Announcement

Collapse
No announcement yet.

F3x Kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pyroz
    BTCF Member
    • Nov 2002
    • 6751
    • PK-seutu

    Ja nämäkö oli niitä BMW alkuperäisiä?
    S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

    Comment

    • miyli
      BTCF Member
      • Dec 2008
      • 2089
      • Naantali

      Originally posted by pyroz View Post
      Ja nämäkö oli niitä BMW alkuperäisiä?
      Tästä taatusti alkuperäisiä samaan hintaan https://www.leebmann24.de/rdci-radel...33-x5-f15.html
      Tälläiset tuli meidän uuteen f39 ja toimii.
      Last edited by miyli; 05-06-2021, 07:48.
      Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
      Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
      Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"

      Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
      Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm



      Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
      1/4 maili 11.8 / 205 km/h
      0-200km/h 11.40s
      100-200km/h 6,00s
      http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354

      Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää

      Comment

      • pyroz
        BTCF Member
        • Nov 2002
        • 6751
        • PK-seutu

        Originally posted by miyli View Post
        Tästä taatusti alkuperäisiä samaan hintaan https://www.leebmann24.de/rdci-radel...33-x5-f15.html
        Tälläiset tuli meidän uuteen f39 ja toimii.
        Niin tuo on kappalehinta ja Ebayssa oli koko setti?
        S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

        Comment

        • Tommix
          BTCF Member
          • Dec 2006
          • 5428
          • S:t Karins

          Originally posted by pyroz View Post
          Niin tuo on kappalehinta ja Ebayssa oli koko setti?
          Joka samalla kertoo että 40 eurolla ei saa koko settiä uusia oem antureita. Ei mistään.
          Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
          Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
          ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
          Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

          Comment

          • 314da
            Bimmer Fanatic
            • May 2015
            • 255
            • J

            Originally posted by pyroz View Post
            Ja nämäkö oli niitä BMW alkuperäisiä?
            Samoja Continentalin tekemiä antureita OE varmaan oikea määritelmä!

            Comment

            • *makke*
              Bimmer Fanatic
              • Mar 2007
              • 884
              • Klaukkala

              Nuo Vdo:n "alkuperäiset" maksaa ilman bemarin logoa joku 30e kappale. Sen alle jos meinaa päästä niin joutuu ottaa kiinalaista.

              Comment

              • Jarppa63
                Bimmer Fanatic
                • Feb 2010
                • 758
                • Kerava

                Mulla on Bemarin omat TPMS:t ja toisissa vanteissa HUFin anturit. Molemmat toimii yhtä hyvin ja samalla tavalla. Tarkkaan ottaen HUFit oli liki ainoat jotka kävi Lemmareiden adaptereihin.
                Yleisesti ottaen en kyllä edes yrittäisi kiinankopioilla. Mut kukin tyylillään.

                Jarppa
                BMW i4M50 individual -23
                exiä: BMW 545e -21
                BMW F33 435xd -15
                M550xd-12
                e93 330da -08
                Dodge Stealth RT/TT -91
                Ford Thunderbird SC -91
                Olds Supreme avo -71
                Chevy Chevelle 2d HT -72

                Comment

                • baku
                  Bimmer Fanatic
                  • Jun 2006
                  • 347
                  • Kausala

                  Originally posted by 314da View Post
                  Samoja Continentalin tekemiä antureita OE varmaan oikea määritelmä!
                  Tuosta ebayn linkistä kun katsot antureiden valmistajan, niin se on maxspeedingrods. Parasta kiinalaista laatua. Uskoo sitten tuohon tai anturin kupessa olevaan Continentaliin tekstiin...
                  F20 116d
                  E63 645
                  E28 528
                  F30 320d x-drive
                  F31 335d x-drive

                  ex. e92 335d, e91 325I pre-lci, e84 X1 2.0d x-drive, e91 320d,e90 320i,e46 316i, e87 118d, e46 320i, e46 330xd, e46 330d, e39 528i, e32 750i, e32 730i, e34 525i

                  KTM 1290 Super Adventure
                  K1200S
                  ex. K1200RS, K1200R, F800S, R1100S

                  Comment

                  • AlpinWeiss
                    Bimmer Fanatic
                    • Sep 2007
                    • 927
                    • West coast

                    Originally posted by Jarppa63 View Post
                    Mulla on Bemarin omat TPMS:t ja toisissa vanteissa HUFin anturit. Molemmat toimii yhtä hyvin ja samalla tavalla. Tarkkaan ottaen HUFit oli liki ainoat jotka kävi Lemmareiden adaptereihin.
                    Yleisesti ottaen en kyllä edes yrittäisi kiinankopioilla. Mut kukin tyylillään.

                    Jarppa

                    Koodatkaa koko TPMS pois ja vaha kunnon RPA päälle niin ei aina tarvitse miettiä antureita kun vaihtelee renkaita tai vanteita. Se toimii ihan yhtä hyvin, kun ei sillä mitään lisäarvoa ole että näkee paineet näytöltä.
                    MBCLK240 -02
                    E36 318 -93
                    E46 320 Ci -01
                    E46 330 CiA -01
                    E60 520i -04
                    E93 325i -07
                    F36 420xi -16

                    Comment

                    • Joelbmw
                      Newbiemmer
                      • Jan 2006
                      • 17
                      • Helsinki

                      Tuli ostettua tuollainen f30 316i vm. 2013. Löytyy sporttinahat ja kattoluukkua yms. pientä kivaa. Ainoa miinus on tietysti tehopuoli, toki kulutus on mukavan matala.
                      Onkohan kellään kokemusta ohjelmoinnista ko. malliin? Sama moottori löytyy ilmeisesti 320i-mallista, josta puristettu hieman enemmän tehoa ulos. Celtictuning lupailee kuitenkin yli 200 hevosvoimaa ohjelmalla. Ohjelma kiinnostaisi, mutta uskaltaako 150tkm ajettua ajettua moottoria puristaa noin korkeaviritteiseksi?
                      F30 330e -18
                      ex:F30 316i -13
                      ex:E36 316 -93
                      ex:E36 323 -96

                      Comment

                      • AlpinWeiss
                        Bimmer Fanatic
                        • Sep 2007
                        • 927
                        • West coast

                        Originally posted by Joelbmw View Post
                        Tuli ostettua tuollainen f30 316i vm. 2013. Löytyy sporttinahat ja kattoluukkua yms. pientä kivaa. Ainoa miinus on tietysti tehopuoli, toki kulutus on mukavan matala.
                        Onkohan kellään kokemusta ohjelmoinnista ko. malliin? Sama moottori löytyy ilmeisesti 320i-mallista, josta puristettu hieman enemmän tehoa ulos. Celtictuning lupailee kuitenkin yli 200 hevosvoimaa ohjelmalla. Ohjelma kiinnostaisi, mutta uskaltaako 150tkm ajettua ajettua moottoria puristaa noin korkeaviritteiseksi?

                        Eipä 320i:llä ja tuolla ole koneen puolesta juurikaan yhteistä. 316i on PSA-moottori (Citroen, Peugeot, BMW). Sitten taas 320i ja 328i on "käytännössä" sama kone, joista irtoaa helposti vajaa 300hv.
                        Last edited by AlpinWeiss; 08-06-2021, 10:41. Reason: Vähän selvensin
                        MBCLK240 -02
                        E36 318 -93
                        E46 320 Ci -01
                        E46 330 CiA -01
                        E60 520i -04
                        E93 325i -07
                        F36 420xi -16

                        Comment

                        • Galaxy1223
                          Bimmer Rookie
                          • Jul 2009
                          • 121
                          • Suomi

                          Originally posted by Joelbmw View Post
                          Tuli ostettua tuollainen f30 316i vm. 2013. Löytyy sporttinahat ja kattoluukkua yms. pientä kivaa. Ainoa miinus on tietysti tehopuoli, toki kulutus on mukavan matala.
                          Onkohan kellään kokemusta ohjelmoinnista ko. malliin? Sama moottori löytyy ilmeisesti 320i-mallista, josta puristettu hieman enemmän tehoa ulos. Celtictuning lupailee kuitenkin yli 200 hevosvoimaa ohjelmalla. Ohjelma kiinnostaisi, mutta uskaltaako 150tkm ajettua ajettua moottoria puristaa noin korkeaviritteiseksi?
                          Pre-LCI 320i mallissa on 2L N20 moottori ja tuossa 316i on 1,6L N13 eli eri motti löytyy pellin alta.

                          Mulla on 92tkm (ostettu 24tkm mittarissa) ajettu 10/2014 valmistettu 316iA F31. 66tkm kohdalla ohjelmoitu Motorbitissä. Vakiona mitattu dynossa 153hp/254Nm. Ohjelmoituna 205hp/328Nm. Eihän tuo nytkään mikään raketti ole, mutta ei harmita ajella toisinkuin vakiona. Eikä pieni bensakone muutu miksikään diesel tyyliseksi vääntökoneeksi vaikka kuinka ohjelmoisi. Tämä on kuulemma käytännössä pakollinen jos lastuttaa ja asensinkin jo etukäteen:



                          Siihen en osaa ottaa kantaa että uskaltaako noilla kilsoilla tehdä mitään. Motorbitin kaveri suositteli vaan että puolittaa öljyn- ja tulpanvaihtovälin.

                          Comment

                          • AlpinWeiss
                            Bimmer Fanatic
                            • Sep 2007
                            • 927
                            • West coast

                            Lukihäiriö iski
                            Last edited by AlpinWeiss; 08-06-2021, 11:43. Reason: Lukihäiriö
                            MBCLK240 -02
                            E36 318 -93
                            E46 320 Ci -01
                            E46 330 CiA -01
                            E60 520i -04
                            E93 325i -07
                            F36 420xi -16

                            Comment

                            • neuvonen
                              Newbiemmer
                              • Apr 2011
                              • 13
                              • Helsinki

                              Tuli hommattua 335i xdriveen Eisenmann takapönttö, jonka asennus vaatii ehkä hieman takapuskurin modausta.

                              Onko antaa suosituksia Itä-Helsingin alueelta hyvästä mestasta, jossa tuollaisen snadin homman voisi teettää?

                              Ja "opettakaa samalla tyhmää", saako vanhan vaimentimen mukaan kuluitta vai onko takapönttö runkopanttiosa, josta joutuu maksamaan jotain jos haluaa vanhan takapöntön talteen.
                              f31 335i xdrive

                              ex-Toyota Rav-4
                              ex-e92 335i xdrive
                              ex-e90 330i xdrive
                              ex-e61 530d xdrive
                              ex-f31 330d xdrive

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎