Jonka jälkeen kilpi osoittaa todella typerän näköisesti alaspäin. Ei jatkoon
Nappaan tänään kuvan, mutta ei todellakaan osoita mihinkään alaspäin, ja joka tapauksessa huomattavasti siistimmän näköinen, kuin tuo yliruma pahka. Parhaita ulkonäkömodeja, mitä voit noihin tehdä, on poistaa pahka. Mutta kaikki tekee tyylillään.
- M3 convertible 2005
- Saleen S281 S/C HH Special Edition 2003 1 of 18
- Ford Mustang GT 5.0 convertible 1988
- Fiat 850 Special 1969
- Lexus GS300 2000 TwoTone
- Lexus LS600h 2008
- Volvo S60 2.5 T AWD 2006
Autojen kiillotusta, sisustanpesuja, ajovalojen kiillotusta, kovavahauksia, pinnoituksia ym. ym. n. 20 vuoden kokemuksella parhaimmalla lopputuloksella mistään tinkimättä. Kysy lisää!
o44-531 82oo
Siinä kuvat pahkalla ja ilman, niin kyllä saa mennä silmälääkärille, jos pahkallinen näyttää paremmalle.
Attached Files
- M3 convertible 2005
- Saleen S281 S/C HH Special Edition 2003 1 of 18
- Ford Mustang GT 5.0 convertible 1988
- Fiat 850 Special 1969
- Lexus GS300 2000 TwoTone
- Lexus LS600h 2008
- Volvo S60 2.5 T AWD 2006
Autojen kiillotusta, sisustanpesuja, ajovalojen kiillotusta, kovavahauksia, pinnoituksia ym. ym. n. 20 vuoden kokemuksella parhaimmalla lopputuloksella mistään tinkimättä. Kysy lisää!
o44-531 82oo
Tuo pahka on kyllä niin jäätävän ruma, että itse heitin omastani huitsin nevadaan. Reiättömät ja finnittömät kilvet tilalle 3m dual lockilla.
Omassa kärryssä jouduin tilaamaan uuden pahkan kun oli saksalainen mestari ruuvannut täyteen reikiä kun vaihdoin finnittömät ja reiättömät kilvet.
Ensin haaveilin kokonaan pahkan pois jättämistä mutta sitten olisi jäänyt kaikki sen kiinnitysreiät näkyville.
Kilven kiinnityksestä.. Ensin testissä oli 3M DualLock, jolla takakilpi pysynyt hyvin tähän asti kiinni. Tosin eipä edessä pysynyt, johtui varmaan tuon pahkan muoviseoksesta joka vähän öljyinen pinnasta. Ei auttanut rasvanpoisto, esilämmitykset eikä mitkään temput.. Molemmat puolet tarrasta tarttui aina matkaan kun kilven koitti irrottaa.
Rakentelin sitten magneettitelineen, kyllä nyt kelpaa irrottaa kilpi pesun ajaksi. Toiset magneettiparit oli helppo lykätä tuonne pahkan sisään joten siitäkin tuli win-win situation.
PS. jos joku haaveilee myös tuommoisesta magneetti kiinnitteisestä kilvestä niin kilpihän on tosiaan alumiiniä niin vaatii vähän askartelua.
Pahkalla parempi. Vielä parempi jos pahka olisi just kilven mittainen.
Toisesta kuvasta tulee mieleen Viljami-Elmerin mopo josta on taitettu kilpi sojottamaan minne sattuu.
No juu, mielipiteitä on monia, tämä menee siihen osastoon.
Jos tykkää tollasesta halpamuovimöykystä, niin sitten jättää sen paikoilleen.
Taitaa omat silmät harittaa, jos näkee kilven tuossa sojottavan minne sattuu.
Mikään persaukisen modi tuo ei ole, koska ne reiät pitää saada umpeen, eli käytännössä tarkoittaa koko puskurin maalausta.
Omalta osaltani tämä keskustelu kilven alusesta on over and out, ei nyt oikeasti edes kiinnosta pätkän vertaa jonkun kilven asennus, Jokainen tehkööt niinkuin tykkää. Liian hätäseen kommentoin tätä juttua.
- M3 convertible 2005
- Saleen S281 S/C HH Special Edition 2003 1 of 18
- Ford Mustang GT 5.0 convertible 1988
- Fiat 850 Special 1969
- Lexus GS300 2000 TwoTone
- Lexus LS600h 2008
- Volvo S60 2.5 T AWD 2006
Autojen kiillotusta, sisustanpesuja, ajovalojen kiillotusta, kovavahauksia, pinnoituksia ym. ym. n. 20 vuoden kokemuksella parhaimmalla lopputuloksella mistään tinkimättä. Kysy lisää!
o44-531 82oo
No juu, mielipiteitä on monia, tämä menee siihen osastoon.
Jos tykkää tollasesta halpamuovimöykystä, niin sitten jättää sen paikoilleen.
Taitaa omat silmät harittaa, jos näkee kilven tuossa sojottavan minne sattuu.
Mikään persaukisen modi tuo ei ole, koska ne reiät pitää saada umpeen, eli käytännössä tarkoittaa koko puskurin maalausta.
Omalta osaltani tämä keskustelu kilven alusesta on over and out, ei nyt oikeasti edes kiinnosta pätkän vertaa jonkun kilven asennus, Jokainen tehkööt niinkuin tykkää. Liian hätäseen kommentoin tätä juttua.
Pitää vaan ne oikeat FIN tunnuksella olevat kilvet niin pahka ei näytä pahalta. Eri asia jos haluat autosi näyttävän museomiinalta ja laitat finnittömiä kilpiä. Amiksen parkkiksella varmaan saa hyvät kehut alaspäin sojottavasta museokilvestä
Pitää vaan ne oikeat FIN tunnuksella olevat kilvet niin pahka ei näytä pahalta. Eri asia jos haluat autosi näyttävän museomiinalta ja laitat finnittömiä kilpiä. Amiksen parkkiksella varmaan saa hyvät kehut alaspäin sojottavasta museokilvestä
Tämä menee vähän jo offtopiciksi F30-keskustelusta, mutta mikä juttu se on että pitää olla Finittömät (ei eu) kilvet? Omasta mielestäni se tosiaan näyttää museomiinalta koska sellaisten jakaminen oletusarvoisesti lopetettiin muistaakseni 2001. Tai sitten kyseessä on joku poliittinen kannanotto eu:ta vastaan. Näin siis minun mielestäni.
Itseäni ei EU kilpi häiritse mitenkään mutta jos on muuten täysin mustavalkoinen auto niin tuleehan siihen ylimääräistä väriä EU kilvellä.
Itseä Suomen kilvissä eniten häiritsee se keskiviiva, jolla ei periaatteessa ole mitään merkitystä. Maailmalla ei tuollaisia muualla oikeastaan ole näkynyt. EU kilvissä se ei ole edes "keskellä" kilpeä. Ja miksi se edes on siinä? Numeroita on jotenkin vaikea erottaa kirjaimista? Ruotsalaiset tuntuu pärjäävän ihan hyvin ilman.
Mikähän autossa mahtaa vinkua/ujeltaa 140km/h ja yli vauhdeissa täyskaasulla? Kun kaasun nostaa ylös ääni lakkaa. Jos kyseessä olisi turbo tai joku laturin hihna niin ei luulisi nopeudella olevan merkitystä vaan kaasun asennolla. Voikohan ääni tulla vaihdelaatikosta? Varsinkin kylmähköllä autolla jos laitan vaihteiston sportille niin melko hitaassakin ajossa vaihteistosta kuuluu sellainen kevyt mekaaninen käyntiääni joka elää moottorin kierrosluvun mukana. Olen ajatellut että se vaan johtuu siitä että vaihteita ei luistateta vaan ne on lukittuneempia...
Autona F31 316i lastutettuna. Vaihteisto pitäisi olla ZF 8HP45 kuin miljoonassa muussakin bemarissa.
ps. Kiihdytykset on luonnollisesti suoritettu suljetulla radalla.
Ilmastointi on kyllä ollut päällä. Täytyy kokeilla ilman sitä. Mutta miten se selittäisi äänen?
En ole erityisen tarkasti perää vahtinut mutta uskon että olisin huomannut jos öljyä vuotaisi. Täytyy katsella auton alle että miltä näyttää.
Monesti automaattilootalta kuuluvat ujellukset onkin ilmastoinnin kompura, mutta toi nopeus ja kaasunasento ei nyt ihan matchaa siihen, mutta hyvä kokeilla.
Ilmastointi on kyllä ollut päällä. Täytyy kokeilla ilman sitä. Mutta miten se selittäisi äänen?
En ole erityisen tarkasti perää vahtinut mutta uskon että olisin huomannut jos öljyä vuotaisi. Täytyy katsella auton alle että miltä näyttää.
itselläni kuului myös varsinkin kylmällä koneella aikamoinen ujellus mikä oli synkassa koneen kierroksiin aika pitkälti. Syy oli ilmastoinnin kompura ja vajaat aineet järjestelmässä. Ilmastoinnin täyttö niin ääni hävisi.
Niinkuin ylempänä jo luki ainoat mitkä ei tosiaan mätsää on toi 140 nopeus ja täyskaasu.
Comment