Originally posted by skubbe
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
No sehän se on aina vaihtoehto, liekö tuosta mitään vikakoodeja saa otettua?
Toisaalta mitäpä tuota ilmastoinnilla.. Tuossa kun ajelin maitokaupasta kotia kohti, liikenneympyrästä kun läksin kiihyttämään niin koko auto rupes täristämään ja moottorista rupes kuulumaan metallinen kalkatus.. semmoset äänet tosiaan päästi että ei muuta kun narunjatkeena kotia. Saapa nähä mikä porsi..
Comment
-
-
no mikähän nyt tuli kolminelosee, kun sammu ajosta, eikä lähde käyntiin vaikka kuinka sahaa. Kokeiltu eri bensap. Releellä, ei vaikutusta. oisko bensapumppu mennyt? Vai joku asentotunnistin? auto siis 88vm. 535i. aikaisemmin tehnyt sitä että ei lämpimänä lähtenyt käyntiin, kun vähä aikaa seisoi esim. Kaupan edessä.-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
Comment
-
-
Originally posted by _Rontti View Postno mikähän nyt tuli kolminelosee, kun sammu ajosta, eikä lähde käyntiin vaikka kuinka sahaa. Kokeiltu eri bensap. Releellä, ei vaikutusta. oisko bensapumppu mennyt? Vai joku asentotunnistin? auto siis 88vm. 535i. aikaisemmin tehnyt sitä että ei lämpimänä lähtenyt käyntiin, kun vähä aikaa seisoi esim. Kaupan edessä.E34 ///M5 3.8 '93,
ex: E38 740i '00 E34 535i '88, E39 540ia M-sport '00, E34 535i '91, E34 520i '88
Comment
-
-
Meni biimeristä kansipahvi, vienyt nesteitä pikkuhiljaa, nyt pääsi sitten liian vähiin ja keitti. Mitäs kaikkea tiivistettä uuden kansipahvin lisäksi tuonne pitäisi tilailla? Olisi ihan kiva jos olisi antaa ohjeita miten tuosta selviäisi helpoimmalla, kun ei ole näiden nelipyörien koneita tullut roplattua. Ja ideoita miten keksin mistä nuo nesteet katoaa kun ei valuta maahan asti?
Biili mallia 525iA 1995.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostEnpäs aivan sata varmaksi enää muista mutta mielestäni semmonen tuntuma että "vanhemmissa" nappi jää pohjaan/ylös kun taas "uudemmissa" se on vain painonappi jota klikataan ja nappiin syttyy valo sen merkiksi onko päällä vai ei.
Ainakin joihinkin nappeihin hytissä tuo täsmäsi kuten penkinlämppärin säätimiin. Sitä en muista tarkalleen missä vuosimalleissa se vaihtui. Mutta vahvasti ajatellen 90-91 taitteessa.
http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw
Comment
-
-
Millainen tiiviste tulee M50-moottorin (525i 1993 toukka) ilmastoinninkompuran päällä olevan putkenlähtölaipan alle? Siis se etummainen laippa jossa on sitten ilmastoinninputkelle lähtö, kuvassa kerron selvästi mistä kyse En viitsi vielä irroittaa laippaa jos siellä on jokin ihme tiiviste kun ei täältä takahikiältä sellaista saa uutta kuitenkaan
G30 530e Msport
-------------------------------------------------
F30 330e Msport
E60 525d Msport LCI
E39 530d Touring
Ex E46 320i coupé
Ex AC Schnitzer S5 3.0d
Ex ALPINA B6
Ex E34 525i Touring
Ex E36 328i Coupe
Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
Never Drive Faster Than
Your GuardianAngel Can Fly
Comment
-
-
Originally posted by Jaska.T View PostMillainen tiiviste tulee M50-moottorin (525i 1993 toukka) ilmastoinninkompuran päällä olevan putkenlähtölaipan alle? Siis se etummainen laippa jossa on sitten ilmastoinninputkelle lähtö, kuvassa kerron selvästi mistä kyse En viitsi vielä irroittaa laippaa jos siellä on jokin ihme tiiviste kun ei täältä takahikiältä sellaista saa uutta kuitenkaan
]
G30 530e Msport
-------------------------------------------------
F30 330e Msport
E60 525d Msport LCI
E39 530d Touring
Ex E46 320i coupé
Ex AC Schnitzer S5 3.0d
Ex ALPINA B6
Ex E34 525i Touring
Ex E36 328i Coupe
Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
Never Drive Faster Than
Your GuardianAngel Can Fly
Comment
-
-
Originally posted by Jucke View PostKyllähän tuo kampi-akselin asentotunnistimen hajoamiselta kuulostaa, voi tietysti olla muukin mutta aika pitkälti samoilla oireilla meni omasta ex-535:sta kyseinen osa.-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
Comment
-
-
Originally posted by _Rontti View Postkokeiltu toisella kampi-akselin asentotunnistimella, eipä hyrähdä käyntiin silläkään, ja toisella bensapumpun releellä myös taas kokeiltu. voiko ton anturin toiminnan mitata jotenkin? oiskohan tosta bensapumppu finito sitte?
miina aikanaan hyytyi mysteerisesti.E61 530dA M-Sport
E39 520iA Touring
ex. E34 525iA
ex. E34 535iA
ex. E34 520i
ex. E34 520i
ex. E36 320i
Comment
-
-
Originally posted by Muppe View PostEipä tuo ole mikään mahdottomuus. Nimittäin samankaltaisia oireita oli, kun sigun
miina aikanaan hyytyi mysteerisesti.
Pitäskö mittaristossa palaa eml valo, kun laittaa virrat päälle/starttaa? Se ei ainakaan pala missään vaiheessa.
Edit. Kävin kaverin 735i mittaamassa tuon kampiakselin anturin, se näytti 630ohmia. sillä varmaan pitäs toimia paremmin toi auto? pitää huomenna kokeilla, joskos se sillä alkas pelaamaan.Last edited by _Rontti; 26-06-2012, 22:03.-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
Comment
-
-
Originally posted by _Rontti View Postbensapumppu pyörii kun antaa suoraan sille virtaa. Mutta ei ilmeisesti sillon kun starttaa tai laittaa virrat päälle. mittailin noita kahta kampiakselin anturia, niin nättivät jtn 517 ja 520 , ohmeina. Uudestaan mitattuna auton oma anturi näytti 590ohm,Mitä se pitäis olla oikeasti ?. Mitäs sitten? bensaa tuo ei ilmeisesti saa, kun tulpat ei ainakaan ole märät kun niitä kattelin. missä on dme rele?
Pitäskö mittaristossa palaa eml valo, kun laittaa virrat päälle/starttaa? Se ei ainakaan pala missään vaiheessa.
Edit. Kävin kaverin 735i mittaamassa tuon kampiakselin anturin, se näytti 630ohmia. sillä varmaan pitäs toimia paremmin toi auto? pitää huomenna kokeilla, joskos se sillä alkas pelaamaan.
Mut tuolta tuolta löytänet etsimäsi releen ja aika lähellä olet jo käynytkin
E61 530dA M-Sport
E39 520iA Touring
ex. E34 525iA
ex. E34 535iA
ex. E34 520i
ex. E34 520i
ex. E36 320i
Comment
-
-
Eli E34 ajovalo ongelma seuraava, valittaa perävaloista, etuvaloista ja rekisteri kilven valoista ja jarruvaloista, ja kaikissa polttimot ehyenä onko valomoduuli mennyt rikki vai missä vika? voiko 55w normi halogeeni polttimot tehdä kyseistä ongelmaa? - välistä Ei mitään ongelmaa ja sitten yhtäkkiä pomppaa ja valittaa kaikista, oon valokatkaisimen vaihtanut ja yms muuta, ois kiva tietää missä vika mahtaa olla vai onko johtosarjassa häikkää.
13xE34
1xE39
5xE36
1xE38
1xE32
Comment
-
-
Originally posted by Qeequ View PostEli E34 ajovalo ongelma seuraava, valittaa perävaloista, etuvaloista ja rekisteri kilven valoista ja jarruvaloista, ja kaikissa polttimot ehyenä onko valomoduuli mennyt rikki vai missä vika? voiko 55w normi halogeeni polttimot tehdä kyseistä ongelmaa? - välistä Ei mitään ongelmaa ja sitten yhtäkkiä pomppaa ja valittaa kaikista, oon valokatkaisimen vaihtanut ja yms muuta, ois kiva tietää missä vika mahtaa olla vai onko johtosarjassa häikkää.sigpic
E34 530iA
Comment
-
Comment