- Minkalainen ero alustasarjan/pelkkien madallusjousien vakio iskareilla ...välillä on? Jollakin tarjota vaihtoehtoa madaltamiseen... ? Ei kumminkaan rälläkkä alustaa huvittas tehä vaikka onkin ammattikoulussa ja eka auto kyseessä
Madallussarjoissa yleensä on lyhemmät ja jäykemmät iskarit kuin alkuperäiset. Jos vaan paalut riittää niin joku H&R cupkit tai KW tai Weitec tai vaikka KAW (GTS). Hinnat jotain alkaen 4 huntin kieppeillä saksasta. Madallusjousilla vakioiskareista lentää mehut pellolle ensimmäisen puolen vuoden sisään (olettaen ettei ole heti vaihdettu ja madallus yli 40mm). E34kin on sellainen horokki, että eteen vaatii vähintään 60mm madalluksen että alkaa näyttämään järkevältä, tällöin ei enää vakioiskarit oikein toimi.
Tuoltahan noi taksiosat voi tilata vaikka jälkikäteen.
Jos auto vielä ois beige niin avot.
Erilaista thuuningia :think
EDIT: ainiin, olihan minullakin kysymys. Aika perverssi sellainen. Mikä on suurin ET, mikä mahtuu E34:ssä pyörimään järkevästi takana, meneekö esim. E46 peltivanteet sisäreunansa puolesta? Jos ajattelee toisinpäin, niin voi myös kysyä että jääkö jollekin 10" leveälle ET13-20 tilaa takana miten sisäreunalle? Mietiskelin vain...
EDIT: ainiin, olihan minullakin kysymys. Aika perverssi sellainen. Mikä on suurin ET, mikä mahtuu E34:ssä pyörimään järkevästi takana, meneekö esim. E46 peltivanteet sisäreunansa puolesta? Jos ajattelee toisinpäin, niin voi myös kysyä että jääkö jollekin 10" leveälle ET13-20 tilaa takana miten sisäreunalle? Mietiskelin vain...
Itellä on takana 10x17 et 15 takana, ja kyllähän ne siellä pyörii:think
Asensin e34 sähköisen rattiputken muistilla, meni heittämällä paikalleen.
Mulla ei ole airbagia. Tämä putki liikkuu eteen/taakse ja ylös/alas.
Nyt minulla ei ole tietoa, toimiiko tässä putkessa manuaaliputken kuoret, vai onko tähän omat?
Onko kenelläkään tällaista rattiputkea, niin tarkistatko onko alakuori samanlainen, eli onko siellä käsisäätö vivun paikka?
[quote=Harri G;1954560]Madallussarjoissa yleensä on lyhemmät ja jäykemmät iskarit kuin alkuperäiset. Jos vaan paalut riittää niin joku H&R cupkit tai KW tai Weitec tai vaikka KAW (GTS). Hinnat jotain alkaen 4 huntin kieppeillä saksasta. Madallusjousilla vakioiskareista lentää mehut pellolle ensimmäisen puolen vuoden sisään (olettaen ettei ole heti vaihdettu ja madallus yli 40mm). E34kin on sellainen horokki, että eteen vaatii vähintään 60mm madalluksen että alkaa näyttämään järkevältä, tällöin ei enää vakioiskarit oikein toimi.
Alustasarjaa ajattelinkin.. olisiko jollakin noita saksan sivustoja tiedossa josta löytyisi alustoja ?
Madallussarjoissa yleensä on lyhemmät ja jäykemmät iskarit kuin alkuperäiset. Jos vaan paalut riittää niin joku H&R cupkit tai KW tai Weitec tai vaikka KAW (GTS). Hinnat jotain alkaen 4 huntin kieppeillä saksasta. Madallusjousilla vakioiskareista lentää mehut pellolle ensimmäisen puolen vuoden sisään (olettaen ettei ole heti vaihdettu ja madallus yli 40mm). E34kin on sellainen horokki, että eteen vaatii vähintään 60mm madalluksen että alkaa näyttämään järkevältä, tällöin ei enää vakioiskarit oikein toimi.
Alustasarjaa ajattelinkin.. olisiko jollakin noita saksan sivustoja tiedossa josta löytyisi alustoja ?
tämä kiinnostas itseäkin kovasti että mistä porukka on tilaillu?
Ite tilasin TuningStudiolta noin vuosi sitten GTS Sport kitin (60/20), hintaa oli jotain 450e. Tulivat saksasta tehtaalta eli siellä päässä kesti hetki ennen ku paketti lähti, mutta sitte ku tavarat oli valmiina ja lähetetty niin tuli seurantanumero sähköpostiin. 2-3 päivää muistaakseni kesti ku paketti tuli. Itelle jäi kyseisestä puljusta hyvä maku. Ja mitä alustaan tulee niin tyytyväinen olen siihenki ollu, sopivan jämäkkä muttei mikään kivireki
///Motorporot
E34 ///M5 -91
E28 535iA projekti ex E91 330xd M-Sport -06
ex E38 740 iL
ex E39 M5 -01
ex E60 530iA M-Sport -04
ex E34 520i
Valaiskaa tai antakaa ideoita missä vois piileä vika, kun tuossa omassa M50B20:ssa on jotakin vialla. Ensinnäkin tyhjäkäynti meinaa olemaan melko matalalla lämpimällä koneella, kylmänä taas käy hyvin. Pakokaasu mittauksissa HC oli melko korkealla tyhjäkäynnillä (Vähän yli sallitun). Lämpimänä käy jotenkin heikosti, välillä niin että koko auto täristää. Ja joskus kylmällä koneella kun lähtee ajamaan suoraan, ettei anna käydä yhtään tyhjäkäyntiä niin meno tuntuu melko tahmealta ja kulutus on 3-5L korkeammalla. Vähän ajon päästä tuntuu selvä nykäsy ja toimii normaalisti. Tätä ei siis tapahdu jos auton antaa käydä pienen hetken. Myös joskus kylmänä käynnistyy vähän heikosti, lämpimänä kyllä lähtee kuin palmun alta. Eli voisko näillä oireilla olla sama isäntä? Toiseksi sähköissä on häikkää kun tyhjäkäynnillä valot vilkkuvat, eli olisko laturi tiensä päässä vai jännitteen säädin? Kaasua antamalla valodisko vähän paranee. Tulpat, bensapumppu, bensansuodatin on vaihdettu jokunen aika sitten. Täytyy varmaan näin ensialkuun käyttää tolpan nokassa ja katsoa mitä näyttää, mutta mikäli muilla on ollu samoja oireita niin jakakaahan kokemuksia
///Motorporot
E34 ///M5 -91
E28 535iA projekti ex E91 330xd M-Sport -06
ex E38 740 iL
ex E39 M5 -01
ex E60 530iA M-Sport -04
ex E34 520i
Itse tilasin tuolta GTS:n -80/20mm sarjan siqun autoon 403 euron hintaan rahteineen, homma toimii toistaiseksi oikein hyvin, tosin ahtaajat voisivat lopettaa lakkonsa..
Itse tilasin tuolta GTS:n -80/20mm sarjan siqun autoon 403 euron hintaan rahteineen, homma toimii toistaiseksi oikein hyvin, tosin ahtaajat voisivat lopettaa lakkonsa..
Itsellänikin GTS:n -40/30 sarja ja on kyllä hyväntuntuinen, ei voi pintakovasta puhuakkaan kun on verrannut muutamiin parin huntin sekunda sarjoihin. Keulaa haluaisin kyllä lisää alaspäin ja sen saa aikanaan hoitaa sitten D2:set
Valaiskaa tai antakaa ideoita missä vois piileä vika, kun tuossa omassa M50B20:ssa on jotakin vialla. Ensinnäkin tyhjäkäynti meinaa olemaan melko matalalla lämpimällä koneella, kylmänä taas käy hyvin. Pakokaasu mittauksissa HC oli melko korkealla tyhjäkäynnillä (Vähän yli sallitun). Lämpimänä käy jotenkin heikosti, välillä niin että koko auto täristää. Ja joskus kylmällä koneella kun lähtee ajamaan suoraan, ettei anna käydä yhtään tyhjäkäyntiä niin meno tuntuu melko tahmealta ja kulutus on 3-5L korkeammalla. Vähän ajon päästä tuntuu selvä nykäsy ja toimii normaalisti. Tätä ei siis tapahdu jos auton antaa käydä pienen hetken. Myös joskus kylmänä käynnistyy vähän heikosti, lämpimänä kyllä lähtee kuin palmun alta. Eli voisko näillä oireilla olla sama isäntä? Toiseksi sähköissä on häikkää kun tyhjäkäynnillä valot vilkkuvat, eli olisko laturi tiensä päässä vai jännitteen säädin? Kaasua antamalla valodisko vähän paranee. Tulpat, bensapumppu, bensansuodatin on vaihdettu jokunen aika sitten. Täytyy varmaan näin ensialkuun käyttää tolpan nokassa ja katsoa mitä näyttää, mutta mikäli muilla on ollu samoja oireita niin jakakaahan kokemuksia
ihan ekana vaihda auton pääsulakkeet, ne voi olla syynä discoon jos murtuneet
Comment