Kyllä tuohon hintaan rupeis jo vähän kiinnostamaan :think 90% kilometreistä tulee kuitenkin ajettua yksin tai emännän kanssa, joten passaisi kyllä ihan hyvin.
sitten kun vielä rakentaisi siitä jonkun super turbo tds pakun, niin saisi kulkupuoltakin kohdalleen..
Plussaa toki että se liikkuisikin ripeästi Jos tuollaista nyt olisi ostamassa, niin mitä tuollaisen moottori/ahdin kestää ajella? Jos perushuollot on ajallaan tehty, eikä aina lippa tiskissä vedetty.
Onhan noissa diisseli pakuissa se vero juu noin 50e jos maksaa neljässä erässä.
Tässä viimesin verolappu 525tdsa pakusta.
Ihan mukavasti liikkuu evry modillakin =) eikä ollu vaikee tehä.
Attached Files
Kulkineet:E61 525döö
ex: 320i e30 -85 upeecupee x 2, 316i e36 -97 sedan,E34 525tdsa Toukka, 520 Mosselman -89,e34 525iA,530i Touring manuääl,535i Sedan -89,525i Sedan -92,320i upeecupee rotta -86, E30 325 stroukki, jne... -Pori Connection-
bemarilla ajaminen fiestan jälkeen on vähän kuin palkallinen vapaapäivä töistä...
ruuvattava lähivalojen sivuttaissäädön muoviosa meni rikki, kuskin puolelta. Oisko vinkkejä miten tuota voisi säätää kun tilaa ei pahemmin ole tässä koneessa, ja se säätöruuvi on tietenkin älyttömän piukka.. ei jaksais umpioitakaan alkaa irroittamaan, tai ehkä se on pakko
ruuvattava lähivalojen sivuttaissäädön muoviosa meni rikki, kuskin puolelta. Oisko vinkkejä miten tuota voisi säätää kun tilaa ei pahemmin ole tässä koneessa, ja se säätöruuvi on tietenkin älyttömän piukka.. ei jaksais umpioitakaan alkaa irroittamaan, tai ehkä se on pakko
myy se auto mulle, niin mä ruuvaan ne lamput irti..
myy se auto mulle, niin mä ruuvaan ne lamput irti..
Heh, joo.. sitäkin vois harkita.
Otin sitten sen umpion irti ja säädin sieltä. Se oli vajaa vartin homma, ja pidin tupakkitauon välillä. Vai miten se Leka sano ( no, en oikeasti polta )
Kuskin puolen lukosta, kun yrittää avata ovia ei tapahdu mitään mutta lukkoon menee. Olisikohan mikrokytkin pimeänä vai mistäköhän kannattaisi lähteä etsimään vikaa? :think
Otin sitten sen umpion irti ja säädin sieltä. Se oli vajaa vartin homma, ja pidin tupakkitauon välillä. Vai miten se Leka sano ( no, en oikeasti polta )
Kuskin puolen lukosta, kun yrittää avata ovia ei tapahdu mitään mutta lukkoon menee. Olisikohan mikrokytkin pimeänä vai mistäköhän kannattaisi lähteä etsimään vikaa? :think
Aapparin puolen lukosta toimii molempiin suuntiin vai?
Kysymys kuuluu: Käykö normi lättypenkistä käsinojat sport-penkkiin bolt-on ?
Mulla on tossa talvirohjossa tosiaan käsinojat mutta tossa kesätoukassa nou, kävi vaan mielessä jos purkaisi hilut irti ja siirtäisi ne kesäpeliin :think . Mielestäni aika mukava lisävaruste, ja alusta asti vähän harmittanut kun ei touringissa niitä ole.
540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
Audi A6 C7 S-Line ABT
Joku laite hörppii upouuden akun tyhjäksi parissa päivässä ainakin näin pakkasella. Ajattelin ensimmäiseksi kokeilla jälkiasenteista CD/MP3-mankkaa ja ottaa siltä sulakkeen pois. Eikös normitapauksessa soittimelle tule kaksi plusjohtoa? Toinen jatkuvaa jännitettä ja toinen kun virrat päällä. Ajattelin poistaa sen jatkuvan jännitteen sulakkeen, joka Haynesin opuksen mukaan on sulake numero 18.
Vaan vilkkuu silti valo mankassa, vaikka ei ole edes avain lukossa. Ja palaa sisävalot jne. Toinen sulake mankalle on 41. Päättelin noista kahdesta sen olevan ensimmäinen muista mukaan kytketyistä laitteista.
Vaan onko tässä kasikoneisessa jotenkin toisin nuo? Oppaan mukaan 8-pyttyisissä voi sulakkeiden paikat olla poikkeavat. Vai onko olemassa jotain tunnettua E34:sen akun syövää laitetta tai vikaa? Tuolla pakkasessa ja pimeässä jäi tarkempi arvuuttelu tekemättä.
Comment