Originally posted by Klasu-
View Post
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Laittaa ne suulakkeet kiinni mistä lämmintä tulee ja pistää raitisilmaa tuleen. Kai sillaiki käy jotenki
kai siihen josai vaihees vois hommaa uuden tai sit hukkaan koko auton johkii.
-
Miksi ei voi suoraan laittaa toimivia vesiventtiileitä?
- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
Ei ihan vastaus kysymykseen mutta itse oon oppinut monien poltteluiden/poraamisien/vinguttelujen ja sahaamisen jälkeen viemään osat läheiseen autokorjaamoon jossa ukoilla menee hetki niitä prässätessä.Originally posted by elliV View PostTarttis tuohon toukkaan vaihtaa control armin ja thrust armin puslat, vinkkejä minkälaisella teeseitse työkalulla tai kaupasta (mitään hydrauliprässiä en tarvi, jotain pienempää) saatavalla nuo vanhat lähtis "helposti" irti?
ei maksa vaivaa ruveta reilun 30 euron takia kiroilemaan ja huutamaan.
EDIT: siis olettaen että osat ei ole autossa kiinni, mutta jos haluat itse tehdä niin sahalla ulkokehä halki, pusla lattialle ja uusi paikalleen penkissä. (uretaaniset meneekin ihan käsin)Last edited by Axum; 13-02-2015, 20:49.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
Kiitoksia, täytyy sit vaan porailla ja sahaillaOriginally posted by Axum View PostEi ihan vastaus kysymykseen mutta itse oon oppinut monien poltteluiden/poraamisien/vinguttelujen ja sahaamisen jälkeen viemään osat läheiseen autokorjaamoon jossa ukoilla menee hetki niitä prässätessä.
ei maksa vaivaa ruveta reilun 30 euron takia kiroilemaan ja huutamaan.
EDIT: siis olettaen että osat ei ole autossa kiinni, mutta jos haluat itse tehdä niin sahalla ulkokehä halki, pusla lattialle ja uusi paikalleen penkissä. (uretaaniset meneekin ihan käsin)
Comment
-
Reaktiotanko: http://www.schmiedmann.fi/fi/bmw-e34...te=31121141097Originally posted by Jylyppy View PostEiköhän ainaki reaktitangon puslat iha ruuvipenkissä nyt lähe irti.
Powerflexit tai muut polyuretaanipuslat joo, mutta orggistyylin kumipuslan irrotuksen ruuvipenkissä näkisin mielelläni.
Kaverin autoon vaihdettiin puslia, niin ite tehdyllä prässillä, jossa liian pieni 8-tonnin pullotunkki, ei vanha pusla hievahtanutkaan. Uudet sillä sai kyllä nätisti paikoilleen, mutta vanhat piti ottaa rautasahan kanssa irti.
Comment
-
-
Jaa eikö edes kesään mennessä?Originally posted by Worldfuture View PostOiskohan siks kun semmosta ei tällä hetkellä ole?
Comment
-
-
Onko lodjussa öljyy? Muistelisin myös lukeneeni että revenneet moottorin/laatikon tukikumit saattaa vetää laatikon vikatilaan, joten ne tarkastuslistalle vielä.Originally posted by Gemmi View PostMissähän mahtaa egs:n rele sijaita?, googlesta koittanu ettiä mutta ei löydy
. Tämmönen vikakoodi löyty
53Power supply - Solenoid valves 53Relay in egs not switchingVW T5 -08
XC70 -05
Superb -11
Comment
-
Uusi 100A akku niin ei oo enään virrasta kiinni. Mä en tosta sähkösysteemistä tosiaan tiedä, mutta joku epäili johtosarja vikaa mihin en jaksa uskoo koska virtoja renkkaamalla lähtee välillä vika tilasta pois, mutta katotaan ny varuiks se johtosarjakin läpitteOriginally posted by Muurahainen View PostTaitaa olla sisäisesti egs loorassa?
Onhan nyt varmasti akku kunnossa jne?
. Helpollahan sen sais selvitettyä kun olis toinen varmasti ehjä egs boksi millä koittaa:think.
Comment
-
-
Eikai siinä nyt mitään näkimistä ole.. On irrotettu, semmoista mekaanista ongelmaa ei olekaan etteikö sitä raaka voima ja tekninen tietämättömyys ratkaisisi..Originally posted by MPV View PostReaktiotanko: http://www.schmiedmann.fi/fi/bmw-e34...te=31121141097
Powerflexit tai muut polyuretaanipuslat joo, mutta orggistyylin kumipuslan irrotuksen ruuvipenkissä näkisin mielelläni.
Comment
Comment