Itse olen omalla N53:lla ajellut koko ajan 95:llä. (nyt jo itse sen reilu 70000) Sen enempiä ajattelematta on tullut aina sitä tankattua ja hyvin se kyllä sillä toimii.
Tuo HPFP vika on maailmanlaajuisesti aika tunnettu: jenkeissähän sen tiimoilta nostettiin joukkokanne ja sen seurauksena tuon pumpun takuuaika piteni. Niitä kun laukeili oikeasti tosi vähillä kilometreillä. Euroopassa ei käsitykseni mukaan takuuta jatkettu.
Ongelma tuon diagnosoinnissa on juttujen (ja oman kokemuksen) mukaan se että mitään suoraa vikakoodia ei välttämättä tule heti. Eli auto voi oireillakin ja paine vaan tipahtaa välillä lähelle hälyrajaa ja aiheuttaa huonoa käyntiä. Oireet voi olla myös hyvin samankaltaisia kuin suutinviat, ja korjaamot tuntuu suosivan sitä lähestymistä ensin.
Tuo HPFP vika on maailmanlaajuisesti aika tunnettu: jenkeissähän sen tiimoilta nostettiin joukkokanne ja sen seurauksena tuon pumpun takuuaika piteni. Niitä kun laukeili oikeasti tosi vähillä kilometreillä. Euroopassa ei käsitykseni mukaan takuuta jatkettu.
Ongelma tuon diagnosoinnissa on juttujen (ja oman kokemuksen) mukaan se että mitään suoraa vikakoodia ei välttämättä tule heti. Eli auto voi oireillakin ja paine vaan tipahtaa välillä lähelle hälyrajaa ja aiheuttaa huonoa käyntiä. Oireet voi olla myös hyvin samankaltaisia kuin suutinviat, ja korjaamot tuntuu suosivan sitä lähestymistä ensin.
Comment