Nii tässä oli GM laatikko.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by jonip86 View PostNii tässä oli GM laatikko.
Eikös nuo gm loorat ole aika harvassa laitteessa?Last edited by Muurahainen; 09-12-2019, 18:49.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostMeneekös se ihan toimimattomaksi jos nyppäät laatikon ohjauspurkin kokonaan pois?
Eikös nuo gm loorat ole aika harvassa laitteessa?
joo no tämä onki jenkki tuonti nii senkö tautta sitte on gm loora laitettuNyk:e34 m50b28 sedan - 91 tiC -- 545hv 713nm
ex:e39 523iA sedan -97
ex:e39 523 sedan -98
ex:e34 535 sedan -88
ex:e39 523 sedan -97
ex:e36 325 (taxi) -95
ex:e36 325 coupe -93
ex:e34 525 m50 -90
ex:e34 520 m50 -90
ex:e34 520 m20 -89
Comment
-
-
Mikä olisi fiksu bensapumppu tankkiin vakio -021 pumpun tilalle? Bilteman -044 kopioita osa haukkuu ja osa kehuu, en bilteman sivuilta äkkiseltään löydä koko pumppua.
Tehot alta 300, ehkä muutan etanolille jossain vaiheessa niin mietin olisko hyvä olla jo vähän vakiota tehokkaampi pumppu.Last edited by Juhi$; 15-12-2019, 16:57.
Comment
-
-
Originally posted by Juhi$ View PostMikä olisi fiksu bensapumppu tankkiin vakio -021 pumpun tilalle? Bilteman -044 kopioita osa haukkuu ja osa kehuu, en bilteman sivuilta äkkiseltään löydä koko pumppua.
Tehot alta 300, ehkä muutan etanolille jossain vaiheessa niin mietin olisko hyvä olla jo vähän vakiota tehokkaampi pumppu.VW passat 1.9tdi 4motion
E36 "328" cabrio
Comment
-
-
Originally posted by ooopeee View PostWalbroa ebaysta halvalla. Esim 450lph
Jotain muokkaamista vakio tankin sisällä oleva teline kaipaa? Mittasin vakio boschin ympärysmitan n.43mm ja Walbron 450 mainitaan olevan 39mm runko ja leveämpi pohja osa 50mm. Voiko siitä sitten sipaista dremelillä tai vastaavalla sen pohja levennyksen osalta telineestä pois? Onko kukaan asentanut tätä tankin sisälle vakio telineeseen?
Comment
-
-
Originally posted by ohhoh View PostTäällä myös kiinnostaa e85 kestävä pumppu, mitään käsitystä ei ole hinnoista. Onko 150€ tarvikkeineen sellainen käypä hinta tällaisesta? (oletan, että nuo 50e vastaavat ovat kopioita?)
Jotain muokkaamista vakio tankin sisällä oleva teline kaipaa? Mittasin vakio boschin ympärysmitan n.43mm ja Walbron 450 mainitaan olevan 39mm runko ja leveämpi pohja osa 50mm. Voiko siitä sitten sipaista dremelillä tai vastaavalla sen pohja levennyksen osalta telineestä pois? Onko kukaan asentanut tätä tankin sisälle vakio telineeseen?
Muokkauksen tehnyt tobbe niin en osaa enempää kommentoida. On täällä muitakin kellä pumppua vaihdettuVW passat 1.9tdi 4motion
E36 "328" cabrio
Comment
-
-
Originally posted by ooopeee View Post
Onko tuollainen ok asentaa ihan vakio bensalinjoihin? Tarkoitan vaan sitä, kun pumpussa on aika paljon isompi tuotto kuin vakiona, ettei se joudu liian kovin töihin jos linjat ahdistavat, vai onko sillä mitään merkitystä?
Comment
-
-
Mulla samantyyppinen setuppi kuin oopeellakin ja vakiolinjat, ei ongelmia tähän mennessäToki jos pyöritään tuolla 300hv luokassa niinkuin ekalla kysyjällä, niin aemin 320lph e85 pumppu vois olla kustannustehokas vaihtoehto:think Hintaeroa noilla ei tosin hirveemmin ole niin kannattaa miettiä meinaako tulevaisuudessa kaivaa enemmän voimaa vai ei. Deatschwerks, aem, walbro, bosch varmaa luotettavimpia merkkejä noissa. Boschiltakin tuli joku aika sitten uusi in-tank mallin pumppu, jossa tuotto vielä kovempi kuin tuossa "450lph" walbrossa.
MB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
-
-
Originally posted by Jondis View PostMulla samantyyppinen setuppi kuin oopeellakin ja vakiolinjat, ei ongelmia tähän mennessäToki jos pyöritään tuolla 300hv luokassa niinkuin ekalla kysyjällä, niin aemin 320lph e85 pumppu vois olla kustannustehokas vaihtoehto:think Hintaeroa noilla ei tosin hirveemmin ole niin kannattaa miettiä meinaako tulevaisuudessa kaivaa enemmän voimaa vai ei. Deatschwerks, aem, walbro, bosch varmaa luotettavimpia merkkejä noissa. Boschiltakin tuli joku aika sitten uusi in-tank mallin pumppu, jossa tuotto vielä kovempi kuin tuossa "450lph" walbrossa.
Hyvää infoa, kiitos.
Onko tarvetta parantaa pumpun virransaantia vai voiko 450 tapauksessa mennä vielä vakio sähköillä?
Comment
-
-
Joo kyllä tuohon 450 walbroon alan kallistua itsekin hinnan ja reservin puolesta.:think
AEM pumppuja katselin myös mutta tuo 320 versio ei ainakaan tuotetietojen mukaan sovellu e85:lle. 340 AEM on taas jo kalliimpi kuin 450 walbro.
450 walbron pumppua näyttäisi saavan esim. jmtuonnista 156€ tarvikkeineen ja toimituksineen, mikä äkkiseltään ebay hintoihin tulleineen verrattuna ihan kilpailukykyinen.
Oletteko e85 käytössä vaihtaneet kaikki orkkis kumiletkut pumpulta eteenpäin johonkin gatesin multifueliin tai vastaaviin? Nuo sähköt tosiaan kiinnostaisi myös että onko piisannut yhdellä pumpulla vakio piuhat.
Comment
-
-
Originally posted by Juhi$ View PostJoo kyllä tuohon 450 walbroon alan kallistua itsekin hinnan ja reservin puolesta.:think
AEM pumppuja katselin myös mutta tuo 320 versio ei ainakaan tuotetietojen mukaan sovellu e85:lle. 340 AEM on taas jo kalliimpi kuin 450 walbro.
450 walbron pumppua näyttäisi saavan esim. jmtuonnista 156€ tarvikkeineen ja toimituksineen, mikä äkkiseltään ebay hintoihin tulleineen verrattuna ihan kilpailukykyinen.
Oletteko e85 käytössä vaihtaneet kaikki orkkis kumiletkut pumpulta eteenpäin johonkin gatesin multifueliin tai vastaaviin? Nuo sähköt tosiaan kiinnostaisi myös että onko piisannut yhdellä pumpulla vakio piuhat.Nyt kun tuokin tuli taas mieleen, niin voisi laittaa talven to do listalle. Kun saat walbron näppiin niin sen mukana tulevakin johto on pari kalibeeria paksumpaa kuin tankkilaitteeseen menevä.
MB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
-
Comment