ny tarvis tietää mikä kuvissa olevien liittimien tarkoitus on kuuluuko nuo viimesen kuvan liittimet olla yhdessä ja minkä laitteen rele tuossa tyhjässä kohdassa kuuluisi olla ja nämähän löytyvät siis oikealta puolelta konetilaa motronic boksin kotelosta ,muistan nähneeni kuvan missä noi sanotaan mutten löytänyt mistään...
E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Kuinkas oikea oppisesti tulee jarrukilpi kiinni :think
On ollut nippusiteillä kiinni jonkun jäljiltä ja alkoi sitten pitämään kauheaa rohinaa(kun unohdin laittaa uuden siteen ku avasin vanhan) ja nyt ei meinaa saada millään sitä oikein sinne niillä nipuilla ettei lähtisi pää irti jalkakäytävällä kun ajelen ohi
Kolmella 10mm kantaisella pultilla kiinni pyörän navan takana eli napa irti. Navan mutterin koko oli muistaakseen 42mm? eli suht iso hylsy tarvitaan.
releet tuolta löytyikin ja tuo sininen oli cruise mutta muita ei ollut eli vielä nuo pitäisi keksiä viimesen kuvan kaksi liitintä oli erillään mutta sopii toisiinsa ja johdot ovat myös samanväriset pitääköhän olla kiinni
releet tuolta löytyikin ja tuo sininen oli cruise mutta muita ei ollut eli vielä nuo pitäisi keksiä viimesen kuvan kaksi liitintä oli erillään mutta sopii toisiinsa ja johdot ovat myös samanväriset pitääköhän olla kiinni
Tuo eka kuva missä on ruskeat piuhat, ni noissa v8 koneisissa on ollut mulla lämpötila-anturi siinä alumiinisessa kehikossa missä boksit kiinni, ja vastaava piuha siinä kiinni. Kuutoskoneisissa on mulla ollu aina irti eikä anturia missään.
Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Olenko nyt ymmärtänyt väärin mutta eikö 2/89 535:ssa pitäisi olla miekka eikä tuota esivastusta joka kuvassa on?
Noin vanhassa kolmenelosessa ei vielä raitisilmasuodatintakaan ole, eikä miekkaakaan, vaan nimenomaan tuollainen, ja tuo vissiinkin kuskinpuolella? Näin oli omassa vm.90 IHKR:llä varustettuna.
kaverin vm. 91 med IHKA taas löytyy miekka sekä raitisilmasuodatin.
Noin vanhassa kolmenelosessa ei vielä raitisilmasuodatintakaan ole, eikä miekkaakaan, vaan nimenomaan tuollainen, ja tuo vissiinkin kuskinpuolella? Näin oli omassa vm.90 IHKR:llä varustettuna.
Minulla ainakin oli 12/88 535i:ssa miekka, mutta ei tietenkään raitisilmasuodatinta. IHKA myös.
Oli apparin puolella. Täytyy vissiin katsoa myös mikä puhallin siellä on kun noitakin on kaikkiin kolmeen omansa.
Kuntoa tuskin pahemmin pystyy, mutta ainahan siitä paineet mittaamalla selviää.. Pitäisi olla luokkaa 3-3,5baria, viisaammat voipi korjata..
E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
mistä löytyy abs boksin liitin 520i -89 eikös sen pitäisi olla sielä missä dme boksikin on perkele kun tuolta on joku ottanut kaikki abs osat pois.... saa tarjota sellasta settiä millä muutan ton 520i jarrut abs jarruiks
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment