Originally posted by Bmw Master
View Post
E34 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
on kyllä aivan naurettavat kulut kilon letkulle jenkeistä ja briteistä:think N.60e
-
-
Joo kyllähän se vika jossain muualla on, takaluukun johtosarjaa epäilen eniten tällä hetkellä. Täytyy fiksata johdot tässä lähiaikoina niin selviää. Jossakin luki että salavalikko näyttää jännitteen 0,5 alakanttiin niin silloinhan tuon pitäisi olla suurin piirtein kohdallaan.Originally posted by -Markus- View PostHiukan on latausjännite alakantissa. Jotain 14-14,2 pitäs melkeen olla. Mutta kyllä tolla nyt auton luulisi normaalisti toimivan. Eli jos akku tyhjenee nopeasti niin vikaa luultavasti muualla kuin latauksessa. Tietty voihan olla että latausjännite tuosta nousee kun pitempää ajaa?E34 ///M5 3.8 '93,
ex: E38 740i '00 E34 535i '88, E39 540ia M-sport '00, E34 535i '91, E34 520i '88


Comment
-
-
E34 tds:ssä ei ole IMM:aOriginally posted by Apexi123 View PostMissäpäi mottia sijaitsee 525 tds:än ilmamassa/määrä? anturi ja minkälaiset liittimet siinä on?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Moro,
ois tarkoituksena hankkia bensakoneella ja manuaali laatikolla oleva e34.. Missä vuosimallissa moottori muuttui hihnasta ketjuun? (91- ?) Olen kuullut että ketjukone on parempi kuin hihnalla oleva, onko näin? Uskaltaako nuita +300tkm ajettuja ostaa? Mitä ''tyyppivikoja'' näissä tuppaa olemaan? Entä mitä on syytä katsoa läpi ostaessa?
Ei mikään hirveä kiire ole hankinnassa joten saa rauhassa oottaa sitä oikeaa
Comment
-
Odottamalla nuo ei enää parane, ovat niin vanhoja autoja. Hyvin hinnat vaan nousee vuosien saatossa.Originally posted by Juxeyy View PostEi mikään hirveä kiire ole hankinnassa joten saa rauhassa oottaa sitä oikeaa
Osta M5, vähän ajettu ja mahdollisimman vähillä omistajilla. 20000€ alkaa saamaan maailmalta ihan kelpo pelejä.
Tässä yksi, ratti oikealla mutta mitä väliä kun on limited edition ja ihan siistissä kunnossa.
Comment
-
Juuri möin tänään 435tkm ajetun hihnakoneisen 518i:n. Se on vähän mitä haluaa siltä E34:lta. Jos ei muuta väliä ole kuin kehon liikuttamista varten niin miksei paljon ajettu 518i vaikkapa jos se on kunnossa ja katsastettu. Kuten minun tapauksessa..Originally posted by Juxeyy View PostMoro,
ois tarkoituksena hankkia bensakoneella ja manuaali laatikolla oleva e34.. Missä vuosimallissa moottori muuttui hihnasta ketjuun? (91- ?) Olen kuullut että ketjukone on parempi kuin hihnalla oleva, onko näin? Uskaltaako nuita +300tkm ajettuja ostaa? Mitä ''tyyppivikoja'' näissä tuppaa olemaan? Entä mitä on syytä katsoa läpi ostaessa?
Ei mikään hirveä kiire ole hankinnassa joten saa rauhassa oottaa sitä oikeaa
Vikoja voi olla vaikka missä, yleensä alustan osissa ja korin ruostevauriot on hyvä syynätä läpi. Riippuen millä koneella autoa etsii niin on toki omia "tyyppillisiä" jippoja mitä olisi hyvä tietää. Mutta nyt ei tiedetä mitä olet etsimässä.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
On joo e34 penkeissäki tottakai käsinoja, mutta mulla on e32 penkit tosiaan laitettu. Sillähän ei muuten mitään väliä ole, mutta keskelle ei ole vyötä joten tulee pidettyä käsinoja kokoajan ala-asennossa jolloin paine pääsee ''ulos'' kontistaOriginally posted by Muurahainen View PostOn tuo käsinoja myös E34 penkeissä jos sitä tarkoitetaan?
Vai siis onko autoosi laitettu E32 penkit?
Myöskään sitä suksiluukkupussisysteemiä ei ole, joten sekään ei ole rämisemässä
Vikakoodinluku INPA ja VagCom Tampere
E28 520ia M30B35 Turbo 520hp 740nm
EX E36 320iA -98
EX E39 520i -01
EX E34 525 Tds -95
Comment
-
2.0 M50 (ketjukone) on jo aikaslailla yhtälaiska kuin 1.8 M40 (hihnakone). 1.8 vie vähemmän ainetta.Originally posted by Juxeyy View PostAuto tulisi pääosin kyllä normaaliin ajoon ''käyttikseksi''
1.8 litranen on vähän liian pieni joten 2.0 - 2.5litran koneella olevat pääosin ollut hakusessa..
Jättäisin sitten ne pikkukoneiset kokonaan pois laskuista ja vähintään 2,5 (m50) koneinen lienee järkevin vaihtoehto.
Tai jos jotain "järkevää" niin sitten uudemmalla M43 koneella 518i (ketjukone)
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-

Comment