Anteeksi aiheuttamani mielipaha. Mun mielestä jotenki toi kysymys oli niin tyhmä, että ei voinut olla vastaamatta muuta. Kohta joku vissiin kysyy millä vaihteella manuaalivaihteista hinataan?
E: eikä se laatikko siitä rikki menisi, mutta hinaavan auton kytkin voisi mennäkin jos p asennossa olevaa yrittää hinata
Ei nyt millään pahalla ketään kohtaan, mutta kai nyt hyvänenaika omistaja sen verran ymmärtää että ei autolla esim ajeta käsijarru päällä, ei hinata vaihde päällä koneen pyöriessä tai pidetä jarrua pohjassa hinauksen aikana
noh, kyl se vähän niin on että jos täällä joku uskaltaa kokeilla kysyä asiaa josta ei tiedä niin ei siihen kannata nyt ainakaan mitään paskaa vastata, kuitenki tarkoitus auttaa eikä harhauttaa tietämätöntä...ajattelemattomuuttaan sitte saattaa särkeä väärien neuvojen perusteella...
E: eikä se laatikko siitä rikki menisi, mutta hinaavan auton kytkin voisi mennäkin jos p asennossa olevaa yrittää hinata
Väitän kyllä toista.
En ole BMW:n automaattia koskaan purkanut, mutta monessa muussa merkissä tuo parkkilukitus perustuu ihan mekaaniseen salpaan, joka menee johonkin koloseen, kun p-kytketään.
Voi olla ettei kovin hyvin pysy enää mäessä p asennolla jos menee riuhataisemaan.
En ole BMW:n automaattia koskaan purkanut, mutta monessa muussa merkissä tuo parkkilukitus perustuu ihan mekaaniseen salpaan, joka menee johonkin koloseen, kun p-kytketään.
Voi olla ettei kovin hyvin pysy enää mäessä p asennolla jos menee riuhataisemaan.
Eikös se mekaaninen salpa ole bmw:n zf:ssäkin. Mutta joo, hiukan tyhmä keskustelu. Mun puolesta ainakin jos joku menee hinaamaan autoaan P asennossa ja joku menee rikki, saa syyttää ihan itseään
Niin että miten säädetään.. Ok pitää tutkia paremmin. Ketjun kireyskin kyllä kiinnostaa
Muistaakseni öljypumpun yksi kiinnityspultti irti ja sen reijästä kuusiokololla säätö, näkee kyllä kunhan saa pumpun esille. Kireys on 10mm ketjuun "väljää". Tarkemmat ohjeet löytyy huoltokirjastaa ja bentleystä jos noilla ei selvinnyt.
Onko kukaan noitten e34 moottorinohjausboksien kanssa ollu tekemisissä? Ongelma on tällä hetkellä se että autossani on boksi nro 0 261 200 402 ja romuttamolla oleva boksi on 0 261 200 403. Eli onko tietoa, että mitä toi viimenen numero meinaa? Toimisko tolla 403 loppusella mun auto?
Oma autoni siis e34 525 24v iA 92-.
No niin tietäjät..
Kysymys:
Onnistuuko E34 type 210 perän nopeusmittarin anturin vaihto ilman suurempaa purkutyötä. Näyttäis aika vittumaisesti olevan siellä palkin/"kehdon" takana se murikan takalevy ja näinollen myös se anturi :think
No niin tietäjät..
Kysymys:
Onnistuuko E34 type 210 perän nopeusmittarin anturin vaihto ilman suurempaa purkutyötä. Näyttäis aika vittumaisesti olevan siellä palkin/"kehdon" takana se murikan takalevy ja näinollen myös se anturi :think
Muistaakseni se tulee ihan näkysälle, kun ensin laskee takakorvakon irti, muistaakseni sa kikkailtua ilman, että sitä ilman että kehtoa tarvisee purkaa.
Muistaakseni öljypumpun yksi kiinnityspultti irti ja sen reijästä kuusiokololla säätö, näkee kyllä kunhan saa pumpun esille. Kireys on 10mm ketjuun "väljää". Tarkemmat ohjeet löytyy huoltokirjastaa ja bentleystä jos noilla ei selvinnyt.
Muistaakseni se tulee ihan näkysälle, kun ensin laskee takakorvakon irti, muistaakseni sa kikkailtua ilman, että sitä ilman että kehtoa tarvisee purkaa.
Ok pitää huomenna tutkia. Hauskanen homma tuo nopeusmittari tai sen toimimattomuus.. Matkamittari kyllä toimii, mutta nopeus,kulutus,tihku jne. ei toimi. Eli onko tässä epäiltävä johtovikaa, mittariston konkkavikaa, perän anturivikaa... :think
Pitää saada toi mittari ensiksi pelaamaan enneku perehtyy sen kummemin siihen kierroksenrajoitin hommaan..
Onko kukaan noitten e34 moottorinohjausboksien kanssa ollu tekemisissä? Ongelma on tällä hetkellä se että autossani on boksi nro 0 261 200 402 ja romuttamolla oleva boksi on 0 261 200 403. Eli onko tietoa, että mitä toi viimenen numero meinaa? Toimisko tolla 403 loppusella mun auto?
Oma autoni siis e34 525 24v iA 92-.
Se 402 loppuinen on hieman uudempi boksi kuin 403 loppuinen, mutta käytännössä täysin saman auton samaan moottoriin. Jos joku tietää, mitä on non-vanos moottoriin kehitetty 2/92 jälkeen, voi sen tokaista, siinä se ero on jos jotain eroa on.
Koitin haulla etsiä, mutta sopivaa ei tuntunut löytyvän. Eli kaipaisin neuvoja ja vinkkejä -89 E34:n etuiskareiden vaihtoon. Mitä erityistä pitää ottaa huomioon? Sattuisiko löytymään valmista (kuva)raporttia? Kiitoksia etukäteen.
Comment