Originally posted by Muurahainen
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mulla ois tällänen e34 525 -92. Syksyllä ihmettelin kun oli akun imassut työpäivän aikana tyhjäksi. Konehuoneen puolelta kuului outo surina, joka loppui kun otin sulakkeen nro 9 pois. Nyt kun kesä tulossa aloin selvittelemään ilmastoinnin toimivuutta jonka aloitin sulakkeesta (nro 9 mm. ilmastoinnin kompressori) ja surina palasi.
Paikallistin vian vesiventtiiliin. Surina siis kuuluu vaikkei ole edes avaimet virtalukossa. Kuuluu niin kauan kunnes akku tyhjä.
Kysymys siis kuuluukin; vetääkö jostain virtaa vai haluaako tuon venttiilin johonkin tiettyyn asentoon virtojen pois ottamisen jälkeen vai vetääkö jostain virtaa välistä?
Mistä aloittaa?
Comment
-
-
Originally posted by nikooooh View PostMulla ois tällänen e34 525 -92. Syksyllä ihmettelin kun oli akun imassut työpäivän aikana tyhjäksi. Konehuoneen puolelta kuului outo surina, joka loppui kun otin sulakkeen nro 9 pois. Nyt kun kesä tulossa aloin selvittelemään ilmastoinnin toimivuutta jonka aloitin sulakkeesta (nro 9 mm. ilmastoinnin kompressori) ja surina palasi.
Paikallistin vian vesiventtiiliin. Surina siis kuuluu vaikkei ole edes avaimet virtalukossa. Kuuluu niin kauan kunnes akku tyhjä.
Kysymys siis kuuluukin; vetääkö jostain virtaa vai haluaako tuon venttiilin johonkin tiettyyn asentoon virtojen pois ottamisen jälkeen vai vetääkö jostain virtaa välistä?
Mistä aloittaa?
Nyt on jotain enemmän tai vähemmän sekaisin jossain.
Kuuluuko tuo surina ääni kiertovesipumpusta?
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostB pilarin ulkopuolisen mustan paneelin vaihto etuoveen?
E34 535i -91 ikuisuusprojekti
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostSen pitää olla ihan älyttömän lahonnut että niin käy.
En lähtisi vaihtamaan ennen kuin oikeasti katkeaa.
Kuinka monella edes on mennyt vakaaja poikki? Ei nyt ihan ainutkertaista mutta aika harvinaista.
Comment
-
-
Tuli ostettua -88 vuoden 190tkm ajettu e34. Autolla ajettu viimiset 4vuotta vajaat 10tkm. Myyjä kertoi että auto on edesmenneen isoäitinsä vanha. Koneena M20B20
Ongelmana todella huono kiihtyvyys; paikaltaan kun lähtee kaasu pohjassa ykkösellä niin hyvä kun edes sutii hiekalla. Auto lähtee noin 50km/h kohdalla kiihtymään kunnolla, ihankuin auto miettisi hetken ja sitten vasta lähtee. Huiput sain sinne 160-170kmh tietämille kuitenkin.
Itse arvelin syypääksi vanhaa bensaa, mutta tankkauksen jälkeen sama "ongelma". No mieleeni juolahti jos ilmamäärämittari olisikin kulunut tietystä kohtaa hiilipinnasta enemmän kuin toisesta(alkupäästä, pintakaasun?), koska autolla on tosiaan ajanut iäkäs näinen
Autossa palaa huoltovalot/vikavalot myös. Voiko tämä vaikuttaa ettei kone anna kaikkia tehoja irti? Muistelisin että vanha mersu teki tämän ettei antanut ajaa 80km/h kovempaa kun vikavalo syttyi.
Omistan yhden e28:in jossa tuo M20B20 ja kiihtyy pari kolme kertaa paremmin tuohon viiteenkymppiinLast edited by Pekkude; 05-04-2015, 12:29.E38 740i -95
Comment
-
-
Originally posted by jonsered92 View PostMoro
Veljen autosta sippas eile puhallin. Tai ei toimi millää nopeudella. Manuaali ilmastointi ja 90vuoden lopussa tehty 520i. Jokin vaan naksuu kun kääntää 4-nopeudelle.
Hiilet vaiko puhallin mennyt paikaksi?
Comment
-
-
Originally posted by Juxeyy View PostF11 535d xDrive M-Sport -13
Comment
-
Comment