Originally posted by baijeri88
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Peltsii View PostVoi olla vaikutusta. Mutta öljynpaine anturiahan se meinaa, eli jos sanoo jatkossa niin siittimet puhtaiks Vai miten se oli.
Comment
-
-
Originally posted by JaHu85 View PostMittariston valot ei pala, mutta öljyvalo, laturin, vilkunvalot ym. varoituvalot toimii normaalisti.
muistaako joku mikä sulake on mittarin valoille? Tai sitten että minkä väriset johdot vaikuttaa mittarin valoille? (johdot jotka näkyy radion takana)
Niin ja valot pimeni radion vaihdon jälkeen.. joten sulake pamahtanut tai joku johto irronnu radion takaa.
Oli väärä johto maadoituksena ja sen vuoksi mittari valot ei toiminuE30 318i M43 -88
Comment
-
-
Originally posted by Dillinger View Post
Yks mitä kanssa mietin oli että ostais käytettyjä tiivisteitä ja tekis niistä jatkopalat noille venyneille.E34 525
Comment
-
-
Tuli taas tuossa pimeällä taipaleella kurvailtua ja meinasi mennä hermo heikkoon kuntoon... Onkos nuo mittariston merkkivalot mitä polttimoita, W5W? Onko kuinka iso duuni irroitella tuo mittaristo, tekisi mieli kokeilla pienempitehoista polttimoa pitkien merkkivalolle. Tai sitten vain tummentaa jollain hupulla. Kiva tuolla säkkipimeässä koittaa suunnistaa, kun keskellä mittaristoa palaa aurinkoa kirkkaampi valo.GM
Comment
-
-
Mulla ainakin on pienempitehonen polttimo pitkän merkkivalossa, muistaakseni 3W. Jeesaa
edit: joo pienempiähän ne on, kuitenkin pienempi kuin se "yleiskoko". Oli sitten teholtaan mikä hyvänsä.Last edited by Cell; 06-12-2009, 18:21.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by jrasi View PostTuli taas tuossa pimeällä taipaleella kurvailtua ja meinasi mennä hermo heikkoon kuntoon... Onkos nuo mittariston merkkivalot mitä polttimoita, W5W? Onko kuinka iso duuni irroitella tuo mittaristo, tekisi mieli kokeilla pienempitehoista polttimoa pitkien merkkivalolle. Tai sitten vain tummentaa jollain hupulla. Kiva tuolla säkkipimeässä koittaa suunnistaa, kun keskellä mittaristoa palaa aurinkoa kirkkaampi valo.
itse lamppua ei saa irti kanta-osasta , eli irtolamppua ei kannata ostaa
mittaristoon käy samannäköiset kuin obc:ssä http://www.bmwe34.net/Wiki/tiki-inde...e=Panel+lights kohta 5 (varmistaa vain että poltin on 1,2w eikä 1,5w)Last edited by 525 TD; 06-12-2009, 17:41.
Comment
-
-
Originally posted by mutis View PostMä olen jatkanu ovitiivisteitä, niitä joissa on kangaspintaa eli niitä sisimpiä. Oli muuten hyvässä kunnossa alkuperäset mutta kutistuneet tosiaan. N. 5 senttiä tarvi jatkosta jokaiseen. Liimaa laitoin väliin ja jatkoksen alaosaan niin että jäi kynnyksen alle.
Mites vaikea homma olis laittaa taakse lukuvalot jälkeenpäin ?
Olis nyt yhdet tarjolla ja kiinnostais laittaa kiinni.sigpic
Jetta Mk2 -89
ex.E34 535i -89
ex.E34 525i -88
Comment
-
-
Originally posted by Dillinger View PostMites vaikea homma olis laittaa taakse lukuvalot jälkeenpäin ?
Olis nyt yhdet tarjolla ja kiinnostais laittaa kiinni.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostPlug & Pray tyyppinen homma.sigpic
Jetta Mk2 -89
ex.E34 535i -89
ex.E34 525i -88
Comment
-
-
Originally posted by Dillinger View PostAuttoko tuo sitten käytännössä mitään ?
Mites vaikea homma olis laittaa taakse lukuvalot jälkeenpäin ?
Olis nyt yhdet tarjolla ja kiinnostais laittaa kiinni.
lukuvalollinen sisävalo on mitoiltaan samankokoinen kuin vakio , piuhoja niissä on 3 tai 4 kpl , eli osa toiminnoista jää väkisin pois liitettäessä 2-napaisee piuhaan
Comment
-
-
Originally posted by Dillinger View PostJoo mutta tollee äkkisältään katoin johtoja niin omaan tulee vaan kaksi ja sinnehän pitää tulla neljä, tiedä sitten jos sen panelin takana on jotain piuhoja piilossa, pitänee tutkia asiaa.
Comment
-
Comment