikkuu kuten kuuluukin!E91 335i -07
F20 118i -15
Comment
-
-
Originally posted by 1349 View PostOon yrittänyt pitää auton suht vakiona kun käyttöauto kuitenkin. Täytyy varmaan alkaa virittämään lisää kun ongelmia on näköjään joka tapauksessa.
Comment
-
-
Tässä jonkin näköinen logi. Tuntui auto toimivan vähän paremmin nyt, vaikka mitään muutoksia en tehnyt... :think
Last edited by 1349; 27-05-2016, 18:05.E91 335i -07
F20 118i -15
Comment
-
-
-
Originally posted by 1349 View PostTuossa vielä toinen logi täysin alkuperäisillä asetuksilla.
http://www.datazap.me/u/lh/log-14646...g=0&data=1-3-4
Meillä sama setuppi, niin ihmetyttää miksi sulla kestää targetin saavuttaminen jonkin verran kauemmin? Mulla taas päinvastoin, että aluksi menee jopa yli targetin n.17 psi. Post #902 on mun yks logi.G26 i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Niinpä. Ennen firmwaren päivittelyä liikkui auto kyllä ihan eri tavalla.E91 335i -07
F20 118i -15
Comment
-
-
Koska PWM on 100:sessa tapissa. Nyt JB4 koittaa saada täysillä turboja spoolaamaan mutta lähtee aika isolla viiveellä. Ymmärtääkseni PID gain asetuksella voidaan vaikuttaa tähän tai sitten jotain vikaa tekniikassa.
A simplified formula for ultimate output PWM is:
FF Curve = Internal Mapping * duty bias/50 * FF/100
PID Output = boost_error (boost vs. boost target) * Internal Mapping * PID Gain
PWM = FF Curve + PID Output
Originally posted by BFI18 View PostItellä myös perusasetuksilla ja map5.
Meillä sama setuppi, niin ihmetyttää miksi sulla kestää targetin saavuttaminen jonkin verran kauemmin? Mulla taas päinvastoin, että aluksi menee jopa yli targetin n.17 psi. Post #902 on mun yks logi.Last edited by larippa; 31-05-2016, 13:26.e90 335i AT
JB4, MHD race flash E45, VRSF DP
Comment
-
-
Wastegate rallatus
Jeba jee,
Nyt havaitsin moisen rallatuksen, kun kelien lämmittyä tulee ajettua tovi räppänät auki, että saa noi nahkajakkarat jäähtymään...
Eli rallatus tulee vain moottorijarrutuksella, ei tyhjäkäynnillä, ei puolikaasulla, ei täyskaasulla. Rallatuksen ilmaantuminen pitää vielä testata MAP0:lla ja MAP1:llä. Nyt siis MAP5 ja n. 17l E85:sta tankissa. Taaimmaisen turbon WG-tango liikku noin 2-3mm.
Olenko ymmärtänyt oikein, että hukkaportteja voi säätää vain MAP6:lla?
Luin aikaisempia juttuja aiheesta, mutta millä DWP arvolla lähtisin liikkeelle?Last edited by WarHead; 31-05-2016, 15:26.E91 335iAT -08
-Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -
Comment
-
-
Huomasin itse myös rallatuksen eilen kun ajelin ikkunat auki. Moottorijarrutuksessa noin 4000 rpm molemmin puolin pitää aikamoista ääntä
Originally posted by WarHead View PostJeba jee,
Nyt havaitsin moisen rallatuksen, kun kelien lämmittyä tulee ajettua tovi räppänät auki, että saa noi nahkajakkarat jäähtymään...
Eli rallatus tulee vain moottorijarrutuksella, ei tyhjäkäynnillä, ei puolikaasulla, ei täyskaasulla. Rallatuksen ilmaantuminen pitää vielä testata MAP0:lla ja MAP1:llä. Nyt siis MAP5 ja n. 17l E85:sta tankissa. Taaimmaisen turbon WG-tango liikku noin 2-3mm.
Olenko ymmärtänyt oikein, että hukkaportteja voi säätää vain MAP6:lla?
Luin aikaisempia juttuja aiheesta, mutta millä DWP arvolla lähtisin liikkeelle?e90 335i AT
JB4, MHD race flash E45, VRSF DP
Comment
-
-
Originally posted by WarHead View PostJeba jee,
Nyt havaitsin moisen rallatuksen, kun kelien lämmittyä tulee ajettua tovi räppänät auki, että saa noi nahkajakkarat jäähtymään...
Eli rallatus tulee vain moottorijarrutuksella, ei tyhjäkäynnillä, ei puolikaasulla, ei täyskaasulla. Rallatuksen ilmaantuminen pitää vielä testata MAP0:lla ja MAP1:llä. Nyt siis MAP5 ja n. 17l E85:sta tankissa. Taaimmaisen turbon WG-tango liikku noin 2-3mm.
Olenko ymmärtänyt oikein, että hukkaportteja voi säätää vain MAP6:lla?
Luin aikaisempia juttuja aiheesta, mutta millä DWP arvolla lähtisin liikkeelle?Originally posted by larippa View PostHuomasin itse myös rallatuksen eilen kun ajelin ikkunat auki. Moottorijarrutuksessa noin 4000 rpm molemmin puolin pitää aikamoista ääntä
Millä mapilla vaan voi säätää.E91 335i -07
F20 118i -15
Comment
-
Comment