Originally posted by jx166
View Post
F3x Kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ei paljon auta, jos auto on huollettu muualla kuin valtuutetulla, silloin siinä on ”00000”.
-
Ei huolta et ole ensimmäinen etkä viimeinen joka tekee tuon oletuksen. Laita ympäri esim Eibach pro-kit niin on sitten tasapainossa, tippuu toki enemmän kuin tuon 10mm. Budjettiratkaisu joka kaiketi (?) toimii on laittaa takavetoisen m-sport alustan jouset jos joltain on jäänyt yli kun on pudottanut autoa vielä enemmän. M adaptive alustakin on hiukan matalampi kuin vakio joten sekin kai voisi tulla kyseeseen jos semmoiset jouset jostain saisi.Originally posted by QUASIMODO View PostSorry, minun virhe. Ei siis ilmeisesti ole kuin m-sport paketti joka xdrivessä tarkoittaa normaalia alustaa (?). Näin siis nyt itsekin ymmärsin kun hieman googlettelin. Ei ole adaptiivista alustaa.
Leave a comment:
-
Sorry, minun virhe. Ei siis ilmeisesti ole kuin m-sport paketti joka xdrivessä tarkoittaa normaalia alustaa (?). Näin siis nyt itsekin ymmärsin kun hieman googlettelin. Ei ole adaptiivista alustaa.Originally posted by kooma View PostOnko siis kyse m adaptive alustasta (varuste S2VFA)? Perinteistä m-sport alustaa (varuste S704A) ei tietääkseni F3x xdriveen ole tehtaalta saanut.
Leave a comment:
-
Kun katsot autosi huollot navinäytöltä, niin huollon vieressä oleva viisinumeroinen luku nettihakuun ja löytynee ihan sillä.Originally posted by bmw apina View PostPystyykö merkkiliike kaivamaan sähköisestä huoltokirjasta missä liikkeessä viime kertainen huolto/korjaus on tehty?
Minun pitäisi olla sinne yhteydessä kun viime kerralla tehdyssä huollossa asennetut jarrulevyt on kierot ja niissä pitäisi olla 2 vuoden takuu. Näin ollen voisi yrittää kysellä saisko niiden kautta uudet.
Ps. Kiitos tämän foorumin autoni täristys/nypytys selvisi. Se oli juurikin jarrulevyt kuten kerroitte
Leave a comment:
-
Onko siis kyse m adaptive alustasta (varuste S2VFA)? Perinteistä m-sport alustaa (varuste S704A) ei tietääkseni F3x xdriveen ole tehtaalta saanut.Originally posted by QUASIMODO View PostMikä "järkevin" tapa madaltaa F31, jossa m-sport -alusta.
Ei tarvitse kuin saada keuliminen kuriin, joten 10mm riittäisi keulasta

Edit. lisätään vielä, että kyseessä on xdrive.
Leave a comment:
-
Mikä "järkevin" tapa madaltaa F31, jossa m-sport -alusta.
Ei tarvitse kuin saada keuliminen kuriin, joten 10mm riittäisi keulasta

Edit. lisätään vielä, että kyseessä on xdrive.
Leave a comment:
-
Kyllähän se AOS:sta näkee, eri asia kertovatko sitä.Originally posted by bmw apina View PostPystyykö merkkiliike kaivamaan sähköisestä huoltokirjasta missä liikkeessä viime kertainen huolto/korjaus on tehty?
Minun pitäisi olla sinne yhteydessä kun viime kerralla tehdyssä huollossa asennetut jarrulevyt on kierot ja niissä pitäisi olla 2 vuoden takuu. Näin ollen voisi yrittää kysellä saisko niiden kautta uudet.
Ps. Kiitos tämän foorumin autoni täristys/nypytys selvisi. Se oli juurikin jarrulevyt kuten kerroitte
Leave a comment:
-
Pystyykö merkkiliike kaivamaan sähköisestä huoltokirjasta missä liikkeessä viime kertainen huolto/korjaus on tehty?
Ps. Kiitos tämän foorumin autoni täristys/nypytys selvisi. Se oli juurikin jarrulevyt kuten kerroitteLast edited by bmw apina; 24-09-2021, 13:25.
Leave a comment:
-
En kyllä ainakaan itse löydä osaluettelosta mitään sellaista varustekoodia että olisi sport laatikko (varuste S2TBA) mutta ei läpysköjä. Toisin päin löytyy varuste "S2TEA Automatic transmission w/ shift paddles". Ja keppi myös määräytyy suoraan S2TBA perusteella.Originally posted by Nettipepe View PostNäissäkin taitaa olla alkupään ja LCIn välillä eroja.
esim minulla on alkupään auto ja oli silloin ostettaessa 100 varma, että jos vaihdevalitsin oli "käärmeenpää" niin silloin oli sport laatikko. (jos joku ei ole vaihtanut myöhemmin)
LCIssä taitaa olla kaikkea variaatiota ja onko sport vaihteenvalitsinta enää ollenkaan?
eipä siinä softahan siellä on erona, että äkkiä saa tavallisesta laatikosta sportin
Leave a comment:
-
Näissäkin taitaa olla alkupään ja LCIn välillä eroja.Originally posted by AlpinWeiss View PostEi rattivalitsimet kerro mielestäni totuutta, koska itsellä sport laatikko ja ei rattiläpysköjä.
esim minulla on alkupään auto ja oli silloin ostettaessa 100 varma, että jos vaihdevalitsin oli "käärmeenpää" niin silloin oli sport laatikko. (jos joku ei ole vaihtanut myöhemmin)
LCIssä taitaa olla kaikkea variaatiota ja onko sport vaihteenvalitsinta enää ollenkaan?
eipä siinä softahan siellä on erona, että äkkiä saa tavallisesta laatikosta sportin
Leave a comment:
-
Originally posted by bmw apina View PostMinulla on m sport malli ja vaihdekepin nuppi on tuo normaali. VIN varusteista mukaan pitäisi olla sport laatikko. Onko aiempi omistaja vaihtanut nupin vai onko minulla normi laatikko sittenkin?
Vastaan itse itselleni
Normi laatikko minulla kun ei oo rattivalitsimia.
Ei rattivalitsimet kerro mielestäni totuutta, koska itsellä sport laatikko ja ei rattiläpysköjä.
Leave a comment:
-
Minulla on m sport malli ja vaihdekepin nuppi on tuo normaali. VIN varusteista mukaan pitäisi olla sport laatikko. Onko aiempi omistaja vaihtanut nupin vai onko minulla normi laatikko sittenkin?Originally posted by miyli View PostNe on erilaiset ulkonäollisesti.
https://www.google.com/search?q=bmw+...oSXM466JtMJ2jM
Vastaan itse itselleni
Normi laatikko minulla kun ei oo rattivalitsimia.
Last edited by bmw apina; 19-09-2021, 17:17.
Leave a comment:
-
Ei ollut sulake :( seuraavaksi sitten täytyy varmaan mittailla tuleeko töötille asti sähköä...Originally posted by Galaxy1223 View PostTöötti lopetti eilen toimintansa kriittisellä hetkellä kun olisi taksia pitänyt kouluttaa. Kun painelee rattia kuuluu jonkun releen tms naksuntaa pelkääjän puolelta. Sulake? Yritin katsella vähän netistä ja ainakin meren toisella puolen on ollut tööteille joku korjauskampanja. Eli voi olla ettei olekaan sulake.
Leave a comment:
-
Ne on erilaiset ulkonäollisesti.Originally posted by QUASIMODO View PostMitä eroa on sport ja "tavallisen" vaihdelaatikoiden vaihdekepeissä?
Leave a comment:
Leave a comment: