kannattaa käydä katsatuskonttorilla tekemässä täristystesti jos epäilee jotain puslia tai niveliä!itsekkin soittelin sinne ja tiedustelin että tekeekö ne semmosia juttuja vaikka auto olisikin katsastettu hiljattain ja sanoivat et tekee paljonkin!13e maksoi ja vika selvisi eikä tarvi laittaa enää turhaan satasia niveliin sun muihin osiin kun koittaa hakea vikaa!
Löystyneitä puslia ei millään normikeinolla mitata, vaihtoon vaan jos ei mitään vikaa löydy. Sököt pallonivelet kuulee kolinasta ja revenneet puslat näkee, siinäpä se. Germaaniasta saapi etupään ylä- ja alatukivarret + koiranluut puslineen ja toimituskuluineen halvimmillaan n. 150e hintaan, vaikkei yhtä kauan kestäiskään (vaikka miksei kestäis) kun originaalit tai kl-varaosien antimet, niin noita vaihtaa muutaman satsin sillä hinnalla kun saa yhden originaalin. Ihan näin vinkkinä.
Löystyneitä puslia ei millään normikeinolla mitata, vaihtoon vaan jos ei mitään vikaa löydy. Sököt pallonivelet kuulee kolinasta ja revenneet puslat näkee, siinäpä se. Germaaniasta saapi etupään ylä- ja alatukivarret + koiranluut puslineen ja toimituskuluineen halvimmillaan n. 150e hintaan, vaikkei yhtä kauan kestäiskään (vaikka miksei kestäis) kun originaalit tai kl-varaosien antimet, niin noita vaihtaa muutaman satsin sillä hinnalla kun saa yhden originaalin. Ihan näin vinkkinä.
Ei, vaan 150e, sis. kaksi ylätukivartta, kaksi alatukivartta, kaksi koiranluuta, postikuluineen kotiovelle toimitettuna. Ja nyt summa laskusta tarkistettuna: 154,25 eugenia. Lisäksi itselle tuli (laiska kun olin) 46e noiden osien vaihdosta sekä 50e nelipyöräsuuntauksesta -> etupääremppa n. 250e. Ja taas ajellaan pitkästi
Mistähän minun E34:ssä mahtaa johtuna pienoinen tärinä ~100km/h:n vauhdissa? Reaktiotangon puslat on vähän aikaa sitten vaihdettu ja tutkittu, että muuallakaan ei ole väljää. Eli mitä vaihtoehtoja jää jäljelle? Autossa on originaalit peltivanteet
Kierot vanteet ja sököt renkaat jää jäljelle, tosin nämäkin esiintyvät erittäin harvoin vain tietyllä nopeudella. Onko nyt IHAN varma ettei esim. raidetangon keskipätkän nivelissä ole väljää? Itsellä sökö raidetanko sai gummit vispaamaan.
Toimitusajasta vielä kun Antti O siitä mainitsi, itse tilasin lauantaina ja torstaina aamulla oli kuriiri oven takana. Paypalin kautta kun maksoi niin eipä kauaa nokka tuhissut .
Kierot vanteet ja sököt renkaat jää jäljelle, tosin nämäkin esiintyvät erittäin harvoin vain tietyllä nopeudella. Onko nyt IHAN varma ettei esim. raidetangon keskipätkän nivelissä ole väljää? Itsellä sökö raidetanko sai gummit vispaamaan.
Tuota tärinää on esiintyny lapinpolttajien kitkoilla ja Michelin Ivalo nastarenkailla. Ei pitäisi olla raidetangon keskipätkissäkään väljää, kun niitä väänneltiin ja käänneltiin. Eli vanteet sitten jää jäljelle..
Tuskin on vanteetkaan, rengasmies kyllä olisi sanonut jos vähänkään on motivoitunut työhönsä. E34 on vaikea auto noiden väljien suhteen, itsellä katsastusmies havaitsi ihan pienen väljän raidetangon oikeassa päätynivelessä, ei kuulemma haitannut ja meni kirkkaasti läpi. Hetken päästä vaihdoin kaiken paitsi keskitangon, se minkä katsastusmies huomasi oli totaalisen sökö, muissakin väljää...
no se härveli siinä nosturissa millä ne saa heilutettua renkaita joka suuntaan!kyllä siinä aika hyvin näkee jos joku antaa periksi!eikä siellä etupäässä niitä puslia kauheen montaa ole!se on halpa konsti käydä kokeilemassa jos se maksaa sen 13e ennen ku menee varaosa kauppaan ja lataa satoja euroja tiskiin ja mielessään jossittelee et jos se näillä osilla lakkais täristämästä!
Tuolla testillä ei vain e34:stä oikein väljiä löydy, ja kun etupää on muutenkin sellainen että jos yksi kerrallaan alkaa osia vaihtamaan niin saa olla koko ajan sitten auton alla möyrimässä ja nelipyöräsuuntauksessa. Sen takia se kannattaisi tehdä kerralla uusiksi.
Minulla ainaskin näki oikein selvästi siinä vehkeessä mikä keulaa muljuttaa sivusuunnassa etupyöriä että ne puslat on ihan kaput ja toinen pallonivel reaktiotangosta myös paskana.
Minulla nimenomaan täristää tietystä vauhdista jarruttaessa, mitä enemmän bändiä kyydissä sitä pahemmin.
Ei, vaan 150e, sis. kaksi ylätukivartta, kaksi alatukivartta, kaksi koiranluuta, postikuluineen kotiovelle toimitettuna. Ja nyt summa laskusta tarkistettuna: 154,25 eugenia. Lisäksi itselle tuli (laiska kun olin) 46e noiden osien vaihdosta sekä 50e nelipyöräsuuntauksesta -> etupääremppa n. 250e. Ja taas ajellaan pitkästi
Osaavat enkkuakin ja omalla kohdalla palvelussa ei mitään valittamista. Hakuun vaan e34 ja ihmettelemään mitä löytyy. Pareittain ostettuna halvimmat nuo tukivarret.
Comment