Tämä kuuluu varmaan siihen kategoriaan että ei se ole vaikeaa kun sen osaa. Mutta se tietotaito on varmaan pitänyt tekijän hankkia ja nyt sitä työtä voisitten hinnoitella sen mukaan.. ja näitä asioita tuskin opetetaan missää joten kaikki pitää itse selvittää?
Mites ku zf ilmottanu 325d automaatin max väännöks 400nm, onko porukka ohjelmoinu noita? Siinähän on vakiona jo 400nm... Porsiiko?
Vai pitääkö suosiolla katsella 330d
G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Eipä löydy oikeen kvg:stäkään kunnon infoa aiheesta. Luulisi, että laatikko kestää kunhan muuttaa ajotyyliä sellaiseksi, ettei alakierroksilla tee äkkinäisiä kiihdytyksiä. Itse myös mietin miten 330d:n automaattilaatikko kestää +600nm väännöt kun siinä maksimi on se 600nm. 335d:ssä taitaa olla tosin sama laatikko.
Eipä löydy oikeen kvg:stäkään kunnon infoa aiheesta. Luulisi, että laatikko kestää kunhan muuttaa ajotyyliä sellaiseksi, ettei alakierroksilla tee äkkinäisiä kiihdytyksiä. Itse myös mietin miten 330d:n automaattilaatikko kestää +600nm väännöt kun siinä maksimi on se 600nm. 335d:ssä taitaa olla tosin sama laatikko.
Tietysti valmistaja kertoo maximi väännön alakanttiin, mutta olis kiva kuulla kokemuksia 325d automaattilaatikon kestosta ohjelmoidussa autossa.
Manuaalina niitä on ainakin ohjelmoitu ja pitäis varmaan kestääkki ku sama laatikko ja kytkin ku 330d? Tämmöstä mutuilua vaan
330d ja 335d samat automaattilaatikot ilmeisesti
G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Millaisia hintoja olette maksaneet DPF:än poistosta? Sijaitseeko kyseinen pönttö missä päin autoa, eli onko vaikeasti irroitettavissa? Niin 330d E91 2007 kyseessä.
Sain tarjouksen 350,00 + 90,00 polton ohjelmointi. Jotenkin kuulostaa suolaiselta hinnalta, kun tehtäisiin vielä uudelleenohjeilmoinnin yhteydessä. Melkein tonnin paukku...
300eur on Oulussa ollut hinta mitä tiedän eli samaa luokkaa.
poistoon on itsellä mennyt n 4h kun tekee rauhalliseen tahtiin omassa tallissa, kahdesta olen poistanut pre LCi 06 ja LCI 08 330d:stä.
uudemmassa on tilaa enempi mutta ahdasta sielläkin on muuten ei mitää erityisen vaikeaa ole asiassa.
Moottorin tuen olen irrottanut kun muuten DPF ei ole mahtunut tulemaan pois paikalta.
Sain tarjouksen 350,00 + 90,00 polton ohjelmointi. Jotenkin kuulostaa suolaiselta hinnalta, kun tehtäisiin vielä uudelleenohjeilmoinnin yhteydessä. Melkein tonnin paukku...
Soittele sinne Aj-techille vaan, vaikka matkaa tulee se ~300km/suunta niin kannattaa, polttoaineisiin sulla menee jokunen kymppi mutta on se hymyssä suin mukava ajella kotia hieman pidempikin matka Samalla lähtee hiukkaspönttö varmasti kilpailukykyiseen hintaan, trust me.
Sain tarjouksen 350,00 + 90,00 polton ohjelmointi. Jotenkin kuulostaa suolaiselta hinnalta, kun tehtäisiin vielä uudelleenohjeilmoinnin yhteydessä. Melkein tonnin paukku...
Nelivedon kanssa joutuu purkamaan autoa aikalailla, että pönttöön pääsee käsiksi. Siihen peilattuna tuo vaikuttaa suht kohtuulliselta tarjoukselta.
Mites ku zf ilmottanu 325d automaatin max väännöks 400nm, onko porukka ohjelmoinu noita? Siinähän on vakiona jo 400nm... Porsiiko?
Vai pitääkö suosiolla katsella 330d
Onko tuossa sama laatikko kuin 335i:ssä?
Näissä 335i:ssä ainakin tuntuu laatikko kestävän viritykset hyvin.
Ei voi taas tätä dieselin ja bensan virittämistä vertailla ja kyllä 335i:stä myös laatikot hajoilleet kun vääntöä alkaa oikeasti olla
Kyllä ne varmasti jossain vaiheessa paukkuu mutta tuntuu ihan hyvin tuollaiset reilu 600Nm kestävän näissä 335i:ssäkin. Saman verran vääntöä taitaa perusvireillä irrota 325d:stäkin?
Kyllä ne varmasti jossain vaiheessa paukkuu mutta tuntuu ihan hyvin tuollaiset reilu 600Nm kestävän näissä 335i:ssäkin. Saman verran vääntöä taitaa perusvireillä irrota 325d:stäkin?
Kyllä tuntuu olevan foorumillakin paljon e9x 335i automaattina, on jb4 :set ja raceflashit ymsyms. Eiköhän se 325d kestä pienen ohjelmoinnin
G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Kyllä tuntuu olevan foorumillakin paljon e9x 335i automaattina, on jb4 :set ja raceflashit ymsyms. Eiköhän se 325d kestä pienen ohjelmoinnin
Muistetaan nyt että kun puhutaan E90 325D autosta, niin 325d ssä on 6hp19 laatikko joka kestävyydeltään (valmistajan speksien mukaan) on hieman toista kuin 335i ja 330D yms autoissa oleva laatikko 6hp26.
Lisäksi dieselin vääntö tulee jo alakierroksilla aika rajuna, joka ilmeisesti särkee paikkoja helpommin.eli ei voi verrata 335in kierroksilla saatuihin arvoihin.
Itse en ole "uskaltanut" ohjelmoida juurikin tuon laatikon takia.
Muistetaan nyt että kun puhutaan E90 325D autosta, niin 325d ssä on 6hp19 laatikko joka kestävyydeltään (valmistajan speksien mukaan) on hieman toista kuin 335i ja 330D yms autoissa oleva laatikko 6hp26.
Lisäksi dieselin vääntö tulee jo alakierroksilla aika rajuna, joka ilmeisesti särkee paikkoja helpommin.eli ei voi verrata 335in kierroksilla saatuihin arvoihin.
Itse en ole "uskaltanut" ohjelmoida juurikin tuon laatikon takia.
Paitsi että E9X 335i:ssä on 6HP19Z jota turha verrata dieselin 6HP26Z laatikkoon kuten totesitkin.
Comment