F3x Kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 314da
    Bimmer Fanatic
    • May 2015
    • 372
    • J

    #571
    Originally posted by pyroz View Post
    Kerro tarkemmin. Ebaystä kun katsoin hiljattain niin alkuperäisistä pyydettiin luokkaa 150€ eikä alle 60€

    Comment

    • pyroz
      BTCF Member
      • Nov 2002
      • 6784
      • PK-seutu

      #572
      Ja nämäkö oli niitä BMW alkuperäisiä?
      S65, S85, H1, N63TU, IB1

      Comment

      • miyli
        BTCF Member
        • Dec 2008
        • 2096
        • Naantali

        #573
        Originally posted by pyroz View Post
        Ja nämäkö oli niitä BMW alkuperäisiä?
        Tästä taatusti alkuperäisiä samaan hintaan https://www.leebmann24.de/rdci-radel...33-x5-f15.html
        Tälläiset tuli meidän uuteen f39 ja toimii.
        Last edited by miyli; 05-06-2021, 06:48.
        Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
        Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
        Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"

        Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
        Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm



        Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
        1/4 maili 11.8 / 205 km/h
        0-200km/h 11.40s
        100-200km/h 6,00s
        http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354

        Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää

        Comment

        • pyroz
          BTCF Member
          • Nov 2002
          • 6784
          • PK-seutu

          #574
          Originally posted by miyli View Post
          Tästä taatusti alkuperäisiä samaan hintaan https://www.leebmann24.de/rdci-radel...33-x5-f15.html
          Tälläiset tuli meidän uuteen f39 ja toimii.
          Niin tuo on kappalehinta ja Ebayssa oli koko setti?
          S65, S85, H1, N63TU, IB1

          Comment

          • Tommix
            BTCF Member
            • Dec 2006
            • 5480
            • S:t Karins

            #575
            Originally posted by pyroz View Post
            Niin tuo on kappalehinta ja Ebayssa oli koko setti?
            Joka samalla kertoo että 40 eurolla ei saa koko settiä uusia oem antureita. Ei mistään.
            Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
            Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
            ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
            Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

            Comment

            • 314da
              Bimmer Fanatic
              • May 2015
              • 372
              • J

              #576
              Originally posted by pyroz View Post
              Ja nämäkö oli niitä BMW alkuperäisiä?
              Samoja Continentalin tekemiä antureita OE varmaan oikea määritelmä!

              Comment

              • *makke*
                Bimmer Fanatic
                • Mar 2007
                • 885
                • Klaukkala

                #577
                Nuo Vdo:n "alkuperäiset" maksaa ilman bemarin logoa joku 30e kappale. Sen alle jos meinaa päästä niin joutuu ottaa kiinalaista.

                Comment

                • Jarppa63
                  Bimmer Fanatic
                  • Feb 2010
                  • 761
                  • Kerava

                  #578
                  Mulla on Bemarin omat TPMS:t ja toisissa vanteissa HUFin anturit. Molemmat toimii yhtä hyvin ja samalla tavalla. Tarkkaan ottaen HUFit oli liki ainoat jotka kävi Lemmareiden adaptereihin.
                  Yleisesti ottaen en kyllä edes yrittäisi kiinankopioilla. Mut kukin tyylillään.

                  Jarppa
                  BMW i4M50 individual -23
                  exiä: BMW 545e -21
                  BMW F33 435xd -15
                  M550xd-12
                  e93 330da -08
                  Dodge Stealth RT/TT -91
                  Ford Thunderbird SC -91
                  Olds Supreme avo -71
                  Chevy Chevelle 2d HT -72

                  Comment

                  • baku
                    Bimmer Fanatic
                    • Jun 2006
                    • 347
                    • Kausala

                    #579
                    Originally posted by 314da View Post
                    Samoja Continentalin tekemiä antureita OE varmaan oikea määritelmä!
                    Tuosta ebayn linkistä kun katsot antureiden valmistajan, niin se on maxspeedingrods. Parasta kiinalaista laatua. Uskoo sitten tuohon tai anturin kupessa olevaan Continentaliin tekstiin...
                    F20 116d
                    E63 645
                    E28 528
                    F30 320d x-drive
                    F31 335d x-drive

                    ex. e92 335d, e91 325I pre-lci, e84 X1 2.0d x-drive, e91 320d,e90 320i,e46 316i, e87 118d, e46 320i, e46 330xd, e46 330d, e39 528i, e32 750i, e32 730i, e34 525i

                    KTM 1290 Super Adventure
                    K1200S
                    ex. K1200RS, K1200R, F800S, R1100S

                    Comment

                    • AlpinWeiss
                      Bimmer Fanatic
                      • Sep 2007
                      • 927
                      • West coast

                      #580
                      Originally posted by Jarppa63 View Post
                      Mulla on Bemarin omat TPMS:t ja toisissa vanteissa HUFin anturit. Molemmat toimii yhtä hyvin ja samalla tavalla. Tarkkaan ottaen HUFit oli liki ainoat jotka kävi Lemmareiden adaptereihin.
                      Yleisesti ottaen en kyllä edes yrittäisi kiinankopioilla. Mut kukin tyylillään.

                      Jarppa

                      Koodatkaa koko TPMS pois ja vaha kunnon RPA päälle niin ei aina tarvitse miettiä antureita kun vaihtelee renkaita tai vanteita. Se toimii ihan yhtä hyvin, kun ei sillä mitään lisäarvoa ole että näkee paineet näytöltä.
                      MBCLK240 -02
                      E36 318 -93
                      E46 320 Ci -01
                      E46 330 CiA -01
                      E60 520i -04
                      E93 325i -07
                      F36 420xi -16

                      Comment

                      • Joelbmw
                        Newbiemmer
                        • Jan 2006
                        • 17
                        • Helsinki

                        #581
                        Tuli ostettua tuollainen f30 316i vm. 2013. Löytyy sporttinahat ja kattoluukkua yms. pientä kivaa. Ainoa miinus on tietysti tehopuoli, toki kulutus on mukavan matala.
                        Onkohan kellään kokemusta ohjelmoinnista ko. malliin? Sama moottori löytyy ilmeisesti 320i-mallista, josta puristettu hieman enemmän tehoa ulos. Celtictuning lupailee kuitenkin yli 200 hevosvoimaa ohjelmalla. Ohjelma kiinnostaisi, mutta uskaltaako 150tkm ajettua ajettua moottoria puristaa noin korkeaviritteiseksi?
                        F30 330e -18
                        ex:F30 316i -13
                        ex:E36 316 -93
                        ex:E36 323 -96

                        Comment

                        • AlpinWeiss
                          Bimmer Fanatic
                          • Sep 2007
                          • 927
                          • West coast

                          #582
                          Originally posted by Joelbmw View Post
                          Tuli ostettua tuollainen f30 316i vm. 2013. Löytyy sporttinahat ja kattoluukkua yms. pientä kivaa. Ainoa miinus on tietysti tehopuoli, toki kulutus on mukavan matala.
                          Onkohan kellään kokemusta ohjelmoinnista ko. malliin? Sama moottori löytyy ilmeisesti 320i-mallista, josta puristettu hieman enemmän tehoa ulos. Celtictuning lupailee kuitenkin yli 200 hevosvoimaa ohjelmalla. Ohjelma kiinnostaisi, mutta uskaltaako 150tkm ajettua ajettua moottoria puristaa noin korkeaviritteiseksi?

                          Eipä 320i:llä ja tuolla ole koneen puolesta juurikaan yhteistä. 316i on PSA-moottori (Citroen, Peugeot, BMW). Sitten taas 320i ja 328i on "käytännössä" sama kone, joista irtoaa helposti vajaa 300hv.
                          Last edited by AlpinWeiss; 08-06-2021, 09:41. Reason: Vähän selvensin
                          MBCLK240 -02
                          E36 318 -93
                          E46 320 Ci -01
                          E46 330 CiA -01
                          E60 520i -04
                          E93 325i -07
                          F36 420xi -16

                          Comment

                          • Galaxy1223
                            Bimmer Rookie
                            • Jul 2009
                            • 124
                            • Suomi

                            #583
                            Originally posted by Joelbmw View Post
                            Tuli ostettua tuollainen f30 316i vm. 2013. Löytyy sporttinahat ja kattoluukkua yms. pientä kivaa. Ainoa miinus on tietysti tehopuoli, toki kulutus on mukavan matala.
                            Onkohan kellään kokemusta ohjelmoinnista ko. malliin? Sama moottori löytyy ilmeisesti 320i-mallista, josta puristettu hieman enemmän tehoa ulos. Celtictuning lupailee kuitenkin yli 200 hevosvoimaa ohjelmalla. Ohjelma kiinnostaisi, mutta uskaltaako 150tkm ajettua ajettua moottoria puristaa noin korkeaviritteiseksi?
                            Pre-LCI 320i mallissa on 2L N20 moottori ja tuossa 316i on 1,6L N13 eli eri motti löytyy pellin alta.

                            Mulla on 92tkm (ostettu 24tkm mittarissa) ajettu 10/2014 valmistettu 316iA F31. 66tkm kohdalla ohjelmoitu Motorbitissä. Vakiona mitattu dynossa 153hp/254Nm. Ohjelmoituna 205hp/328Nm. Eihän tuo nytkään mikään raketti ole, mutta ei harmita ajella toisinkuin vakiona. Eikä pieni bensakone muutu miksikään diesel tyyliseksi vääntökoneeksi vaikka kuinka ohjelmoisi. Tämä on kuulemma käytännössä pakollinen jos lastuttaa ja asensinkin jo etukäteen:



                            Siihen en osaa ottaa kantaa että uskaltaako noilla kilsoilla tehdä mitään. Motorbitin kaveri suositteli vaan että puolittaa öljyn- ja tulpanvaihtovälin.

                            Comment

                            • AlpinWeiss
                              Bimmer Fanatic
                              • Sep 2007
                              • 927
                              • West coast

                              #584
                              Lukihäiriö iski
                              Last edited by AlpinWeiss; 08-06-2021, 10:43. Reason: Lukihäiriö
                              MBCLK240 -02
                              E36 318 -93
                              E46 320 Ci -01
                              E46 330 CiA -01
                              E60 520i -04
                              E93 325i -07
                              F36 420xi -16

                              Comment

                              • neuvonen
                                Newbiemmer
                                • Apr 2011
                                • 13
                                • Helsinki

                                #585
                                Tuli hommattua 335i xdriveen Eisenmann takapönttö, jonka asennus vaatii ehkä hieman takapuskurin modausta.

                                Onko antaa suosituksia Itä-Helsingin alueelta hyvästä mestasta, jossa tuollaisen snadin homman voisi teettää?

                                Ja "opettakaa samalla tyhmää", saako vanhan vaimentimen mukaan kuluitta vai onko takapönttö runkopanttiosa, josta joutuu maksamaan jotain jos haluaa vanhan takapöntön talteen.
                                f31 335i xdrive

                                ex-Toyota Rav-4
                                ex-e92 335i xdrive
                                ex-e90 330i xdrive
                                ex-e61 530d xdrive
                                ex-f31 330d xdrive

                                Comment

                                Working...
                                X