Originally posted by HTK12
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F3x Kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
-
Originally posted by Smack View PostTsekkasin ja niinhän se oli kun neuvottiin. Sisäpuolella ei näy palaa ollenkaan, pelkkä rauta. Ja ulkopuolella tyyliin sentti paksuutta palassa..... Käytätin autoa korjaamolla 1kk sitten abs-anturin vaihdossa ja pyysin kattoon samalla jarrupalat ku alko näyttää parisataa kilsaa huoltoon. Sanovat että hyvin on palaa jäljellä. Taisivat tehdä saman virheen kun minä, että vain ulkopuolelta kattoivat palaae39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Joku 9tkm sitten vaihdettu omaan jarrulevyt ja palat eteen. Kävin Alastarolla ajelemassa yhden pappakerhon päivän puolikkaan ja nyt näyttää 9tkm jarruhuoltoon. Katselin että palaa olis jäljellä niin perkeleesti tuolla Alastarolla mutta tässäkin tapauksessa lienee sitten tuo sisempi pala kulunut. Täytyypä kurkkia.BMW F31 330xda M-Sport Alpinweiss3
BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss3
ex BMW E60 530xda LCI Monacoblau
ex Yamaha YZF-R1 2008 "race"
Comment
-
-
Kun tuosta f31:stä paikattiin ylimääräiset kilventelineen reiät puskurista, niin en raskisi siihen ainakaan enää samaa kilpitelinettä/-pahkaa ruuvata kiinni.
Ilman ihmeempiä toimenpiteitä kilpi jää hieman hassusti vinoon, joten mietin, että tuonne alle askartelisi/3d-tulostaisi pienet palat, jotka kääntäisivät kilven suoraan...
Onko kukaan miettinyt tai jopa totetuutanut tällaista?sigpic
Comment
-
-
[QUOTE=QUASIMODO;4301632]Kun tuosta f31:stä paikattiin ylimääräiset kilventelineen reiät puskurista, niin en raskisi siihen ainakaan enää samaa kilpitelinettä/-pahkaa ruuvata kiinni.
Ilman ihmeempiä toimenpiteitä kilpi jää hieman hassusti vinoon, joten mietin, että tuonne alle askartelisi/3d-tulostaisi pienet palat, jotka kääntäisivät kilven suoraan...
Onko kukaan miettinyt tai jopa totetuutanut tällaista?[/QUOTE
Ihan vastaavaa rakennetta en ole tehnyt, mutta edellisessä elämässä peitin saksalaiset kiinnitysreiät 3D-tulostetuilla jatkeilla kilpikehikon reunoille. 2-komponenttiliimalla laitoin kiinni, ja hyvin pysyivät.
F36 420ix
Ex. E39
-- menneiltä vuosilta --
Porsche Boxster, Mazda MX-5, Cadillac Seville STS, Chrysler Vision, Mitsubishi Eclipse, Pontiac Trans Am, Ford Thunderbird, Subaru XT, Toyota Celica Supra, Ford Capri
pari mannelavettia ja muita bulkkikulkineita
Comment
-
-
Autona f31 ja -13. Takaluukusta hajosi oikeanpuoleinen kaasujousi ja nyt on vaihdettu uusi osa, mutta takaluukku ei toimi sähköisesti enään ollenkaa. Ainoastaan lukkoon napsahtaan ja lukosta pois. Olisiko vaihdossa pitänyt huomioida jotain? Vikakoodeina antaa:
-HKL electric motor right: open circuit
-HKL hall effect sensor 1 ja 2 right: short circuit to negative terminal or open circuit
Edit: Takakontin johtosarjasta löytyi vikaLast edited by Juhs_; 10-09-2021, 20:04.
Comment
-
-
Minulla F30 320ix facelift malli. Ajettu reilu 100.00km.
Auto nypyttää/ravistaa vain kevyesti jarruttaessa yli 60km/h vauhdista. Tämä mielestäni pahenee kun jarrut lämpiää. Jotenkin tuntuu, että auto alkaa tasavauhdissakin tärisemään kovempien jarrutusten jälkeen.
Onkohan minulla jarrulevyt kierona, laahaavat jarrut vai jarrujen lisäksi jotain vikaa jossain puslissa?
Tuo nypytys/tärinä tuntuu eenemmnkin persuksissa ei ravista rattia.Last edited by bmw apina; 17-09-2021, 08:16.
Comment
-
-
Originally posted by bmw apina View PostMinulla F30 320ix facelift malli. Ajettu reilu 100.00km.
Auto nypyttää/ravistaa vain kevyesti jarruttaessa yli 60km/h vauhdista. Tämä mielestäni pahenee kun jarrut lämpiää. Jotenkin tuntuu, että auto alkaa tasavauhdissakin tärisemään kovempien jarrutusten jälkeen.
Onkohan minulla jarrulevyt kierona, laahaavat jarrut vai jarrujen lisäksi jotain vikaa jossain puslissa?
Tuo nypytys/tärinä tuntuu eenemmnkin persuksissa ei ravista rattia.
Comment
-
-
Originally posted by QUASIMODO View PostMitä eroa on sport ja "tavallisen" vaihdelaatikoiden vaihdekepeissä?
Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Originally posted by Galaxy1223 View PostTöötti lopetti eilen toimintansa kriittisellä hetkellä kun olisi taksia pitänyt kouluttaa. Kun painelee rattia kuuluu jonkun releen tms naksuntaa pelkääjän puolelta. Sulake? Yritin katsella vähän netistä ja ainakin meren toisella puolen on ollut tööteille joku korjauskampanja. Eli voi olla ettei olekaan sulake.
Comment
-
-
Originally posted by Galaxy1223 View PostEi ollut sulake :( seuraavaksi sitten täytyy varmaan mittailla tuleeko töötille asti sähköä...Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Originally posted by miyli View PostNe on erilaiset ulkonäollisesti.
https://www.google.com/search?q=bmw+...oSXM466JtMJ2jM
Vastaan itse itselleni Normi laatikko minulla kun ei oo rattivalitsimia.Last edited by bmw apina; 19-09-2021, 17:17.
Comment
-
-
Originally posted by bmw apina View PostMinulla on m sport malli ja vaihdekepin nuppi on tuo normaali. VIN varusteista mukaan pitäisi olla sport laatikko. Onko aiempi omistaja vaihtanut nupin vai onko minulla normi laatikko sittenkin?
Vastaan itse itselleni Normi laatikko minulla kun ei oo rattivalitsimia.
Ei rattivalitsimet kerro mielestäni totuutta, koska itsellä sport laatikko ja ei rattiläpysköjä.MBCLK240 -02
E36 318 -93
E46 320 Ci -01
E46 330 CiA -01
E60 520i -04
E93 325i -07
F36 420xi -16
Comment
-
-
Originally posted by AlpinWeiss View PostEi rattivalitsimet kerro mielestäni totuutta, koska itsellä sport laatikko ja ei rattiläpysköjä.
esim minulla on alkupään auto ja oli silloin ostettaessa 100 varma, että jos vaihdevalitsin oli "käärmeenpää" niin silloin oli sport laatikko. (jos joku ei ole vaihtanut myöhemmin)
LCIssä taitaa olla kaikkea variaatiota ja onko sport vaihteenvalitsinta enää ollenkaan?
eipä siinä softahan siellä on erona, että äkkiä saa tavallisesta laatikosta sportinF30 320xia
Ex E90 325da
Ex E90 320da
Ex E46 330D
Comment
-
Comment