Originally posted by bimmer_
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
Lainaan vähän toisesta topikista, kun sinne ei vastausta ole kuulunut.
Originally posted by M-Lead View Post
Lainataas FAQ-osion kuvia.
Ton perusteella -2 ja -3 malleilla on päällekkäisyyksiä vuosimallien kanssa.
Tossa tota BMWfans.info:a selailin, niin antaa yläpäänlaakeria (http://bmwfans.info/parts/catalog/31331134096/) 518 - M5 3.6 malleihin, niin onko tuo nyt sitte -3?
...sitten bmwfans.info antaa M5 3.8 koneisille ja 1995 540i sedaneille (euro manuaalivaihteiset) oman iskarin yläpäänlaakerin. http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...taching_parts/ niin mikäs tuo sitten on?
Ex: E30 318iS M-Tech II, E34 525i, E28 518i Bavaria, E28 518i, E34 535i, E28 518, E30 318i, E34 535i + muut
Comment
-
-
Oon ilmannu m50 (2.7) konetta tällä ohjeella http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=81405 Aikasemmat kuravedet laskettu pihalle ja pusattu jäähdytyskanavat ja syyläri. Ongelmana on se et ilmaus vaiheessa työntää tuohon pulloon vaa lisää nestettä, koneseen sain menemää vaa noin 7l.
Comment
-
-
Nyt on pieni pulma tuon käyttöauton virkaa toimittavan 535i:n kanssa, eli mennään reilu pari viikkoa taakse päin ajassa. Tosiaan kotoota lähdettäessä kaupassa käymään alkoi melkein heti lämmöt nousta pikkuhiljaa yli keskiviivan, oli jo lähellä punaista kun pysähdyin ruuhka-aikaan liikennevaloihin ja sammutin siihen. Muutaman minuutin valojen odottelun jälkeen käynnistin ja otin yhden reilun parin sekunnin kiihdytyksen että pääsen rullaamalla kaupan pihaan, pois tienvarresta. Lämmöt ei kuitenkaan nousseet punaiselle asti, mutta vedet tulivat parissa sekunnissa kiihdytyksen jälkeen pihalle. Kaupan pihassa totesin että vesipumpun ja termarikotelon välinen letku riekaleina.
No uusi letku tiskiltä, kiinni ja ilmailemaan. Hetken ilmailtuani vesi alkoi kiertämään, lämmöt tasaantui ja kuumaa tuli koppiin normaaliin tapaan. Polttelin vielä tupakin auton käydesssä, ja olin laittamassa jo korkkia kiinni kun huomasin paluuletkusta tulevan selvää moottoriöljyä säiliöön. No sammuttelin auton, mittatikun mukaan kadonnut asteikon verran öljyä veden sekaan. Ja suurella todennäköisyydellä juurikin ilmaustapahtuman aikana (ehkä 10-15min), koska öljy ei ollut mitenkään vaahdottunut tai sekottunut vielä veteen.
Nyt kysymys kuuluu, että mistä pääsee noin iso määrä öljyä veden sekaan tuossa ajassa. Ilman että edes öljynpainevalo palaa/hehkuu?
Kannen nappasinkin jo pois, tiiviste täysin uudenveroinen. Ei mitään ylikuumenemisen merkkejä, tai muutakaan ihmeellistä. Luulisi tuollaisen jättävän jo jonkinlaisen jäljenkin johonkin? Lohkon tasopinta mielestäni ok, ei halkeamia. Ja kansi silmämääräisesti ok, eli ei mitään isompia halkeamia. Hiushalkeamista tuskin pääsee öljyä tuollaisella tahdilla tulemaan läpi vesikanavaan. Joka tapauksessa kansi tällä hetkellä koeponnistuksessa ja tiivisteet+pultit tilattu, mutta kiinnostaisi oikeasti tietää mistä vikaa lähteä etsimään.
Onko esim lohkossa jossain päin öljy ja vesikanava todella lähellä toisiaan, joka voisi jostain ihmeen syystä paukkua?
Comment
-
-
Originally posted by TsTPioneeri View PostKL ois kytkin paketti n.280 euroa olisiko jostain mahdollisesti saatavilla halvemmalla? jos on niin mistä? Kyseessä on BMW 525i e34
Comment
-
-
Originally posted by Cock View PostKyllä ne antaa virheilmotuksia, vaikka ne pelaisikin. (kokemuksen syvällä rintaäänellä)
Comment
-
-
Nyt iski tenkkapoo. Mitenkä ne ovien alalistat oikein irtoaa?
Yritin vedellä ja väännellä, nätisti ruuvvariakin yritin väliin tunkea mutta mitään ei tapahdu. Lisää väkivaltaa? :thinkKIA Optima PHEV
Exät:
520i e28 -- 316 e30 -- 530i M60 e34 -- 318iS e30 -- 732i e23 -- 318iS e36 -- 525i e34 -- 530d Touring e39 -- 320i b25 Touring e30 -- 318i e46 -- 530d Touring e39 -- 330i e91 -- 525i e28
Comment
-
-
Originally posted by pheno View Poste34.de sivustolla on tähän korjausohjeet, jossa siis juotetaan uudet konkat moottorista lähteviin johtoihin. Pääsyy on se, että sieltä korkeudensäätömoottoreista on häiriönpoistokonkat kulahtaneet. Niistä kun ei saa kuoria irti ehjänä.
EDIT: löyty: http://forum.e34.de/thread.php?threadid=107819Last edited by zener; 22-06-2011, 14:29.
Comment
-
-
Originally posted by M40 Power View PostOlen laittamassa M20 vauhtipyörää M50 moottorin jatkeeksi.
Ilmeisesti M20 vauhtikseen kuuluu jonkinlainen shimmilevy tjsp. siihen kiinnityspulttien alle? Minulta tuo kuitenkin puuttuu, joten onko välttämätön/kuinka oleellinen osa kyseessä?EX: E30, E34, E36, E36 compact
Nyk. -99 320D
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostPlug & play erkkasatsien koot vakiopaikoille? Eteen 6,5", taakse 5,25"?
Originally posted by Pinxi View PostNyt iski tenkkapoo. Mitenkä ne ovien alalistat oikein irtoaa?
Yritin vedellä ja väännellä, nätisti ruuvvariakin yritin väliin tunkea mutta mitään ei tapahdu. Lisää väkivaltaa? :think
Voihan toki olla että joku aikaisempi omistaja on niiden kanssa köyhäilly eikä ole uusinut puoliksi irronneita listoja, vaan tempassu jollain liimalla kiinni.
Comment
-
Comment