Ps.
Minkälaista hintaa jengi maksanu aj-techille DPF tyhjennyksestä/silpomisesta + ohjelmointi?
muaki kiinnostais hinta haarukka "lastu" vissii 550 € ? mut paljo DPF Poisto+pois ohjelmointi ? vai onko tää joku salaisuus ? tai onko kysy vittu ite meininki ?
muaki kiinnostais hinta haarukka "lastu" vissii 550 € ? mut paljo DPF Poisto+pois ohjelmointi ? vai onko tää joku salaisuus ? tai onko kysy vittu ite meininki ?
Tuskin Antti pahastuu, jos ei modeille sovi niin poistakaa posti.
Tuskin Antti pahastuu, jos ei modeille sovi niin poistakaa posti.
Ei kai noista hintojen sanomisesta haittaa ole... Kyllähän jengi vertaa katsastuskonttoreiden/korjaamoiden/varaosien/palveluiden hintoja muissakin keskusteluissa täällä foorumilla. Tuskin ne mitään salaisuuksia on
G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
muaki kiinnostais hinta haarukka "lastu" vissii 550 € ? mut paljo DPF Poisto+pois ohjelmointi ? vai onko tää joku salaisuus ? tai onko kysy vittu ite meininki ?
Se kaiketi riippuu siitä mikä auto ja mikä vuosimalli, mut m47 koneisen 320d:n ohjelmoinnin + penkitys ennen ja jälkeen hinnaksi sanoi puhelimessä 450e mut paikanpäällä hinta tippui vielä tuosta. Dpf tyhjennyksen hoidin itse mutta 150e tuosta kuulostaa minusta todella kohtuulliselta hinnalta. Itse kun tuon tyhjäsin niin kyllä mulla kaikkineen meni varmaan sellainen ainakin 3h tuossa operaatiossa.
Jos joku tarvii niin mulla löytyis tarvikemallin dpf kyseiseen autoon. Jos siis haluaa tyhjätä pöntön itse ja vaihtaa sitten vain pelipaikalla tyhjän pömpelin vanhan tilalle. Tuo tarvikepömpeli oli täynnä 10tkm ajon jälkeen eli ei oikein voi suositella. Edellinen omistaja laittanut tuollaisen, samalla rahalla olis saanut pöntön tyhjäksi+ voimasofta koneeseen...
Se kaiketi riippuu siitä mikä auto ja mikä vuosimalli, mut m47 koneisen 320d:n ohjelmoinnin + penkitys ennen ja jälkeen hinnaksi sanoi puhelimessä 450e mut paikanpäällä hinta tippui vielä tuosta. Dpf tyhjennyksen hoidin itse mutta 150e tuosta kuulostaa minusta todella kohtuulliselta hinnalta. Itse kun tuon tyhjäsin niin kyllä mulla kaikkineen meni varmaan sellainen ainakin 3h tuossa operaatiossa.
Jos joku tarvii niin mulla löytyis tarvikemallin dpf kyseiseen autoon. Jos siis haluaa tyhjätä pöntön itse ja vaihtaa sitten vain pelipaikalla tyhjän pömpelin vanhan tilalle. Tuo tarvikepömpeli oli täynnä 10tkm ajon jälkeen eli ei oikein voi suositella. Edellinen omistaja laittanut tuollaisen, samalla rahalla olis saanut pöntön tyhjäksi+ voimasofta koneeseen...
Miten se voi olla tukossa jo 10tkm? Eikö tehnyt polttoja? Varmaan kuitenkin lähemmäs tonnin kilke. Luulis, että niilläkin on jotain takuita.
Onko kukaan vaihtanut dpf:n tilalle suoraa putkea? Näillä taitaa olla hintaa sellaiset +300 euroa. Kallista putkea. Pahoittelut jos olen jo tätä kysellyt...
Onko kukaan vaihtanut dpf:n tilalle suoraa putkea? Näillä taitaa olla hintaa sellaiset +300 euroa. Kallista putkea. Pahoittelut jos olen jo tätä kysellyt...
Itse suunnittelin tuota, vaihtoehtoina oli ostaa ebaystä putki 300e tai harjoitella itse hitsausta. Anttia haastateltuani päätin kuitenkin tyhjätä vakiopöntön, koska se ei pudota tehoja ja katsastuksessa suoran putken huomaa helposti. Varsinkin jos hankkii kiiltävän rosteriputken.
Audi A3 GTRON
EX: BMW 325D Coupe -07
EX: BMW 320ia -08
Onko kukaan vaihtanut dpf:n tilalle suoraa putkea? Näillä taitaa olla hintaa sellaiset +300 euroa. Kallista putkea. Pahoittelut jos olen jo tätä kysellyt...
Mulla on tuossa mopossa. On tosin mallia 'homemade' ja foorumilaiselta ostin. Ihan toimiva ratkaisu, mitä nyt auto tuoksuu yhtä hyvälle ku nämä:
Onkos kellään M47D20/DDE6.0 (EDC16C35) vakiosoftasta minkäänlaisia faktoja maksimi syöttömäärästä, montako milligrammaa on kartoissa maksimi, ja mille syöttömäärälle karttojen skaalat riittää ilman niiden modaamista?
Comment