Kesällä tulee kuskille kuuma, ei muita sivuvaikutuksia.
Laittaa ne suulakkeet kiinni mistä lämmintä tulee ja pistää raitisilmaa tuleen. Kai sillaiki käy jotenki kai siihen josai vaihees vois hommaa uuden tai sit hukkaan koko auton johkii.
Tarttis tuohon toukkaan vaihtaa control armin ja thrust armin puslat, vinkkejä minkälaisella teeseitse työkalulla tai kaupasta (mitään hydrauliprässiä en tarvi, jotain pienempää) saatavalla nuo vanhat lähtis "helposti" irti?
Tarttis tuohon toukkaan vaihtaa control armin ja thrust armin puslat, vinkkejä minkälaisella teeseitse työkalulla tai kaupasta (mitään hydrauliprässiä en tarvi, jotain pienempää) saatavalla nuo vanhat lähtis "helposti" irti?
Ei ihan vastaus kysymykseen mutta itse oon oppinut monien poltteluiden/poraamisien/vinguttelujen ja sahaamisen jälkeen viemään osat läheiseen autokorjaamoon jossa ukoilla menee hetki niitä prässätessä.
ei maksa vaivaa ruveta reilun 30 euron takia kiroilemaan ja huutamaan.
EDIT: siis olettaen että osat ei ole autossa kiinni, mutta jos haluat itse tehdä niin sahalla ulkokehä halki, pusla lattialle ja uusi paikalleen penkissä. (uretaaniset meneekin ihan käsin)
Ei ihan vastaus kysymykseen mutta itse oon oppinut monien poltteluiden/poraamisien/vinguttelujen ja sahaamisen jälkeen viemään osat läheiseen autokorjaamoon jossa ukoilla menee hetki niitä prässätessä.
ei maksa vaivaa ruveta reilun 30 euron takia kiroilemaan ja huutamaan.
EDIT: siis olettaen että osat ei ole autossa kiinni, mutta jos haluat itse tehdä niin sahalla ulkokehä halki, pusla lattialle ja uusi paikalleen penkissä. (uretaaniset meneekin ihan käsin)
Powerflexit tai muut polyuretaanipuslat joo, mutta orggistyylin kumipuslan irrotuksen ruuvipenkissä näkisin mielelläni.
Kaverin autoon vaihdettiin puslia, niin ite tehdyllä prässillä, jossa liian pieni 8-tonnin pullotunkki, ei vanha pusla hievahtanutkaan. Uudet sillä sai kyllä nätisti paikoilleen, mutta vanhat piti ottaa rautasahan kanssa irti.
Missähän mahtaa egs:n rele sijaita?, googlesta koittanu ettiä mutta ei löydy. Tämmönen vikakoodi löyty 53Power supply - Solenoid valves 53Relay in egs not switching
Onko lodjussa öljyy? Muistelisin myös lukeneeni että revenneet moottorin/laatikon tukikumit saattaa vetää laatikon vikatilaan, joten ne tarkastuslistalle vielä.
Uusi 100A akku niin ei oo enään virrasta kiinni. Mä en tosta sähkösysteemistä tosiaan tiedä, mutta joku epäili johtosarja vikaa mihin en jaksa uskoo koska virtoja renkkaamalla lähtee välillä vika tilasta pois, mutta katotaan ny varuiks se johtosarjakin läpitte. Helpollahan sen sais selvitettyä kun olis toinen varmasti ehjä egs boksi millä koittaa:think.
Powerflexit tai muut polyuretaanipuslat joo, mutta orggistyylin kumipuslan irrotuksen ruuvipenkissä näkisin mielelläni.
Eikai siinä nyt mitään näkimistä ole.. On irrotettu, semmoista mekaanista ongelmaa ei olekaan etteikö sitä raaka voima ja tekninen tietämättömyys ratkaisisi..
Comment