Niin tai näin, tyhmiä kysymyksiä ei oo vaan tyhmiä vastauksia.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Peltsii View PostAnteeksi aiheuttamani mielipaha. Mun mielestä jotenki toi kysymys oli niin tyhmä, että ei voinut olla vastaamatta muuta. Kohta joku vissiin kysyy millä vaihteella manuaalivaihteista hinataan?
E: eikä se laatikko siitä rikki menisi, mutta hinaavan auton kytkin voisi mennäkin jos p asennossa olevaa yrittää hinata
noh, kyl se vähän niin on että jos täällä joku uskaltaa kokeilla kysyä asiaa josta ei tiedä niin ei siihen kannata nyt ainakaan mitään paskaa vastata, kuitenki tarkoitus auttaa eikä harhauttaa tietämätöntä...ajattelemattomuuttaan sitte saattaa särkeä väärien neuvojen perusteella...Originally posted by Micce///M View PostEi nyt millään pahalla ketään kohtaan, mutta kai nyt hyvänenaika omistaja sen verran ymmärtää että ei autolla esim ajeta käsijarru päällä, ei hinata vaihde päällä koneen pyöriessä tai pidetä jarrua pohjassa hinauksen aikana
BMW e36 316i Turbo Compact
Comment
-
Siis mihin kireyteen vai millä säädetään? Säätö löytyy muistaakseni ottamalla yksi pulteista pois, sieltä löytyy isolle kuusiokoloavaimelle paikka.Originally posted by Discohai View PostNiin olisko jollakin tietoa?325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Niin että miten säädetään.. Ok pitää tutkia paremmin. Ketjun kireyskin kyllä kiinnostaaOriginally posted by Cell View PostSiis mihin kireyteen vai millä säädetään? Säätö löytyy muistaakseni ottamalla yksi pulteista pois, sieltä löytyy isolle kuusiokoloavaimelle paikka.
Comment
-
Väitän kyllä toista.Originally posted by Peltsii View Post
E: eikä se laatikko siitä rikki menisi, mutta hinaavan auton kytkin voisi mennäkin jos p asennossa olevaa yrittää hinata
En ole BMW:n automaattia koskaan purkanut, mutta monessa muussa merkissä tuo parkkilukitus perustuu ihan mekaaniseen salpaan, joka menee johonkin koloseen, kun p-kytketään.
Voi olla ettei kovin hyvin pysy enää mäessä p asennolla jos menee riuhataisemaan.Olli.
Comment
-
Eikös se mekaaninen salpa ole bmw:n zf:ssäkin. Mutta joo, hiukan tyhmä keskustelu. Mun puolesta ainakin jos joku menee hinaamaan autoaan P asennossa ja joku menee rikki, saa syyttää ihan itseäänOriginally posted by Rocla View PostVäitän kyllä toista.
En ole BMW:n automaattia koskaan purkanut, mutta monessa muussa merkissä tuo parkkilukitus perustuu ihan mekaaniseen salpaan, joka menee johonkin koloseen, kun p-kytketään.
Voi olla ettei kovin hyvin pysy enää mäessä p asennolla jos menee riuhataisemaan.
DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
Muistaakseni öljypumpun yksi kiinnityspultti irti ja sen reijästä kuusiokololla säätö, näkee kyllä kunhan saa pumpun esille. Kireys on 10mm ketjuun "väljää". Tarkemmat ohjeet löytyy huoltokirjastaa ja bentleystä jos noilla ei selvinnyt.Originally posted by Discohai View PostNiin että miten säädetään.. Ok pitää tutkia paremmin. Ketjun kireyskin kyllä kiinnostaa
Comment
-
Onko kukaan noitten e34 moottorinohjausboksien kanssa ollu tekemisissä? Ongelma on tällä hetkellä se että autossani on boksi nro 0 261 200 402 ja romuttamolla oleva boksi on 0 261 200 403. Eli onko tietoa, että mitä toi viimenen numero meinaa? Toimisko tolla 403 loppusella mun auto?
Oma autoni siis e34 525 24v iA 92-.e39 535i
e28 520
e30 x5
e36 x5
e34 x3
e61 525d
Comment
-
No niin tietäjät..
Kysymys:
Onnistuuko E34 type 210 perän nopeusmittarin anturin vaihto ilman suurempaa purkutyötä. Näyttäis aika vittumaisesti olevan siellä palkin/"kehdon" takana se murikan takalevy ja näinollen myös se anturi :think
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
Muistaakseni se tulee ihan näkysälle, kun ensin laskee takakorvakon irti, muistaakseni sa kikkailtua ilman, että sitä ilman että kehtoa tarvisee purkaa.Originally posted by duuk View PostNo niin tietäjät..
Kysymys:
Onnistuuko E34 type 210 perän nopeusmittarin anturin vaihto ilman suurempaa purkutyötä. Näyttäis aika vittumaisesti olevan siellä palkin/"kehdon" takana se murikan takalevy ja näinollen myös se anturi :thinkOlli.
Comment
-
Okkei kiitosOriginally posted by Radon View PostMuistaakseni öljypumpun yksi kiinnityspultti irti ja sen reijästä kuusiokololla säätö, näkee kyllä kunhan saa pumpun esille. Kireys on 10mm ketjuun "väljää". Tarkemmat ohjeet löytyy huoltokirjastaa ja bentleystä jos noilla ei selvinnyt.
Comment
-
Ok pitää huomenna tutkia. Hauskanen homma tuo nopeusmittari tai sen toimimattomuus.. Matkamittari kyllä toimii, mutta nopeus,kulutus,tihku jne. ei toimi. Eli onko tässä epäiltävä johtovikaa, mittariston konkkavikaa, perän anturivikaa... :thinkOriginally posted by Rocla View PostMuistaakseni se tulee ihan näkysälle, kun ensin laskee takakorvakon irti, muistaakseni sa kikkailtua ilman, että sitä ilman että kehtoa tarvisee purkaa.
Pitää saada toi mittari ensiksi pelaamaan enneku perehtyy sen kummemin siihen kierroksenrajoitin hommaan..
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
Se 402 loppuinen on hieman uudempi boksi kuin 403 loppuinen, mutta käytännössä täysin saman auton samaan moottoriin. Jos joku tietää, mitä on non-vanos moottoriin kehitetty 2/92 jälkeen, voi sen tokaista, siinä se ero on jos jotain eroa on.Originally posted by Lazybmw View PostOnko kukaan noitten e34 moottorinohjausboksien kanssa ollu tekemisissä? Ongelma on tällä hetkellä se että autossani on boksi nro 0 261 200 402 ja romuttamolla oleva boksi on 0 261 200 403. Eli onko tietoa, että mitä toi viimenen numero meinaa? Toimisko tolla 403 loppusella mun auto?
Oma autoni siis e34 525 24v iA 92-.
E39 ja E91
Comment
Comment