N20 moottori: Kiihdytyksessä noin 65kmh kohdalla heittää drivetrain faultin ruutuun, ei kuitenkaan limp modea tai tehonpuutetta. Nollaantuu aina pois kun käyttää virrat päälle/pois. ISTA näyttää vikakoodia Code 120308 Charge-air pressure control, plausibility Pressure too low
Googlettelulla viittais imuvuotoon ja N55 moottorille oli joku service bulletinkin imuvuotojen hakuun tällä koodilla. Onko jollain kokemusta mistä suunnilta kannattaisi ekana tutkia?
Jos ista käytössä, niin sieltä löytyy testipolut. Tarvittaessa autamme kyllä
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Osaisikohan se joku sanoa suoraan, miten nuo alaosan harmaat ”viikset” saisi tässä puskurimallissa irti?
Terve, nuo taitaa olla kiinni noissa sumuvalojen kehyksissä/muoveissa. Irti lähtee kun ensin irrottaa kehykset puskurista ja sen jälkeen saa koristelistat irti mikäli on irrotettavaa mallia, taitaa vaatia myös puskurin irrottamisen tai ainakin raottamista jotta kädet mahtuu puskurin taakse.
Saataa jäädä vähän hassun näköiseksi kun jää koristelistojen kiinnitysnokkien reiät näkyviin.
Kannattaisiko vaihtaa suoraan sellaisiksi missä ei ole koristelistaa:think
Oliskohan nämä oikeat varaosanumerot vasen 51 11 7 255 365 / oikea 51 11 7 255 366
-Mikke
Last edited by Mikkekoo; 07-05-2019, 14:52.
Reason: lisätty osanrot
Terve, nuo taitaa olla kiinni noissa sumuvalojen kehyksissä/muoveissa. Irti lähtee kun ensin irrottaa kehykset puskurista ja sen jälkeen saa koristelistat irti mikäli on irrotettavaa mallia, taitaa vaatia myös puskurin irrottamisen tai ainakin raottamista jotta kädet mahtuu puskurin taakse.
Saataa jäädä vähän hassun näköiseksi kun jää koristelistojen kiinnitysnokkien reiät näkyviin.
Kannattaisiko vaihtaa suoraan sellaisiksi missä ei ole koristelistaa:think
Oliskohan nämä oikeat varaosanumerot vasen 51 11 7 255 365 / oikea 51 11 7 255 366
-Mikke
Kiitoksia! Mietin josko nuo saisi irti ja sipaistua hieman mustaa maalia päälle, mutta tuo kokonaan vaihtaminen voi olla ehkä parempi idea.
e. Kyllähän ne sieltä renkaat ja lokarit irrottamalla napsahti irti.
Kiitoksia! Mietin josko nuo saisi irti ja sipaistua hieman mustaa maalia päälle, mutta tuo kokonaan vaihtaminen voi olla ehkä parempi idea.
e. Kyllähän ne sieltä renkaat ja lokarit irrottamalla napsahti irti.
Olen miettinyt tätä samaa "modia". Nyt hopeiset/harmaat whiskerit (joina ne tunnetaan) näyttävät hieman yksinäisiltä. Joko musta tai korin värinen voisi olla hyvä:
330d sedani ois kiikarissa. Onko näissä jtn mitä pitäisi erityisesti huomioida. Kilometrejä autossa tulee olemaan maksimissaan noin 100tkm. :think
Lastentauteja varusteissa, tai jotain kalliimpaa remonteerausta tulossa?
Mistä tietää onko M-Sport alusta? Auto myytin ainakin että ois jokin alustasarja. Jarrulevyt on ainakin vakion näköiset.
F3x M Sport -alusta on n. 10mm vakiota matalampi, mutta tämän lisäksi alusta on säädetty muutenkin urheilullisemmaksi. Auto on tukeva, talvella jopa epämukava. Ulospäin ei välttämättä erota, ei alta eikä auton vierestä?
Kuten aiemmin todettu, M Sport -varustekoodi on 704 ja tämä ei ollut mahdollinen 4-vetoisten xDrive-mallien yhteydessä. Niissä on vakioalusta, ellei ole aikanaan valittu elektronisesti ohjattua Adaptive M Suspension 2VF (?), mikä oli vajaa 1k€ + autovero.
M Sport -jarrut olivat myös erikseen valittavia, vajaa 0.9k€ + autovero, nämä siis eivät automaattisesti tulleet minkään paketin mukana.
Comment