Originally posted by _nixu_
View Post
Nythän dynopäiville on osallistumassa ainoana itseäni kiinnostavana autona SlickT:n savustin Tuikun ohjelmalla, toisekseen tuleeko näitä tuloksia jälkikäteen näkyville riippuu varmaan paljon henkilöistä itsestään.
En usko että on juurikaan väliä penkitetäänkö näitä dieseleitä intertia- vai jarrupenkissä. Heräävät ahdoiltaan sen verran nopeasti että suurimassaisen inertiapenkin vastuksen pitäisi kyllä riittää, tai on riittänyt ainakin omille autoilleni mitä olen käyttänyt tutun penkissä 12 vuoden ajan. Eriasia on sitten isommilla turboilla varustetuilla vanhemmilla bensavehkeillä, jotka vaativat jarrupenkin vastuksen jotta todelliset tehot tulevat esille.
Eri penkeissä saatujen tuloksien perusteella ei voi vetää kovinkaan pitkälle vieviä johtopäätöksiä, joten paras lääke siihen on saada vertailukelpoiset autot samana päivänä samaan penkkiin.
Comment