Hajosi tänään bensapumppu niin mitenköhän selvitän minkälainen pumppu siinä on? Äkkiä kun vilkaisin motonetistä niin siellä on 2 eri mallia pierburgi ja bosch. Auto on siis 520i m50 tekniikalla ja vuosiluku 1991.
Hajosi tänään bensapumppu niin mitenköhän selvitän minkälainen pumppu siinä on? Äkkiä kun vilkaisin motonetistä niin siellä on 2 eri mallia pierburgi ja bosch. Auto on siis 520i m50 tekniikalla ja vuosiluku 1991.
mulla se 50 24v ketjukone onkose vanos. koneen päässä ei ole kohoumaa mutta hopeinen puolikuu löytyy vasemmalta.ja onko se normaalia että se heittää sport asennossa kierrokset 2500 vapaalla ja kaasu pohjaan niin 6000.ja muutenkin ärhäkkäämmän oloinen.
mulla se 50 24v ketjukone onkose vanos. koneen päässä ei ole kohoumaa mutta hopeinen puolikuu löytyy vasemmalta.ja onko se normaalia että se heittää sport asennossa kierrokset 2500 vapaalla ja kaasu pohjaan niin 6000.ja muutenkin ärhäkkäämmän oloinen.
Kumma juttu jos tuntuu ärhäkkäämmältä kaasu pohjassa.
Ja tässä kuvassa ympyröity mollukka joka on vanos koneissa.
Muun remppaamisen yhteydessä täytyi ottaa takakelkan puslan kiinnitysrauta irti (osa 5 kuvassa: http://mfans2.com/parts/catalog/E34-..._axle_carrier/).
Nyt syvempien kuoppien yli ajaessa kuuluu terävä metallinen kolahdus. mikä meni pieleen?
Muun remppaamisen yhteydessä täytyi ottaa takakelkan puslan kiinnitysrauta irti (osa 5 kuvassa: http://mfans2.com/parts/catalog/E34-..._axle_carrier/).
Nyt syvempien kuoppien yli ajaessa kuuluu terävä metallinen kolahdus. mikä meni pieleen?
Jos takaisinkin laitoit ja vielä pultit, mutterit ja prikat oikeisiin paikkoihin niin ei kai siinä mikään voinut mennä pieleen :think Jos sen puslan läpi menevän pultin irroitit niin kai se meni yläpäästä pooreilleen kunnolla ennenku mutterin kiristit?
Jos takaisinkin laitoit ja vielä pultit, mutterit ja prikat oikeisiin paikkoihin niin ei kai siinä mikään voinut mennä pieleen :think Jos sen puslan läpi menevän pultin irroitit niin kai se meni yläpäästä pooreilleen kunnolla ennenku mutterin kiristit?
Ei tarvinut irroittaa kun mutterit et sai raudan pois. Sehän tässä ihmetyttääkin. Takaisin laitettaessa kiristin ensin pukeilla ollessaan -> kolahtelu, sitten kokeiltiin kiristää vasta pyörillä ollessaan -> sama kolahtelu edelleen. Äänen saa aikaiseksi myös takapenkillä pomppien. Ei ole nosturia käytössä niin hankaloittaa vähän tutkimista mut puslan kohdalta kuulostais tulevan.
Comment