Ja tuo on se kumilirpake mikä tulee bpilarin puolelle ikkunan päälle, se pieni huuli?
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Apuuuva...
ilmeiseti E34 535 öljypohja vuotaa öljyä..ilmeiseti se.. siis..
Ei taida olla muuta keinoa ku vaihtaa/etsiä uusi öljypohja..
APUUVA
edit1 pikkasen tutkittu, ja näyttäs et öljypohjasta tihkuttaa.. oisko hiushalkema.
Edellinen omistaja sano kyl tosta.
edit2 ei kellään ois ylimääräistä öljypohjaa btcf hintaan
Edit3 Oisko ketään korjauspaikkaa/taitoista ( sen voi vissii hitsata?). maksan tietty..
Tuo uusi pohja on aika hakusassaLast edited by henu; 29-03-2015, 12:26.Ford Mondeo ST220
Suzuki GSX1300R Hayabusa
Comment
-
Ensimmäinen homma on tietenkin varmistua siitä missä se vuotokohta oikeasti on. Onko öjypohja osunut johonkin, vai alkoiko vuoto itsekseen? Vuotokohtia voivat oll myös öljypohjan tiiviste, moottorin etu- tai takapään stefat, öljynsuodattimen jalan tiiviste tms. Ei muuta kuin pesemään se moottori kunnolla ja sitten tutkimaan asiaa tarkemmin.Originally posted by henu View Postilmeiseti E34 535 öljypohja vuotaa öljyä..ilmeiseti se.. siis..
Ei taida olla muuta keinoa ku vaihtaa/etsiä uusi öljypohja..
APUUVA
Comment
-
-
Originally posted by pheno View PostMissä hinnoissa pyörii käytetyt e34 540i manuaalin kardaanit ?
Voi olla varmaan mitä tahansa 100€ ja ties minkä välillä. vähän harvinaisehko osahan tuo on.
Automaatin kardaani ei maksa kyl mitään. Saisko siitä osat jotka tarviit? Eikö muutenkin olisi parempi kunnostaa vanha kun ostaa uus? Tulisi oikeesti hyvä, käytetystä kun ei koskaan tiedä mitä saa.
yhtään manuaalin kardaania ei osunu saksanlaiselta silmään mutta e39 löytys varmaan helpommin mutta se lienee kokonaan erilainen.
E: automaatiolaatikollisen kardaanin takapää on tietääkseni sama. Korjatkaa jos puhun shaibaa.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Mulla on täysin kunnostettu kardaani nykyisessä kulkineessa (tukilaakeri, CV, tasapainotus) mutta varaston pohjilta löytyi muuton yhteydessä toinen mokoma, jonka olen joskus ostanut ebay:staOriginally posted by Urpo_rotta View PostVoi olla varmaan mitä tahansa 100€ ja ties minkä välillä. vähän harvinaisehko osahan tuo on.
Automaatin kardaani ei maksa kyl mitään. Saisko siitä osat jotka tarviit? Eikö muutenkin olisi parempi kunnostaa vanha kun ostaa uus? Tulisi oikeesti hyvä, käytetystä kun ei koskaan tiedä mitä saa.
yhtään manuaalin kardaania ei osunu saksanlaiselta silmään mutta e39 löytys varmaan helpommin mutta se lienee kokonaan erilainen.
E: automaatiolaatikollisen kardaanin takapää on tietääkseni sama. Korjatkaa jos puhun shaibaa.
Tuon voisi melkein myydä pois ja mietin sopivaa hintaa tuolle. Harvinaisiahan nuo on, se on varmaa, koska manuaali e34:sia on tehty niin vähän.
Comment
-
onko eroa m50b25 tyhjäkäyntimoottoreilla kun paikallaan oli hopeinen isohko ja vaihdettiin toimivasta autosta musta pienempikokoinen tkm... ongelma siis se että painaa hiukan kaasua humppaa kierrokset 1000-2000 väliä ja välillä lämpösenä sammutat ja hetken päästä lähdet niin paukuttaa imusarjassa niin kauan ennen kuin polkaset kunnolla kierrokset lähes rajoittimelle.
ja tyhjäkäyntimoottorin piuhan irrottamisella ei olluy mitää vaikutusta käyntiin tai humppaamiseen
immi,tkm, tulpat ja puolat tsekattu ei vaikutusta...niin ja kaasuläpän asennontunnistin vaihdettu,imuvuodot tarkistettu moneen kertaan
Comment
-
Joo tos tutkaillu hihnaa ja kiristintä ni kovin näyttäs et kiristimestä säädöt käytetty loppuun.Eli joo kyl siinä on itseasiassa aika paljonkii sitä säätövaraa,mut osaa olla kyl olla veemäinen kiristelläOriginally posted by Bansku View PostJos sinne on livahtanut liian pitkä hihna ja kiristimessa ei vara aivan täysin riitä
e. Nuohan kuitenkin ovat ns. Automaattikiristimellä
Comment
-
Mistähän saa tilattua kallistuksenvakaajia ja millä hinnalla? Mun autossa on sekä etu- että takavakaaja aika lahonnu, ja pelkään että joku päivä toinen napsahtaa poikki. Ja siis en meinaa koiran/kananluita vaan sitä koko tankoa.
E34 518i Jet Black (ex)
E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
E38 M52B28 Oxfordgrün
Comment
-
Sen pitää olla ihan älyttömän lahonnut että niin käy.Originally posted by Kv1984 View PostMistähän saa tilattua kallistuksenvakaajia ja millä hinnalla? Mun autossa on sekä etu- että takavakaaja aika lahonnu, ja pelkään että joku päivä toinen napsahtaa poikki. Ja siis en meinaa koiran/kananluita vaan sitä koko tankoa.
En lähtisi vaihtamaan ennen kuin oikeasti katkeaa.
Kuinka monella edes on mennyt vakaaja poikki? Ei nyt ihan ainutkertaista mutta aika harvinaista.
Comment
-
Tänään yritin herättää e34:sen pientä OBC-näyttöä (radion vieressä) henkiin. Vaihdoin polttimot sinne, koska entiset oli palaneet, mutta näyttö pysyi vieläkin pimeänä...Seuraavaksi tarkistin sulakkeet ja sulake nro. 20 (OBC) oli poistettu kokonaan. Noh tökkäsin sen paikalleen ja samassa alkoi kuulua piippaus kojelaudan alta. Aluksi luulin että hälyttää kun ovi oli auki, mutta ei...Auto piippasi jatkuvasti olipa ovet kiinni tai auki, myöskään virrat ei olleet päällä. Vaikka auton laittoi lukkoonkin niin silti sisältä kuului PLIM PLIM PLIM-ääni. Pakkohan se oli ottaa sulake pois ettei akkua syö tyhjäksi. Ehdotuksia mikä hälytys siinä huutaa?
(Auto on siis sedan E34 520i vm-90)
Comment
Comment