Originally posted by Cock
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
9x17 et 40. Renkaat 255/40/17 ympäri? Taaksehan noi ainakin menee, mut mites noi etuset?
Taakse 20mm spaceri? Eteen 20-25mm?
Rengastus ympäri sama, niin voi kierrättää etu/taka. Koska jos ilmenee hetkellistä vetopidon katoamista taka-akselilla, renkaiden parasta ennen päivä etu/taka-akselilla eri.
Comment
-
-
Originally posted by Kapanos View Posten ainakaan nopeasti kun koitin searchilla hakea niin mitään löytänyt, osasiko joku kertoa vähän enemmän tuosta ongelmasta ja sen oireista?
Tuossa nyt jotain.
Comment
-
-
Ite vaihdoin mielestäni tosta osat 5-9, puslan kepin alta, osan nr.3 ja 11
Tosta linkistä oli apua http://www.btcf.fi/forum/showthread....%E4m%E4+irtoaaLife's a bitch, Fuck it!
E 34 535
Fzr 600r
Comment
-
-
Ilmastoinnin katkaisijasta
Nonii, hiutalenapista meni sitten lamppu, muut palaa komiasti. Purin katkaisijan ja sisältä paljastuu diodeja, vastuksia ja vähän muutakin. Itse lampuissa ei näy mitään tunnisteita. Olisko kukaan hajulla, mitkä mahtaa olla kyseisen pikkupolttimon arvot? Jännitettä kun tarjoaa suoraan lampun jalkoihin, niin loistaa kirkkaana, pistokkeeseen tarjoamalla lamppu palaa huomattavasti himmeämpänä kun vastukset ovat pelissä mukana.
Kummastusta herättää myös itse katkaisija, kataloogien mukaan varaosanumero olisi 61311391764. Tällä kun googlettaa, niin löytyy joitain kuviakin. Kuvien katkaisijoissa on musta takapuoli ja pistoke näyttää aika neliskanttiselta. Minulla taasen katkaisijan selkäpuoli on valkoinen ja pistoke on litteä, pitkuslainen, 6-piikkinen. Toinen vaihtoehto katkaisijalle on 61311391767, mutta se taas on ilmiselvästi versioon, jossa on AUC. Ebayssakin myynnissä olevat ovat tuota neliskanttisella töpselillä olevaa mallia.
Mikähän toi meikäläisen malli sitten on? Muutenkin ko rohjakkeen lämppäri on itse paholaisen riivaama Täytyy kaiketi itse rakennella joku säätösysteemi kun auton oma on tullut hulluksi, tai pitää kutsua Manaaja paikalle häätämään perkele ulos sieltä.
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
-
Originally posted by S4Driver View Post9x17 et 40. Renkaat 255/40/17 ympäri? Taaksehan noi ainakin menee, mut mites noi etuset?
Taakse 20mm spaceri? Eteen 20-25mm?
Rengastus ympäri sama, niin voi kierrättää etu/taka. Koska jos ilmenee hetkellistä vetopidon katoamista taka-akselilla, renkaiden parasta ennen päivä etu/taka-akselilla eri.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by 525iiäxä View PostNonii, hiutalenapista meni sitten lamppu, muut palaa komiasti. Purin katkaisijan ja sisältä paljastuu diodeja, vastuksia ja vähän muutakin. Itse lampuissa ei näy mitään tunnisteita. Olisko kukaan hajulla, mitkä mahtaa olla kyseisen pikkupolttimon arvot? Jännitettä kun tarjoaa suoraan lampun jalkoihin, niin loistaa kirkkaana, pistokkeeseen tarjoamalla lamppu palaa huomattavasti himmeämpänä kun vastukset ovat pelissä mukana.
Originally posted by 525iiäxä View PostMikähän toi meikäläisen malli sitten on? Muutenkin ko rohjakkeen lämppäri on itse paholaisen riivaama Täytyy kaiketi itse rakennella joku säätösysteemi kun auton oma on tullut hulluksi, tai pitää kutsua Manaaja paikalle häätämään perkele ulos sieltä.
Comment
-
-
Originally posted by Flart View Postmittatikku huonosti paikallaan?:think m20 koneet seilaa kierroksia jos huohotus letku, korkki tai mittatikku vuotaa. silloin moottori imee ilmaa koneen kautta imusarjaan.
Ja eikun marmorille.E61 525xda -08
Comment
-
-
Originally posted by pheno View PostNäytti noita ledejä ja polttimoita saavan tilattua marmoritiskiltä, helpoin (muttei halvin) tilata varmaan sieltä oikea polttimo.
IHKA ? Ootko mittaillut että lämpötila-anturit on kunnossa ?
Anturit on mitattu, ei tosin ihan viime aikoina. Kertaalleen on koko lämppäri ollut pilkkeinä. Mikään johdotus ei täsmännyt mihinkään kaavioon. Armoton oli homma setviä säädinpaneeliin tulevan pistokkeen johdot ja niiden järjestys. Alunperin autosta löytyi vain yksi anturi, pienellä soveltamisella ja toisella anturilla sain systeemiin eloa ja se toimi ihan välttävästi.
Tuohon on ilmeisesti kertaalleen vaihdettu osia, kuinka paljon, en tiedä. Mutta, ainakin johtojen järjestys oli ihan pielessä sekä mm. yhtään läppämoottoria ei autosta löydy, tiedä sitten mikä ihmeen sekasikiö tuo on. Takuulla ei ole tehtaan jäljiltä, muutenhan sen kyllä saisi elvytettyä kohtuuvaivalla. Tällä hetkellä lämpö on on/off, nollille kun kääntää niin loppuu, vähänkin kun pyytää lämpöä niin tulee täysillä koko ajan...
Joitain ideoita on jo, miten tuon voisi saada omatoimisesti eloon. Siitä ainakin aletaan, että vesiventtiili disabloidaan ja sen sisääntuloon laitetaan yksi magneettiventtiili. Jää ainakin venttiilin jumitukset pois.
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
-
Originally posted by 525iiäxä View PostEi tuohon meikäläisen malliin voi niitä lamppuja vaihtaa. Tää on siis semmonen, jossa koko nappi hehkuu himmeästi ja kun painaa niin alkaa loistaa vähän kirkkaammin. Tai siis voihan ne vaihtaa jos vaan tietää, minkälaisesta tuikusta on kyse. ETK ja kumppanit ei tunne asiaa.
Anturit on mitattu, ei tosin ihan viime aikoina. Kertaalleen on koko lämppäri ollut pilkkeinä. Mikään johdotus ei täsmännyt mihinkään kaavioon. Armoton oli homma setviä säädinpaneeliin tulevan pistokkeen johdot ja niiden järjestys. Alunperin autosta löytyi vain yksi anturi, pienellä soveltamisella ja toisella anturilla sain systeemiin eloa ja se toimi ihan välttävästi.
Tuohon on ilmeisesti kertaalleen vaihdettu osia, kuinka paljon, en tiedä. Mutta, ainakin johtojen järjestys oli ihan pielessä sekä mm. yhtään läppämoottoria ei autosta löydy, tiedä sitten mikä ihmeen sekasikiö tuo on. Takuulla ei ole tehtaan jäljiltä, muutenhan sen kyllä saisi elvytettyä kohtuuvaivalla. Tällä hetkellä lämpö on on/off, nollille kun kääntää niin loppuu, vähänkin kun pyytää lämpöä niin tulee täysillä koko ajan...
Joitain ideoita on jo, miten tuon voisi saada omatoimisesti eloon. Siitä ainakin aletaan, että vesiventtiili disabloidaan ja sen sisääntuloon laitetaan yksi magneettiventtiili. Jää ainakin venttiilin jumitukset pois.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Tuommoinen ruvennut mitetyttämään omassa toukassa, kun repsikan etupenkki ei liiku yhtä taakse, kuin kuskin jakkara. Kyseessä siis ihan manuaaliveivattava penkki ilman korkeudensäätöä.
Jotenkin tuntuu hölmöltä, että kuskin penkkiä ei tarvi pitää edes taka-asennossa, kun ajaa, mutta apukuskina ollessa on polvet kiinni kojelaudassa...GM
Comment
-
-
Originally posted by Cock View PostMitäs osia tonne vaihteensiirtoon kannattaa samalla vaihtaa kun laittelen vv lyhentimen ?
Keppi ei nytkään kovin väljä ole, mutta ajattelin että jos samalla vaihtelisi ?
http://www.realoem.com/bmw/showparts...37&hg=25&fg=05
Edellisten lisäksi ne vitoset kantsii vaihtaa, ei oo niin kalliita että kannattas jättää laittamatta, samoin kymppi
http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw
Comment
-
-
Tarkoitus olisi vaihtaa e34 518 m40 -89 autoon m20b20 tai m20b25, koska nykyinen kone sanoi sopimuksensa irti.
Jos laitan alle tuon 2 litraisen pannun, niin mitä muita muutoksia tarvitsee tehdä? Entä jos laitan 2,5 litran koneen? Auto on juuri katsastettu, joten tarvitsisi tehdä vain muutoskatsastus. Onko tietoa, mitä se mahtaa kustantaa?
Comment
-
-
Originally posted by Staedtler View PostTarkoitus olisi vaihtaa e34 518 m40 -89 autoon m20b20 tai m20b25, koska nykyinen kone sanoi sopimuksensa irti.
Jos laitan alle tuon 2 litraisen pannun, niin mitä muita muutoksia tarvitsee tehdä? Entä jos laitan 2,5 litran koneen? Auto on juuri katsastettu, joten tarvitsisi tehdä vain muutoskatsastus. Onko tietoa, mitä se mahtaa kustantaa?
Tuohon m20b20 koneeseen vaihtoon menee ainakin : jouset, takajarrut, vaihteisto, siihen / perään sopiva kardaani ja sähköjä.
m20b25 vaatiikin sitten enemmän edellisten lisäksi ainakin etujarrut.
Samalla vaivalla varmaan laittaisi m50 koneen...
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostSamalla vaivalla varmaan laittaisi m50 koneen...M20B20/E34 osaa myynnissä-->http://www.btcf.fi/forum/showthread....36#post3147936
Comment
-
Comment