Terve! käykö 540:kymppiin mistä tahansa muusta e34:sta etu ja takaiskarit kokonaisuudessaan vai onko eroja? jos jollakin löytyy niin voi tarjota yv:llä
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Timppeliini View PostTerve! käykö 540:kymppiin mistä tahansa muusta e34:sta etu ja takaiskarit kokonaisuudessaan vai onko eroja? jos jollakin löytyy niin voi tarjota yv:lläF11 535d xDrive M-Sport -13
Comment
-
-
Originally posted by juha_s View Posttaakse käy kaikki keskenään, etuiskareissa oli niitä paksuus erojaJoensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Kesä: E36 cabrio m-sport
Talvi: E36 touring
Käyttis: E39 touring
Comment
-
-
Originally posted by Timppeliini View Postmilläs tapaa ne paksuudet vaikuttaa? kumminkin kävisi muista etuiskarit kokonaisuudessan jos vaihtaa? valaiskaa tyhmääKäyttis:Kia Optima TF
Ex:Bmw e34 525i,Bmw e90 318d,Bmw e46 325Ci,Opel Ascona C
Comment
-
-
Originally posted by Timppeliini View Postmilläs tapaa ne paksuudet vaikuttaa? kumminkin kävisi muista etuiskarit kokonaisuudessan jos vaihtaa? valaiskaa tyhmääF11 535d xDrive M-Sport -13
Comment
-
-
Originally posted by juha_s View Postkokonaisuudessaan ne kyllä käy mutta akselipaino ratkaisee, 540 on kumminkin painavin kone niin sinne ei voi 518 iskareita laittaa. pelkästään motonetin luettelossa on että 518/520 on sama iskari ja 530/535 taas erikseen eikä tuokaan ole v8 530. jos ne etuiskarit ja jouset on 530v8/540 niin sitten itse laittaisin, pienemmillä keula tippuu alemmas ja pohjaa montuissa huomattavasti herkemmin
M50 ja M60 painoero on 10kg luokkaa, M30 taas 3kg kevyempi kuin M60 ja S38 taitaa olla painavin.
Noissa on erilaisia iskarin yläpäitä ja se määrittelee mitä sinne menee niitä vaihtamatta.Last edited by Muurahainen; 30-05-2015, 11:25. Reason: painot otettu ekasta googlen osumasta, tietojen oikeellisuus ei tarkistettu
Comment
-
-
-
520i M20b20 koneella nykii ja ryskyttää kaasuttaessa ja moottorijarrutuksessa, varsinkin pienillä ja isoilla kierroksilla. Noin 2000-3000 välillä ei nyvi tai hyvin vähän. Tyhjäkäynti ok, aika tasainen. Auto seisoi koko talven käyttämättä, ja kun se saatiin tulille kuukausi sitten, se on siitä lähtien käynyt tolleen ja pahenee vaan. Tänäänkin olis hampaat tippunu suusta jos olisi ollu tekarit...
Katsastuksessa päästöt tosi hyvät tuon ikäiseksi, joten tuskin johtuu paskoista tulpista tms. IMM putsattu ja letkuliitokset tsekkailtu, ei pitäis olla imuvuotoja. Puola, virranjakajan kansi, pyörijä, kampuran anturi uusittu. Mikä voi olla vikana? Motronic ottanut siipeensä siitä talven yli seisomisesta? Bensapumppu? Joku lämpötila-anturi?
E34 518i Jet Black (ex)
E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
E38 M52B28 Oxfordgrün
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostEi se niin tarkkaa varmaan tuon painon kanssa ole.
M50 ja M60 painoero on 10kg luokkaa, M30 taas 3kg kevyempi kuin M60 ja S38 taitaa olla painavin.
Noissa on erilaisia iskarin yläpäitä ja se määrittelee mitä sinne menee niitä vaihtamatta.
Tässä jonkun harrastajan mittailut.
itse olen aina epäillyt että m60 ei paina mitenkään 210kg
Engine weight - after weighing all the engine components seperately whilst rebuilding it, the bare block is around 30kg, the crank 19kg and the heads (complete with valves & cams) 27kg each. I make it a total engine weight of around 175kg complete with exhaust manifolds, alternator, starter, inlet manifold and valve covers, etc... (minus AC & PS pumps), or nearer 190 with AC & PS, oil and coolant.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Kellään muistikuvaa mikä on 525tds perävälitys? :thinkVikakoodinluku INPA ja VagCom Tampere
E28 520ia M30B35 Turbo 520hp 740nm
EX E36 320iA -98
EX E39 520i -01
EX E34 525 Tds -95
Comment
-
-
Originally posted by läbä View Postkellään muistikuvaa mikä on 525tds perävälitys? :thinkF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostTämä on ihan offtopic tavallaan mutta:
Tässä jonkun harrastajan mittailut.
itse olen aina epäillyt että m60 ei paina mitenkään 210kg
Engine weight - after weighing all the engine components seperately whilst rebuilding it, the bare block is around 30kg, the crank 19kg and the heads (complete with valves & cams) 27kg each. I make it a total engine weight of around 175kg complete with exhaust manifolds, alternator, starter, inlet manifold and valve covers, etc... (minus AC & PS pumps), or nearer 190 with AC & PS, oil and coolant.
Itse en ole edes koittanut noita punnita mutta mitä ilmeisimmin olet hyvinkin oikeassa.
Comment
-
-
Vaihdoin viikonloppuna tuon kampiakselin asentotunnistimen ja nyt loppu nykiminen. Ainoa ongelma jäi, että kylmällä koneella saa vähän aikaa startata, ennen kuin lähtee käymään. Katselin sen kampiakselin anturin vieressä on joku piuha mikä ei ole kiinni missään ja sille oleva liitin ei ole paikalleen, mihkä se pitäisi tökätä. Kellään tietoa mikä tämä voisi olla? Se on nokasta päin katsottuna vasemmalla puolella, kun kampiakselin anturin paikka on keskellä. Mottina siis S38B38 Itse en tuossa pihassa ainakaan päässyt oikein näkemään, mihkä se piuha menee. Oli mulla kuvaki siitä tallessa
Last edited by crom; 01-06-2015, 20:54.E34 M5 3.8 Nurburgring Edition
ex. E38 740iA (95)
ex. E34 535i (91)
ex. E34 530i Touring (94)
ex. E46 320i (01)
ex. E30 325i (90)
ex. E32 730i (92)
Comment
-
Comment