Originally posted by Leka
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Leka View PostTästä johtuen M30 kestää oikein huollettuna kauemmin kuin koriDUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostMuutaman M30 rikkoutumisen nähneenä/kokeneena ja muutamista kuulleena, jotenkin tuntuu vähän vitsiltä toi M30 kestävyys Iteltänihän ei menny kun kk-laakerit ja kampiakseli, kaverilta sitten hukku 1 mäntä kokonaan ja lohkosta läpi jne. Molemmat moottorit olivat siinä noin 350tkm paikkeillaLast edited by zener; 21-01-2010, 22:31.
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostMuutaman M30 rikkoutumisen nähneenä/kokeneena ja muutamista kuulleena, jotenkin tuntuu vähän vitsiltä toi M30 kestävyys Iteltänihän ei menny kun kk-laakerit ja kampiakseli, kaverilta sitten hukku 1 mäntä kokonaan ja lohkosta läpi jne. Molemmat moottorit olivat siinä noin 350tkm paikkeilla
järvi soutamalla kulu, voipi pitää piparin kohdalla paikkansa.E61 530dA M-Sport
E39 520iA Touring
ex. E34 525iA
ex. E34 535iA
ex. E34 520i
ex. E34 520i
ex. E36 320i
Comment
-
-
Olisiko kellään tietoa onko tuollaisesta E34 -91 orkkis webastosta (standheizung) luettavissa jotain vikakoodeja? Koitin searchailla mutta webastojen tiimoilta on näemmä kirjoiteltu niin paljon että ei sieltä seasta tätä tunnu löytyvän. :think
Vikaa tuntuisi olevan mutta jotenkin olisi hyvä päästä jäljille mistä päin lähtisi etsimään.
Comment
-
-
Originally posted by mpi View PostOlisiko kellään tietoa onko tuollaisesta E34 -91 orkkis webastosta (standheizung) luettavissa jotain vikakoodeja? Koitin searchailla mutta webastojen tiimoilta on näemmä kirjoiteltu niin paljon että ei sieltä seasta tätä tunnu löytyvän. :think
Vikaa tuntuisi olevan mutta jotenkin olisi hyvä päästä jäljille mistä päin lähtisi etsimään.
Comment
-
-
Originally posted by sasu` View PostMiten toi mittariston o-rengas-korjaus. Mittaristo toimii perfekt aina aamuisin, pikkusen ku lämpiää ni saattaa pudota nollille. Kojelautaa painamalla/mittariston lasia painamalla alkaa toimimaan taas normaalisti, joten epäilisin että elektroniikassa ei pitäis olla vikaa.
Siellä on kylmäjuotos.. ota silmät ja kolvi käteen.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostMitä se tekee tai ei tee?
Muutaman minuutin se surisee ja lopettaa sitten. Takakontissa oleva kakkosakku ei kyllä ehkä ole missään huippukunnossa mutta ei tuo varmaankaan ihan hirveitä lyhyessä käytössä akulta vaadi?
Jos sen kakkosakun irroittaa niin sitten ei tunnu tapahtuvan mitään, paitsi ne BC:n ledit kyllä alkavat vilkkua.
Comment
-
-
Originally posted by duuk View PostOnko herralla kytkimen nesteet ihan ok? Jos on ni siirtyisin katselemaan työsylinteriä tai pääsylinteriä oisko niissä vikaa..M20B20/E34 osaa myynnissä-->http://www.btcf.fi/forum/showthread....36#post3147936
Comment
-
-
OK, täytyy siis ensin kokeilla varmasti kunnossa olevalla akulla. Tuo ei tosiaan ole minun aikanani koskaan toiminut, tosin en ole vielä ehtinyt aiemmin kovin ihmetellä sitä.
Kakkosakun johtosarjassa rele oli pahoin hapettunut ja sökönä ja yksi sulake palanut. Nuo korjasin ja sitten siihen on tullut mainitsemani verran eloa.
Ilmeisesti tuohon toimimattomuuteen voi vaikuttaa aika moni asia joten siksi kyselinkin josko tuosta saisi jotain vikakoodeja ulos niin pääsisi vähän jäljille. Onkohan tuo siis niin vanha että koodeja ei ole toteutettu vielä?
Comment
-
Comment