Announcement
Collapse
No announcement yet.
F3x Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by HTK12 View PostMitä ne vikakoodit oli?
Kaikki nollautuivat ja kompura hurahti normaalisti päälle. Käyttöä webastoa ja heti oli koodeja, tosin ilmastointi toimi vielä kerran jälkeen normaalisti. Varmaan jumii vasta kun koodeja täynnä järjestelmä.BMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
Comment
-
-
Originally posted by QUASIMODO View PostMinkälaisia tyyppivikoja löytyy 2014 vuoden 320 d:stä?
Koeajolla vaikutti mukavan pirteältä ja kulutuskin taitaa olla kohtalainen?
Paljonko tuollaisessa on dieselvero?
Keskikulutus pyörinyt 5,5-6,5 litraa. Katsellaan nyt miten kesäkumien vaihto vaikuttaa kulutukseen. Ei siis ainakaan tämä nelikko mikään älyttömän taloudellinen jos verrataan edelliseen e91 joka meni lähes poikkeuksetta alle 6 litraan. Verot noin 650e/vuosi.
Comment
-
-
Mistä vuosimallista alkaen on saanut tätä paremmalla jakopäällä olevaa konetta, eli kyse on 320d mallista? Onko se sama 190heppanen mikä on esim. Vm2015-> F10 keulilla?NYX: Auris sekä Giant ja Scott "sähkömaasturit"
EX: F20 M-Sport
Mondeo
E91 320D -07 AjTech power
E34 M5 Tipu
Muutama japsirottelo
Comment
-
-
Originally posted by Routa View PostMistä vuosimallista alkaen on saanut tätä paremmalla jakopäällä olevaa konetta, eli kyse on 320d mallista? Onko se sama 190heppanen mikä on esim. Vm2015-> F10 keulilla?Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9 i6, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Comment
-
-
Originally posted by Routa View PostMistä vuosimallista alkaen on saanut tätä paremmalla jakopäällä olevaa konetta, eli kyse on 320d mallista? Onko se sama 190heppanen mikä on esim. Vm2015-> F10 keulilla?
Comment
-
-
Originally posted by salmol View PostJos kone on 184 heppainen, on se N47 jossa on mahdollisuus jakopääongelmiin. Jos kone on 190 heppainen, on se uudempi ja tällä hetkellä mahdollisesti ei sisällä riskiä jakopääongelmiin.
Kyse siis 320d mallista.
Mitenkäs bensakoneiset?
Mitkä niistä ns. luotettavimpia?
Lisätään vielä, että tulee olla neliveto.
Kiitoksia.Last edited by QUASIMODO; 02-05-2018, 06:51.sigpic
Comment
-
-
Vuoteen 2015 asti koneena on N47, jonka vanhemmissa versioissa on ollut paljon jakopäävikoja, siitä huono maine. Tuohon F-sukupolven versioon on jakopäätä kuitenkin päivitetty, ja ilmeisesti ongelmia on ollut aiempaa vähemmän, mutta on noistakin raportoitu. Minulla on ollut useampi F3x tuolla koneella eikä ole ollut mitään ongelmia, nykyiselläkin ajettu jo kohta se 200 tkm.
Bensakoneista ei kokemusta.
Comment
-
-
Huoltojen nollaus
Tuli hankittua F30 320D xdrive, vm2013.
Kuinka tässä pääsee nollaamaan huoltoja ? Ilmeisesti jonkinlainen piilovalikko tästäkin löytyy.
Minulla on:
"S609A Navigation system Professional"
Jos tekee itse esim öljynvaihdon ja nollaa sen niin näkyykö se avaimen huoltohistoriassa?
Entä jos hankkii carly for bmw ohjelmiston ja sillä nollaa niin meneekö tiedot avaimen sähköiseen huoltokirjaan ?
Kiitoksia jo etukäteen vinkeistä !
Comment
-
-
Originally posted by Supnalup View PostTuli hankittua F30 320D xdrive, vm2013.
Kuinka tässä pääsee nollaamaan huoltoja ? Ilmeisesti jonkinlainen piilovalikko tästäkin löytyy.
Minulla on:
Jos tekee itse esim öljynvaihdon ja nollaa sen niin näkyykö se avaimen huoltohistoriassa?
Entä jos hankkii carly for bmw ohjelmiston ja sillä nollaa niin meneekö tiedot avaimen sähköiseen huoltokirjaan ?
Kiitoksia jo etukäteen vinkeistä !
Comment
-
-
Originally posted by Supnalup View PostTuli hankittua F30 320D xdrive, vm2013.
Minulla on:
Kiitoksia jo etukäteen vinkeistä !Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9 i6, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Comment
-
-
Originally posted by QUASIMODO View Post2013 vuoden malleissa ja uudemmissa siis parempi, kestävämpi kone?
Kyse siis 320d mallista.
Mitenkäs bensakoneiset?
Mitkä niistä ns. luotettavimpia?
Lisätään vielä, että tulee olla neliveto.
Kiitoksia.
Paljonkohan muuten tuolla startstop automatiikalla on osuutta noissa jakopääongelmissa?
Comment
-
Comment