Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 Kysymyksiä ja vastauksia VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Muurahainen
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 9194
    • Nurmijärvi

    Originally posted by D//Power02 View Post
    Sahatessa kyllä bensa tuoksahtaa, mutta ei sytytä millää. Mikäli on käynnistyksen esto nii kauanko akunkenkä pitää olla irti, jotta se.resetoituu?

    Itse veikkaan bensapumppua, koska en kuule sen surinaa, kun laittaa virrat päälle.
    Jos kyseessä on käynnistyksen esto niin kenkää saa pitää irti paaliin saakka eston resetoitumista odotellessa.

    Pumpun äänet voi kuunnella helpoimmin takakontin kautta kun hypyttää releen pohjasta sen käyntiin.

    Comment

    • D//Power02
      Bimmer Rookie
      • Nov 2014
      • 55
      • Vaasa

      Ongelma on joko bensapumpun releessä tai itse pumpussa. Missä päin autoa sijaitsee kyseenomainen rele?
      -91 518i E34

      Comment

      • Jondis
        BTCF Member
        • Feb 2014
        • 698
        • Tuusula

        Rele löytyy sieltä motronic boxin vierestä, tuolta FAQ puolen kirjotuksesta löytyy kuvakin.
        MB E55 AMG -05
        E36 318TiA -96
        E34 535i -89 imolarot
        Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos

        Comment

        • Worldfuture
          Bimmer Fanatic
          • May 2014
          • 324
          • Forssa

          Mites tota, onko mahdollist että kardaani olis laitettu väärin päin kiinni? Eli siis olis tyyliin vaikka pultin verran käännetty oikeelle/vasemmalle. Lähinnä perän puolta (eikös se oo kuudella pultilla kiinni)? Kulu vaan kannatinlaakeri nopeesti loppuun ja ääntää taas. Ja kun kiihdyttää rivakasti (lähinnä 1 ja 2 vaihteel), kuuluu semmonen lyhyt jyrinä/tärinä jostain perästä. Mistäs tämä?:think Tuskin itse perä voi ainaka rikki olla Tämä jälkimmäinen jytinä siis kuulu senkin jälkeen ku kannatinlaakeri oli vaihdettu.
          Last edited by Worldfuture; 05-04-2017, 19:54.

          Comment

          • Muurahainen
            BTCF Member
            • Dec 2006
            • 9194
            • Nurmijärvi

            Originally posted by Worldfuture View Post
            Mites tota, onko mahdollist että kardaani olis laitettu väärin päin kiinni? Eli siis olis tyyliin vaikka pultin verran käännetty oikeelle/vasemmalle. Lähinnä perän puolta (eikös se oo kuudella pultilla kiinni)? Kulu vaan kannatinlaakeri nopeesti loppuun ja ääntää taas. Ja kun kiihdyttää rivakasti (lähinnä 1 ja 2 vaihteel), kuuluu semmonen lyhyt jyrinä/tärinä jostain perästä. Mistäs tämä?:think Tuskin itse perä voi ainaka rikki olla Tämä jälkimmäinen jytinä siis kuulu senkin jälkeen ku kannatinlaakeri oli vaihdettu.
            Tulihan se kardaani itse takaisin oikealle boorille laakerin vaihdossa?
            Liikkuiko vakionopeusnivel nätisti? Jos se jumittaa niin kannatinlaakeri on äkkiä entinen.

            Comment

            • Worldfuture
              Bimmer Fanatic
              • May 2014
              • 324
              • Forssa

              Originally posted by Muurahainen View Post
              Tulihan se kardaani itse takaisin oikealle boorille laakerin vaihdossa?
              Liikkuiko vakionopeusnivel nätisti? Jos se jumittaa niin kannatinlaakeri on äkkiä entinen.
              Kyl se takas siihen meniki mis oliki, tai merkattiin. Onkos se nivel se kardaanin ja perän välis oleva? Mietin vaa jos se on ollu väärin kiinni jo ennen muaki nii mistäs sen tietää miten se kuuluis olla?:think

              Comment

              • TsTPioneeri
                Bimmer Fanatic
                • May 2011
                • 258
                • Muurame

                "ihmeen pieni paine:think, taitaa trw:n pumppu hajottaa vaan paikat kun 1500psi ilmottaa paineeks:think"

                Jaa että oikein 103 baaria, oisitko nyt ihan oikein kattonut?
                Miksi Lentää LSDeellä kun voi ajaa BMWeellä.

                Bmw 525i E34 91'
                Bmw 540i E34 93'
                Bmw 335i E30 83'

                Comment

                • Muurahainen
                  BTCF Member
                  • Dec 2006
                  • 9194
                  • Nurmijärvi

                  Originally posted by TsTPioneeri View Post
                  "ihmeen pieni paine:think, taitaa trw:n pumppu hajottaa vaan paikat kun 1500psi ilmottaa paineeks:think"

                  Jaa että oikein 103 baaria, oisitko nyt ihan oikein kattonut?
                  Eikös tehostimissa ole normaalistikkin joku 80 bar painetta? 1300psi siis kuulostaisi enemmän oikealta.
                  Tuottohan ei ole kauhea mutta painetta noissa kyllä riittää.

                  Comment

                  • Bode86
                    BTCF Member
                    • Aug 2009
                    • 569
                    • Kajaani

                    Mikä olisi fiksuin tapa vaihtaa ohjaustehostimen nesteet toukassa, jossa on tasonsäätö? Mikä öljy sinne kannattaisi laittaa ja paljonko sitä vaihto operaatiossa kuluu jos tekee ns huuhtelu vaihdon?
                    nyk.: BMW X5 E70 3.0d vm.07, BMW E39 530d manuaali toukka vm99, BMW E39 528iA toukka vm00. Audi A4 b5 2.6 V6 quattro, Ford Focus 3d 1.6, Audi A4 b5 1.8T, Peugeot 205 vm.89 137tkm ajettu prokkis lelu
                    ex.: BMW E39 523iA toukka vm.98, BMW E34 530 touring vm92 , BMW E34 520i vm94 , Audi 100 2.3e, Ford Taunus 1.6GX automatic vm82, Ford Sierra 2.0DOHC vm89, Ford Orion 1.6 vm89, VW Caravelle 2.5tdi retkuiluauto
                    Sotkamo connection

                    Comment

                    • ruupanen
                      Bimmer Enthusiast
                      • Oct 2006
                      • 5155
                      • Joensuu

                      Manuaali-ilmastointi täysin mykkä. Vaihdettu uusi paneeli, mutta silti paneeli mykkä. Ideoita viasta? Sähkökaavi olisi kova sana?
                      E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

                      Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

                      Comment

                      • >bemari<
                        Bimmer Fanatic
                        • May 2011
                        • 239
                        • P-karjala

                        Tarviais pikaseen e34 93vm 520i vanos siemens ecun pinnien diagramin, mielellään jos näkys värit ja siis mikä pinni millekkin. Piggyback ecua siis asentamassa

                        Boksi tais olla 5wk9 002
                        Last edited by >bemari<; 14-04-2017, 18:11.

                        Comment

                        • Muurahainen
                          BTCF Member
                          • Dec 2006
                          • 9194
                          • Nurmijärvi

                          Originally posted by >bemari< View Post
                          Tarviais pikaseen e34 93vm 520i vanos siemens ecun pinnien diagramin, mielellään jos näkys värit ja siis mikä pinni millekkin. Piggyback ecua siis asentamassa

                          Boksi tais olla 5wk9 002


                          Eikun anteeksi ollaankin E34 alueella ja ei tuolla niihin ole asiaa.

                          Koita jos näissa olisi paremmin. http://www.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e34/
                          Last edited by Muurahainen; 14-04-2017, 19:34.

                          Comment

                          • >bemari<
                            Bimmer Fanatic
                            • May 2011
                            • 239
                            • P-karjala

                            Originally posted by Muurahainen View Post
                            http://www.bmw-planet.net/diagrams/release/en/

                            Eikun anteeksi ollaankin E34 alueella ja ei tuolla niihin ole asiaa.

                            Koita jos näissa olisi paremmin. http://www.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e34/
                            Ei tainnut juurikaan siemenssiin olla harmikseen

                            Comment

                            • Jobets
                              Bimmer Rookie
                              • Nov 2012
                              • 45
                              • Mikkeli

                              Sopiiko e34 toukan jomin alusta sedaniin?

                              Comment

                              • eamh87
                                Newbiemmer
                                • Aug 2010
                                • 10
                                • Kouvostoliitto

                                Laittelin syksymmalla ihmettelya kun 1992 525i:ssa ei valot meinaa pysya pois paalta.

                                Pisteet puuttuu aa ja oo kirjaimista mutta kaipa porukka saa selvan

                                Eli tutkin hiukan lisaa asiaa kun auton sai vihdoin lamposeen talliin, jos LKM irrottaa niin valot tietty sammuu, sama kay lahivaloille myos jos irrottaa sen ruskean releen siita lkm:n vasemmalta puolelta ihan alareunasta.

                                LKM naytti sisalta siistilta eika sisalla ollut hapettumia, ruskea rele olikin yllatykseksi elektroninen eli sisalla ei ollutkaan koskettimia toisin kuin LKM boksissa

                                Pitaiskohan tuossa vaan koittaa suosiolla noita molempia vaihtaa jostain purkaamolta jos saisi halvalla :think

                                Kuljen myos tarvittaessa kotka kouvola, lahti, vaaksy valilla jos joltain loytyy ylimaaraista halvalla

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎