iDrive herjaa jarrunesteiden vaihtoa. Mitä muuta kyseiseen "huoltoon" kuuluu, kuin nesteiden vaihto? Onko tietoa mitä sellainen huolto maksaa yleisesti, vai vaihdanko itee?
iDrive herjaa jarrunesteiden vaihtoa. Mitä muuta kyseiseen "huoltoon" kuuluu, kuin nesteiden vaihto? Onko tietoa mitä sellainen huolto maksaa yleisesti, vai vaihdanko itee?
Ei taida kuulua muuta, Turussa kun kyselin merkkihuolloista niin Autokeskus Multicenter 125€ ja Metroauto 60€. Jos vaihdat itse niin sitten tavalla tai toisella niin että vaihtuu myös muualtakin kuin vain säiliöstä.
Tällä hetkellä: i3 120Ah Sport, Polestar 2 Long Range Dual Motor
Millä ihmeellä tollasesta pre-LCI:stä (E91) saa rekkarivalon irti?
Mulla loppui yksinkertaisesti usko vääntää enempää ruuvarilla (ei ole tollasta BMW Special työkalua ).
TIS sanoo:
Lever number/license plate light (1) with special tool 64 1 020 in direction of arrow out of rear lid.
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic E36 320i Cabrio ///M-Sport '98 ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
½ G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Millä ihmeellä tollasesta pre-LCI:stä (E91) saa rekkarivalon irti?
Mulla loppui yksinkertaisesti usko vääntää enempää ruuvarilla (ei ole tollasta BMW Special työkalua ).
TIS sanoo:
Lever number/license plate light (1) with special tool 64 1 020 in direction of arrow out of rear lid.
Itse irrotin tasapäämeisselillä, joka sopii tuohon koloon valossa. Eli meisselillä työntää valoa sivullepäin kuten kuvassasi ja samalla ulospäin. Tiukka se kyllä on.
Jatkokysymys kyseisiin ledeihin liittyen. Onko ihan normaalia, että toinen rinkuloista palaa erittäin himmeästi molemmilla puolilla? Kyse siis ulommasta puolesta.
BMW E60 525 LCI
ex BMW E92 320CiA
ex BMW E46 320CiA
ex BMW E46 316i
ex MB C180
ex MB 190E
Jatkokysymys kyseisiin ledeihin liittyen. Onko ihan normaalia, että toinen rinkuloista palaa erittäin himmeästi molemmilla puolilla? Kyse siis ulommasta puolesta.
Coupessa kyllä. Tosin kaukaa katsotuna näyttää yhtä kirkkailta.
Itse irrotin tasapäämeisselillä, joka sopii tuohon koloon valossa. Eli meisselillä työntää valoa sivullepäin kuten kuvassasi ja samalla ulospäin. Tiukka se kyllä on.
+1
Samalla tyylillä sain mäki vängättyä ton rekkarinvalon irti. Ja kuten juki85 jo mainitsikin, tiukka on.
Ja miksikö halpa?
Tahtoo nuo autot vaihtua sen verran tihiään että ei kannata ostaa mitään + tonnin satsia.
Tuon JOM:in satsi mitä tuningkauppa myy tuli silloin laitettua coupe e36:seen mutta en kerennyt koskaan kokeilemaan sitä kesällä kun auto vaihto omistajaa jo kuukauden sisällä.
Kenelläkkään kyseistä alustaa käytössä?
No taas irroitetaan... Lähteekö E91:sen kynnyslistat ihan vaan vetämällä ylöspäin?!? Helvetin tiukat ainakin...
Muistaakseni pitää liuttaa eteen tai taakse jonkun matkaa niin lähtee.
Tesla Model 3 Performance
EX: BMW F36 420d Gran Coupé x-drive M-Sport
EX: VW Touran 2.0 TDI
EX: VW R6 Polo GTI
EX: Audi 4F A6 Avant 3.0Tdi Quattro
EX: BMW E91 325dA M-sport
EX: BMW E46 320d touring M-sport
EX: VW Golf IV Variant 1.9 Tdi PD
EX: Seat Leon 1.9 Tdi PD
EX: Peugeot 605 3.0 v6 sr
EX: Ford Sierra 4D 2.0i DOCH
Sano vissiin nokka-akselin asennontunnistin itsensä irti(P0365). E92 320CiA -07.
En mistään löydä suoraan kyseiseen malliin tunnistinta, mahtaakohan esim 325 tunnistin sopia tähän? Ja osaisiko joku antaa vähän suuntaa missä tämä tunnistin sijaitsee
Comment