Originally posted by Prison
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by duuk View PostJumittava jarrusatula --> nykyään kiero jarrulevy
Tuli tuossa pari viikkoa sitten käytettyä nelipyöräsuuntauksessa ja kuskinpuolelle vaihdettua raidetanko. Nyt vähä vaikuttais että puoltaa oikealle. Mitään kolinoita en kuullut ole. Joku 400km ajanut säädön jälkeen ja nyt tuntuu et on alkanut puoltaa. Kannattaiskohan samalla uusia enemmänkin osia vai joku yks tietty kulunut?
Pari bemaria
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostTänään juuri tein omaan tuon EM. polttimoiden vaihdoin. Mittariston irrotus löytyy FAQ:sta, tosin mulla ainakin tuli hienosti irrottamatta rattia.
Lämmönsäätöpaneelin polttimon vaihto: Pienet peitelistat irti paneelin päistä. Radio irti, OBC irti. OBC irtoaa kääntämällä vivusta joka sijaitsee vasemmassa ylänurkassa. Itse paneeli lähtee irti painamalla vasemmassa reunassa sijaitsevaa lukitusklipsiä ja painamalla paneelia takaa ulospäin. Vaijerit irti ja sähköjohdot irti, sitten paneeli käteen, noin 6 ruuvia auki ja voila, paketti aukes ja 1 polttimo vaihtoon. Kasaus päinvastaisessa järjestyksessä
Aikaa sain ite meneen tähän noin 3 tuntia, joista yhden vaijerin irrotukseen melkein tunti.
Riittää kun ottaa peiteleistat irti, vasemmassa reunassa kehikkoa on pieni reikä sen listanpalasen alla, tästä saa pikkuruuvarilla kangettua lämppäripaneelin klipsun auki, ja näppäräsorminen saa sitten kyllä piuhat ja "vaijerit" irrotettua ilman hullua purkutyötä
http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw
Comment
-
-
Hellurei, olisi onkelmaa:
BMW 518i 12/-95 eli m43 koneella. Noh, vilkaisin sitten syyläriin, vähän nestettä -> laitoin siihen cold - viivan kohdalle ja kupliahan se puhaltaa sinne kaasua painaessa, kone toimii kuitenkin normaalisti -> kannentiiviste vai mikä?
Lisäksi: Vauhdilla ei väliä, mutta kun napauttaa jarruja nopeasti -> etupäässä lonksahtaa, myös terävissä pompuissa hiljaisessa vauhdissa, isommat pomput nielee hyvin. -> etupäässä, mutta mikä puslatko?
Ensimmäinen bmw huushollissa, joten ei oikeastaan minkäänlaista kokemusta noista. :think
Comment
-
-
Originally posted by Nutcase View PostLisäksi: Vauhdilla ei väliä, mutta kun napauttaa jarruja nopeasti -> etupäässä lonksahtaa, myös terävissä pompuissa hiljaisessa vauhdissa, isommat pomput nielee hyvin. -> etupäässä, mutta mikä puslatko?
Kupliminen paisarissa ei välttämättä tarkoita kansi/tiiviste vauriota.
Comment
-
-
Jooh, kiitoksia pikaisesta vastauksesta. Pitää seurailla nestetasapainoa, autonkin
Eli jos nestettä häviää nopeasti, niin syynä on sitten jonkinlainen vuoto. Voiko kupliminen johtua vuotavasta liitoksesta/letkusta? :think
Etupäästä: Reaktiotangoista olenkin täällä lukenut, tukivarsi lienee toinen riesa, joka kannattaa vaihtaa samaan syssyyn?
Comment
-
-
Originally posted by Nutcase View PostEtupäästä: Reaktiotangoista olenkin täällä lukenut, tukivarsi lienee toinen riesa, joka kannattaa vaihtaa samaan syssyyn?
Comment
-
-
Originally posted by Nutcase View PostOnko olemassa helppoa kotikonstia todeta väljyys? Renkaan eteen/taakse liikkuminen, tangoista nykiminen?
Comment
-
-
johan nyt alko vikaputkea pukkaamaan, ensin kävi etupää kolisemaan ja nyt takapää jos ei pidä jarrulla kunnolla autoa paikallaan kun survasee d:n tai pakin silmään niin perästä kuuluu pamaus.. ajossa ei onneksi kolise mut pitäähän tuokin vika etsiä ja korjata.Skyline R33 GT-R v-spec
Subaru legacy GT spec B -03
e39 528ia
ski-doo x600rs -07
Comment
-
-
Originally posted by BmwPunisher View PostE34 M5 mittaristo M50B25 koneiseen E34:seen?
onko kukaan laittanut ja saanut toiminaan?
ainakin M30 moottorisissa E34:ssa on usein nähty M5 mittaristoa..
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
Comment