Hiukan ehkä tyhmä kysymys, mutta onko E34/E32 ollut mallimerkintöjen poisto ruksattavana optiona? Omassa noita ei ole, mutta varustelistasta puuttuu maininta asiasta. Pitänee OEM hengessä tilata uudet? :think
EX-E32 varustelistasta poimittua:
320 model designation, deletion
Hiukan ehkä tyhmä kysymys, mutta onko E34/E32 ollut mallimerkintöjen poisto ruksattavana optiona? Omassa noita ei ole, mutta varustelistasta puuttuu maininta asiasta. Pitänee OEM hengessä tilata uudet? :think
Joo, onhan se tosiaan ollu ihan optiona. Itsellä ei oo kyllä ollu vielä yhtäkään bemaria missä ois ollu merkintä. Morkai on poistanu tästä 750:stä merkinnän, että pitäsköhän se joskus 750iL tilata. :think
Seuraavanlaista vikaa pukkaa. Kiekat ei laske aina normaaliin 700rbm:ään vaan on jossain 1200, kun autolla pysähtyy esim valoihin tyhjäkäynnille. Ei vaikuta onko kylmä tai lämmin. Tekee aina sitä.
Sitten toinen juttu on kun painaa kaasua edes millin ja yritää pitää paikallaan siinä niin kierrokset nouseee itsestään heti johonki 2500rbm:ään ja jatkaa nousua, kunnes päästää kaasun. Eli kaasupoljin on vähän niinku on/off tyyppinen. Todella vittumainen ajaa.
Ajellessa kun tekee moottorijarrutuksen ja päästää kaasun niin tekee sellaisen nykäyksen oikein ja kun painaa kaasua taas tulee sama nykäys. Ei siis laske pehmeesti nopeus vaan yhtä-äkkisesti nykästen.
Seuraavanlaista vikaa pukkaa. Kiekat ei laske aina normaaliin 700rbm:ään vaan on jossain 1200, kun autolla pysähtyy esim valoihin tyhjäkäynnille. Ei vaikuta onko kylmä tai lämmin. Tekee aina sitä.
Sitten toinen juttu on kun painaa kaasua edes millin ja yritää pitää paikallaan siinä niin kierrokset nouseee itsestään heti johonki 2500rbm:ään ja jatkaa nousua, kunnes päästää kaasun. Eli kaasupoljin on vähän niinku on/off tyyppinen. Todella vittumainen ajaa.
Ajellessa kun tekee moottorijarrutuksen ja päästää kaasun niin tekee sellaisen nykäyksen oikein ja kun painaa kaasua taas tulee sama nykäys. Ei siis laske pehmeesti nopeus vaan yhtä-äkkisesti nykästen.
Kellää ideaa mikä vois olla vikana?
kone m20b25
Samantyyppisiä oireita oli mullaki m50b25 koneessa, kaikki imusarjan letkut ja tiivisteet kävin läpi imuvuotojen varalta + puhdistin tyhjäkäyntimoottorin jonka jälkeen nuo oireet hävis melkolailla.
mistä johtuu kun mun auto (540ia -95) herjaa lähes kaikista valoista,
että olis paskana vaikka todellisuudessa kaikki valot toimivat moitteetta?
meneekö noi valoviat jonkun boksin läpi? mikä olis paskana?
mistä johtuu kun mun auto (540ia -95) herjaa lähes kaikista valoista,
että olis paskana vaikka todellisuudessa kaikki valot toimivat moitteetta?
meneekö noi valoviat jonkun boksin läpi? mikä olis paskana?
Kenellä on coilover-settejä kolmenelkussaan? Millaisia vanteita olette saaneet sopimaan, leveys ja et?
Just nyt ei ole itsellä vakiokuntoistakaan etutolppaa hollilla, että saisi navan ja tolpan rungon etäisyyden mitattua.
OLI coilit
Edessä 9x17 et6 ja 225/45-17 rengas, meni niin lähelle säätörengasta, että lyöntipaino otti kiinni vanteen reunasta, mutta laittamalla liimapainot pyöri vielä. Takanahan onkin sitten enemmän tilaa reilusti.
Comment