Originally posted by Peltsii
View Post
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Peltsii View PostNo mistä ja miten vitussa noita tilataan häh täh?
Enpä oo koskaan tullu ees ajatelluks tota iipeitä
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Originally Posted by murswin
Kyllä muuten kulkee ihan normaalisti mut välil pätkii tasasil kierroksil mut menohalut tuntuis kyl olevan kunnossa tai sit vaa tottunu köröttelyy
Eikös se oo niin että jos edes yks noista puolista ois hajal ni ei ottais edes kierroksia kunnolla ja röpöttäis?Originally posted by Juhi$ View PostPuola tai useampikin paskana:think
Comment
-
ei vaan pätkii tai tippuu pelistä yksi sylinteri.. suorasytkä kun onOriginally posted by murswin View PostEikös se oo niin että jos edes yks noista puolista ois hajal ni ei ottais edes kierroksia kunnolla ja röpöttäis?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Mistä nuo osat nyt kannattaisi siis tilata ku alustaremppaa alkaa tekeen? Onko kukaan tuolta Schmiedmannilta tilannu? Hyvin näyttäis osat olevan esillä, ainut vaan että tuleeko ne ulkomailta nuo osat ku lukee tuolla sivulla että Tuotetta löytyy Tanskan päävarastosta?
Eteen: Kallistuksenvakaajan nivel Meyle HD vahvistettu
Taakse: Outer rubber mounting rear axle Meyle heavy duty HD reinforced + Drop arm rear
Onko nuo ne oikeet osat ku täristää jarrutuksessa ja perä elää omaa elämää?
Comment
-
Originally posted by peto2 View Postmotonetista kannata mitään ostaa kun täydellinen tukivarsisetti saksasta 154,90 €
Ai kato perhana. Tuotahan vois tosiaan harkita. Ei pahan hintanen.Originally posted by peto2 View Post
Voi olla pien ero ajettavuudessa kun nuo kaikki vaihtais. Kun tuntuu että tuon yhden puslan vaihtokin paransi suuntavakautta huomattavasti. Tai sitten vaan kuvittelen.
E61 525xda -08
Comment
-
Hyvää saa harvoin halvalla, ja sama pätee valitettavasti myös noihin made in china/italy yms. alustanosiin..
- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
Niin meyle hd:t on ihan hyvää kamaa. Noissa halvoissa tukivarsissa pallonivel kestää kun lisää vaseliinia (olettaen että suojakumi ei korkkaa), mutta sisäpään kumipuslat ei ole pitkäikäisiä.Originally posted by Axum View PostHyvää saa harvoin halvalla, ja sama pätee valitettavasti myös noihin made in china/italy yms. alustanosiin..
Comment
-
No tuo motonetin pusla oli sentään saksalainen. Mapco tai joku semmonen muistaakseen.Originally posted by Axum View PostHyvää saa harvoin halvalla, ja sama pätee valitettavasti myös noihin made in china/italy yms. alustanosiin..
E: nuo meylet maksaa niin hirvittäviä summia että en osta ikinä ainakaan näin vanhaan autoon. Mieluummin vaihdan samassa ajassa vaikka kolme niitä halvempia.
Last edited by Purtsi123; 18-06-2010, 17:31.E61 525xda -08
Comment
-
Tähän kaivattaisiin vieläkin vastausta.Originally posted by Juhi$ View PostKäykö M30 kova vauhtipyörä 3.8 M5:sen perään? Kaverin puolesta kyselen kun olisi vaihtamassa kaksoismassapyörän tilalle kovaa kiekkoa ja kestävempää kytkinpakettia samalla. Käykö esimerkiksi zJarkin M30 koneelle tarkoitettu kiekko? Jos tuo kova vauhtis käy, niin mitä kytkintä suosittelette, kun rullilta on mitattu 363hv ja 435Nm. Ja olisi mielellään oltava sellainen mikä varmasti pitää, mutta ei kovin vittumainen ajettava
Yksi jo tulikin, että pitäisi käydä kovan vauhtiksen, ja perään sachs 765 loppuinen asetelma ja vakio m30 levy...
Olisi hyvä saada faktaa ennenkuin kaveri alkaa osia ostamaan.
Comment
-
Onko E34 kaikissa malleissa kompuran liitännät samat, vai vaihtuuko nekin laippatyylisiin uudemmassa systeemissä?
Comment
-
Onhan se niinki, mutta joka kerta ku käyttää nelipyöräsuuntauksessa ni äkkiä ne meylet ois haukkunu hintansa.Originally posted by Purtsi123 View PostE: nuo meylet maksaa niin hirvittäviä summia että en osta ikinä ainakaan näin vanhaan autoon. Mieluummin vaihdan samassa ajassa vaikka kolme niitä halvempia.

Itselläni on nyt testissä iipein halvimmat reaktiotangot. Palloniveliin laitoin lisää vaseliiniä ja suojakumit vanhoista orggis tukivarsista, sekä sisäpään hela on powerflexin tuotosta. Katsotaan kauanko kestää.
Comment
-
Miksi tukivarren/varsien vaihdon jälkeen auto pitää käyttää nelipyöräsuuntauksessa?Originally posted by zener View PostOnhan se niinki, mutta joka kerta ku käyttää nelipyöräsuuntauksessa ni äkkiä ne meylet ois haukkunu hintansa.
Itselläni on nyt testissä iipein halvimmat reaktiotangot. Palloniveliin laitoin lisää vaseliiniä ja suojakumit vanhoista orggis tukivarsista, sekä sisäpään hela on powerflexin tuotosta. Katsotaan kauanko kestää.
Comment
-
Tai no miten sen nyt haluaa kutsua, mutta kyllä se auraus muuttuu vaikka vaan tukivarret vaihtaa. Ja jos vielä raidetangot/keskitangon vaihtelee ni tuskin tarvii edes kysellä?Originally posted by 525 TD View PostMiksi tukivarren/varsien vaihdon jälkeen auto pitää käyttää nelipyöräsuuntauksessa?
Itsellänikin pelkkien reaktiotankojen vaihdon jälkeen vänkärinpuoli meni 3,5mm haritukselle.Last edited by zener; 20-06-2010, 14:16.
Comment

Comment