Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Powr
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2008
    • 1589
    • Kankaanpää

    Originally posted by Haju69 View Post
    Ja se oli milloin ja oliko tuo vika silloin?
    4 kuukautta sitten oli katsastus ja ostin auton viikko sitten joten ei mitään käryä koska vika tullut.
    "My wheel bolts require more torque than your Honda makes..."

    Comment

    • KingOnTheRoad
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2005
      • 573
      • Kemijärvi

      Originally posted by Rocla View Post
      Onko/oliko toinen/molemmat autoista automaatteja?
      Molemmat oli manuaaleja ja startin heräte löytynyt! Purin kiiressäni jonkun jälkiasenteisen ajonesto/varashälytin hässäkän irti, mutten ollut hoksinut, että startin herätteessä oli joku erikoinen putkimallin rele joka katkaisi herätteen jos ei ollut ajonestosta +kytkettynä. Homma taas toimii ja projekti jatkuu kohti ylipainetta.
      E21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
      E36 328i coupe -95 "UXI"
      Polaris RMK 800 Nordic edition-15
      Yamaha yz250 -02

      Comment

      • Lartsa
        Bimmer Rookie
        • Aug 2009
        • 50
        • Sotkamo

        Mulla on tossa autossa (525i -92) Viperin 480XV hälytysjärjestelmä. Oon ollu muuten ihan tyytyväinen mut tuo ajoneston poiskytkentä avausnappia painamalla on turhan rasittava ja patterin loppuessa säätimestä tulee tosta vielä isompi ongelma ku et autoa saa edes käyntiin. Oon siis miettiny semmoista että jättäisi keskuslukituksen pelkästään käyttöön ja muut ominaisuudet pois. Ongelma vaan ettei auton mukana tullu mitään ohjeita hälyttimelle eikä netistä löytyny kytkentäkaavioita että osaisi alkaa johtoihin tekemään muutoksia. En ole edes kaivanu tota hälyttimen ohjausboksia tarkemmin esille mutta osaisko joku valaista vähän miten lähtee tota ongelmaa ratkasemaan?

        Comment

        • Haju69
          Administrator
          • Nov 2005
          • 16344
          • Leppävirta

          Originally posted by Powr View Post
          4 kuukautta sitten oli katsastus ja ostin auton viikko sitten joten ei mitään käryä koska vika tullut.
          Ei siis mitenkään mahdotonta että lambda ois paskana ja päästöt persiillään jos et ole katsonut niitä.
          LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
          E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
          B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

          Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
          Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
          Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

          Comment

          • Cell
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2004
            • 7037
            • Uusikaupunki

            Originally posted by Java View Post
            On se nyt kumma.. Takalasinlämppäri edelleen pimeenä. Virtaa tulee ainakin sinne nappulalle ja sieltä lähtee virtaa eteenkinpäin. Lasi eikä peilit edes lämpene, enkä ainakaan oo sulakken kannasta oo löytäny mitää virtasta.... Onkos noissa peileissä mitään lämppäreitä näissä saksanmalleissa o.O
            Peilien lämmitys on ollut aina lisävaruste pienempikoneisissa ainakin, suomeen uutena tuoduissa tuo on tainnut ruksattuna maahantuojan toimesta, mutta todella yleinen muissakin maissa. On vaan usein sökö, selviää kun otat peililasin pois niin näet meneekö siihen johtoa. Toimii automaattisesti lämpötilan mukaan, ei ole mitään katkaisijoita ja aivan loistava systeemi onkin

            Oletko katsonut takalasin lämppärin sulakkeen takapenkin alta? C-pilarien verhoilut irti niin näet piuhat, muistaakseni menee antennivahvistimen kautta lämmityskin.
            325i -08
            i3 REx -17
            M5 -98 Imolarot
            535i -90 N/A project (maatumassa)

            Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

            Comment

            • juho-85
              Bimmer Fanatic
              • Aug 2003
              • 753
              • Pirkkala

              varmasti on tästä paljon juttua jossain mutta en äkkiä löytänyt. eli käykö e39:n penkit e34:ään? ja jos käy niin mitä muutoksia vaatii sopiakseen?
              F01 740d xdrive M-sport LCI & e60 530i
              Tilattu i4 M50

              Exät:
              e46 320i, G20 330e Msport, F30 320d xdrive LCI, e46 M3 cabrio, e92 M3, F30 320d, e92 335i-07, e90 325i-06, e32 750i -89,X5 4.4 M-sport -01,e38 740i M-sport -01, e36 325i caprio-94, e39 523i -98, e38 740ia -99, e34 535i M-tech, e38 740ia -95, e36 328i caprio -96, e30 320i 2d-84, e30 320ia 4d-84

              Comment

              • baijeri88
                Bimmer Fanatic
                • Feb 2006
                • 958
                • Mikkeli

                Originally posted by baijeri88 View Post
                Nyt tarvittais taas vähän apuja.

                Ensiksi jokunen aika sitten check controlin näyttöön ilmesty brake lt circuit.
                No, vaihdoin katkaisijan ja toimi jokusen ajan, kunnes ilmesty taas.
                Vaihdoin sitten taas katkasijan, kun aattelin, että oli joku maanantai kappale.
                Sitten kärähti LKM:stä joku komponentti, jonka jälkeen sitten aloin tutkimaan tarkemmin ja takakontista jarruvalolle menevä johto oli aivan sulanut kuin myös sulake nro 1 konehuoneesta. Korjasin piuhan(hat) ja vaihoin vanhan LKM:n jossa oli häikkää ajovaloissa, mutta jarruvalot ehjät.

                Näillä mentiin katsastukseen eilen ja leima tuli, mutta tänää sitten poksahti taas LKM, mutta hieman eri kohdasta.

                Mistähän lähtis seuraavaks vikaa etsimään????:think

                Takakontin johtosarjan vilkasin ja vaikutti olevan täysin kunnossa.
                kellää mitää ideoita??
                E36 Cab Atlantisblau
                E92 325i


                eX:
                E39 525i, E36 325i
                E34 Sedan Alpinweiss II
                , 316 -87 & 316i -90

                Comment

                • |jaakko|
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2005
                  • 1542
                  • Keski-Suomi

                  525tdsa '93

                  Morjentes, vaihdoin tuossa raitisilmasuodattimen ja löysin apparin jalkotilasta tuollasen johtonipun.
                  Mikähän helvata se on?

                  Kuvat vähän huonoja mutta ohuita johtoja monta ja jotain perkutin foliookin seassa..

                  Comment

                  • Valtsude
                    Bimmer Fanatic
                    • Dec 2007
                    • 739
                    • Jyväskylä

                    Saako analogikellon polttimon vahdettua ilman soittimen irrotusta, vaikka kampeamalla kellon suoraan kojelaudasta irti tms? Kauhea pujottelu ylipitkän soittimen ja johtoviidakon kanssa aina niin ei inspaa mennä sitä irrottamaan ja kurkkimaan...
                    E34

                    Comment

                    • ^alexi^
                      Bimmer Fanatic
                      • Jul 2009
                      • 258
                      • Kemi

                      Originally posted by |jaakko| View Post
                      Morjentes, vaihdoin tuossa raitisilmasuodattimen ja löysin apparin jalkotilasta tuollasen johtonipun.
                      Mikähän helvata se on?

                      Kuvat vähän huonoja mutta ohuita johtoja monta ja jotain perkutin foliookin seassa..

                      Näyttäs vähän jamak:ilta :think

                      Comment

                      • KingOnTheRoad
                        Bimmer Fanatic
                        • Oct 2005
                        • 573
                        • Kemijärvi

                        Originally posted by Lartsa View Post
                        Mulla on tossa autossa (525i -92) Viperin 480XV hälytysjärjestelmä. Oon ollu muuten ihan tyytyväinen mut tuo ajoneston poiskytkentä avausnappia painamalla on turhan rasittava ja patterin loppuessa säätimestä tulee tosta vielä isompi ongelma ku et autoa saa edes käyntiin. Oon siis miettiny semmoista että jättäisi keskuslukituksen pelkästään käyttöön ja muut ominaisuudet pois. Ongelma vaan ettei auton mukana tullu mitään ohjeita hälyttimelle eikä netistä löytyny kytkentäkaavioita että osaisi alkaa johtoihin tekemään muutoksia. En ole edes kaivanu tota hälyttimen ohjausboksia tarkemmin esille mutta osaisko joku valaista vähän miten lähtee tota ongelmaa ratkasemaan?
                        Otat ratin alta pahvin pois ja rattiakselin muovit, ja sitten etsit virtalukon pohjasta lähtevän musta-keltaisen johdon ja karsit kaikki ylimääräiset johdot jotka siihen on laitettu jälkiasenteisina. Ja sitten varmistat, että sulla menee vain virtalukolta se musta-keltainen sinne liittimelle ja siitä tulipellin läpi sulakerasialle. Jos tuosta nyt jotakin sait selvää
                        E21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
                        E36 328i coupe -95 "UXI"
                        Polaris RMK 800 Nordic edition-15
                        Yamaha yz250 -02

                        Comment

                        • Powr
                          Bimmer Enthusiast
                          • Oct 2008
                          • 1589
                          • Kankaanpää

                          Originally posted by Haju69 View Post
                          Ei siis mitenkään mahdotonta että lambda ois paskana ja päästöt persiillään jos et ole katsonut niitä.

                          Joten huomena kikkailen kylille ja päästömittaukseen . Kiitokset!
                          "My wheel bolts require more torque than your Honda makes..."

                          Comment

                          • HBD
                            Bimmer Fanatic
                            • Aug 2003
                            • 269
                            • Hämeenlinna

                            yritetty etsiä, mutta ei ole tietoa tullut vastaan. Mikä on E34 M5:n mittaristossa se polttimon näköinen pyöreä M-logon yläpuolella. Onko joku valo vai pelkkä koriste?
                            BMW 530 xd
                            Porsche 911
                            MB C123 230ce

                            Comment

                            • Peltsii
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2007
                              • 7061
                              • Turenki

                              Originally posted by juho-85 View Post
                              varmasti on tästä paljon juttua jossain mutta en äkkiä löytänyt. eli käykö e39:n penkit e34:ään? ja jos käy niin mitä muutoksia vaatii sopiakseen?
                              No ei käy. Samanverran muutoksia vaatii kun vaikka corollan penkkien laitto
                              DUCATI 1098 RACING EVO

                              Comment

                              • ruupanen
                                Bimmer Enthusiast
                                • Oct 2006
                                • 5150
                                • Joensuu

                                Onko E34 ja E32 samat sumuvalot?
                                E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

                                Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎