no kumminkin, on ne liian lyhyetkin ku on joskus rälläköity. mutta nyt tarviis tietää käykö nohiin vaikka jotkut kawin jouset?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kyllä käy vaikka mitkä jouset. Ei siellä ole kuin erilainen iskari iskaritolpan sisällä.Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostKuin pitkiä kokemuksia olisi tarpeen?
Ite oon ajanut nyt reilun pariviikkoa pelkällä 85:lla, kulutus nousi noin 2litraa vert. 98. Ilmastoinnin kanssa en ole vielä kokeillut nouseeko lisää.
Koneena siis m50b25 non-vanos-Pori Connection-
Comment
-
-
Originally posted by Zmuli View PostSitä lähinnä, että onko miten tullut ajettua, 50/50 vai 100? Moottorille tehty jotain? Onko jotain eroavaisuuksia löytynyt esim 98 verratessa jne
Ite oon ajanut nyt reilun pariviikkoa pelkällä 85:lla, kulutus nousi noin 2litraa vert. 98. Ilmastoinnin kanssa en ole vielä kokeillut nouseeko lisää.
Koneena siis m50b25 non-vanos
Tuossa itsellä on tuollainen rikastin setti. Tuntuisi toimivan suht mukavasti.
Kun oli kylmä niin käytin ihan pelkkää bensaa kun ei tuossa ole kylmällä rikastus mitenkään suurella startissa.
Kulutuksen nousu jossain 2L tietämillä.
Pitäisi tässä ehtiä jossain välissä tekemään ihan kunnollinen moottorinohjaus tuota varten.
Tai siis tarkemmin tuo ohjaus tulee alkujaan Taunus projektiin (bmw tekniikka) ja vähän paineistettunakin.Last edited by Muurahainen; 08-03-2014, 13:40.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View Post
M5:ssa on takana camber säädöt, mutta tuo ei itsessään liity siihen.Last edited by zener; 08-03-2014, 21:12.
Comment
-
-
Tasonsäädöllisessä seiskassa se herjaa, jos perä on liian alhaalla jolloin camberit ei ole kohdallaan.
"
Camber Warning Switch (E32 AND E34 Touring)
The self-leveling suspension systems used in the E32 and the E34 Touring are equipped with a camber warning switch. The switch is mounted on the right rear axle support and connected through a rod to the semi-trailing arm.
The function of the switch is to warn the driver of an overload condition or an unsafe driving situation.
If the switch detects a rear wheel camber of -3.5 deg. A signal is sent to the check control module and displayed on the dash.
A time delay of 8 minutes is incorporated to prevent the warning from being displayed while driving through turns.
The E38 does not use the camber warning switch due to the design of the rear suspension."
Lähde: http://twrite.org/shogunnew/systems/lad.htmlLast edited by Sakkeri; 08-03-2014, 21:13.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
-
Käytin tänään tuon Luuskan renkaanvaihdossa ja nyt illalla kun tarkistin että pultit on varmasti kiinni, huomasin että kuskin puolelta on kahdesta kierteet paskana ja kolmannesta melkein. Jos vika on vaan pulteissa niin se nyt on helppo homma, mutta jos ei, niin eikö tuo osa nro. 1 ole se mitä siihen pitää vaihtaa? Ja onko tuo miten iso homma?
http://www.realoem.com/bmw/showparts...96&hg=31&fg=10BMW E34 525i Touring -91, BMW E91 335d -06
Exät: E46 325i -00, E34 525i -91 Luuska 2.0, E39 523i -99, E34 520i -93, E38 725tds -96, E34 535i -89 "Luuska", E36 325i -92,
E46 320d -04, E46 320d -02, E38 740iA -94, E30 316i -89, E34 520i -92, E36 325i -92, E36 320i -93, E30 316 1.8 -88, E30 316i -90
Comment
-
-
Originally posted by vicmackey View PostKestääköhän tuo miten kun vaihdoin M5 perän 535'n alle ja yksi jenka oli mennyt vasemmalta puolelta, toinen vetari siis viidellä pultilla kiinni tällä hetkellä. Olen sillä jonkin verran ajellut enkä ainakaan ole mitään huomannut...BMW E34 525i Touring -91, BMW E91 335d -06
Exät: E46 325i -00, E34 525i -91 Luuska 2.0, E39 523i -99, E34 520i -93, E38 725tds -96, E34 535i -89 "Luuska", E36 325i -92,
E46 320d -04, E46 320d -02, E38 740iA -94, E30 316i -89, E34 520i -92, E36 325i -92, E36 320i -93, E30 316 1.8 -88, E30 316i -90
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostTasonsäädön camber kulman tunnistin. Kiinnittyy takavakaajaan ja sen kääntyessä liikaa tunnistaa että perä liian alhaalla -> checkkiin ilmo "suspn leveling".
M5:ssa on takana camber säädöt, mutta tuo ei itsessään liity siihen.
Tässä on tasonsäädön anturi joka tulee takavajaakaan kiinni ja säätelee perän korkeutta?
Missä on camber säätöpultit?
Comment
-
Comment