Originally Posted by murswin
Kyllä muuten kulkee ihan normaalisti mut välil pätkii tasasil kierroksil mut menohalut tuntuis kyl olevan kunnossa tai sit vaa tottunu köröttelyy
Mistä nuo osat nyt kannattaisi siis tilata ku alustaremppaa alkaa tekeen? Onko kukaan tuolta Schmiedmannilta tilannu? Hyvin näyttäis osat olevan esillä, ainut vaan että tuleeko ne ulkomailta nuo osat ku lukee tuolla sivulla että Tuotetta löytyy Tanskan päävarastosta?
Eteen: Kallistuksenvakaajan nivel Meyle HD vahvistettu
Taakse: Outer rubber mounting rear axle Meyle heavy duty HD reinforced + Drop arm rear
Onko nuo ne oikeet osat ku täristää jarrutuksessa ja perä elää omaa elämää?
Ai kato perhana. Tuotahan vois tosiaan harkita. Ei pahan hintanen.
Voi olla pien ero ajettavuudessa kun nuo kaikki vaihtais. Kun tuntuu että tuon yhden puslan vaihtokin paransi suuntavakautta huomattavasti. Tai sitten vaan kuvittelen.
Hyvää saa harvoin halvalla, ja sama pätee valitettavasti myös noihin made in china/italy yms. alustanosiin..
Niin meyle hd:t on ihan hyvää kamaa. Noissa halvoissa tukivarsissa pallonivel kestää kun lisää vaseliinia (olettaen että suojakumi ei korkkaa), mutta sisäpään kumipuslat ei ole pitkäikäisiä.
Hyvää saa harvoin halvalla, ja sama pätee valitettavasti myös noihin made in china/italy yms. alustanosiin..
No tuo motonetin pusla oli sentään saksalainen. Mapco tai joku semmonen muistaakseen.
E: nuo meylet maksaa niin hirvittäviä summia että en osta ikinä ainakaan näin vanhaan autoon. Mieluummin vaihdan samassa ajassa vaikka kolme niitä halvempia.
Käykö M30 kova vauhtipyörä 3.8 M5:sen perään? Kaverin puolesta kyselen kun olisi vaihtamassa kaksoismassapyörän tilalle kovaa kiekkoa ja kestävempää kytkinpakettia samalla. Käykö esimerkiksi zJarkin M30 koneelle tarkoitettu kiekko? Jos tuo kova vauhtis käy, niin mitä kytkintä suosittelette, kun rullilta on mitattu 363hv ja 435Nm. Ja olisi mielellään oltava sellainen mikä varmasti pitää, mutta ei kovin vittumainen ajettava
Tähän kaivattaisiin vieläkin vastausta.
Yksi jo tulikin, että pitäisi käydä kovan vauhtiksen, ja perään sachs 765 loppuinen asetelma ja vakio m30 levy...
Olisi hyvä saada faktaa ennenkuin kaveri alkaa osia ostamaan.
E: nuo meylet maksaa niin hirvittäviä summia että en osta ikinä ainakaan näin vanhaan autoon. Mieluummin vaihdan samassa ajassa vaikka kolme niitä halvempia.
Onhan se niinki, mutta joka kerta ku käyttää nelipyöräsuuntauksessa ni äkkiä ne meylet ois haukkunu hintansa.
Itselläni on nyt testissä iipein halvimmat reaktiotangot. Palloniveliin laitoin lisää vaseliiniä ja suojakumit vanhoista orggis tukivarsista, sekä sisäpään hela on powerflexin tuotosta. Katsotaan kauanko kestää.
Onhan se niinki, mutta joka kerta ku käyttää nelipyöräsuuntauksessa ni äkkiä ne meylet ois haukkunu hintansa.
Itselläni on nyt testissä iipein halvimmat reaktiotangot. Palloniveliin laitoin lisää vaseliiniä ja suojakumit vanhoista orggis tukivarsista, sekä sisäpään hela on powerflexin tuotosta. Katsotaan kauanko kestää.
Miksi tukivarren/varsien vaihdon jälkeen auto pitää käyttää nelipyöräsuuntauksessa?
Miksi tukivarren/varsien vaihdon jälkeen auto pitää käyttää nelipyöräsuuntauksessa?
Tai no miten sen nyt haluaa kutsua, mutta kyllä se auraus muuttuu vaikka vaan tukivarret vaihtaa. Ja jos vielä raidetangot/keskitangon vaihtelee ni tuskin tarvii edes kysellä?
Itsellänikin pelkkien reaktiotankojen vaihdon jälkeen vänkärinpuoli meni 3,5mm haritukselle.
Comment