E34 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MR_piikki
    replied
    Ei kenelläkään sattuisi olemaan tuota E34 apurungon puslien ulosvetäjää lainata, mieluiten tästä pk-seudulta? Maksan pienen korvauksenkin
    Ottakaa privaan yhteyttä!

    Leave a comment:


  • -jartza80-
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Näyttää uhkaavasti AEZ Bimo vanteelta.
    Noissa mun vanteissa ei ole samanlaiset puolat kuin AEZ Bimoissa.

    Leave a comment:


  • MH motorsport
    replied
    Itsellä ainakin kun painelaakeri hajosi niin piti ääntä kun kytkinpoljinta painoi ja kytkin otti nykivästi kiinni.

    Leave a comment:


  • MR_piikki
    replied
    Suuret kiitokset! :think
    Mä en löytäny tollasta millään vaikka kuinka yritin etsiä.

    Leave a comment:


  • docksa
    replied
    Originally posted by MR_piikki View Post
    Olisikos linkin kuvan: http://www.realoem.com/bmw/showparts...=33&fg=30&hl=4

    Osa numero 2 kuinka paha vaihtaa? Tarvii nähtävästi tunkin perän alle tueski, kun tuon irroittaa, että saan vaihdettua kumin repsikan puolelle, muuten perä taitanee tippua.
    Tarviiko tuohon hommaan ulosvetäjää vai tuleeko tuo kumi kuinka helposti ulos tuolta korvakkeesta? Leimalla huomattiin, että aivan päreinä.. joten menee vaihtoon.:think
    Osa itsessään on halpa, mietin vain saankohan tuota tehtyä hallilla.
    FAQ-osio auttaa, kuten niin monta kerta on huomattu, ja taitaapa foorumilla searchikin toimia..

    Originally posted by -olsku- View Post
    Mitähän sitä pitäisi tarkistella kun omassa m50b25 non vanos -92 525:ssä jolla ajettu noin 235tkm kytkin ei ilmeisesti irrota oikein. Kytkimen kun painaa pohjaan alkaa kuulua sellainen nihnihnihnih eli hankaava ääni aivan kuin kytkin hieman ottaisi kiinni. Polkimessa myös tuntuu hieman tutinaa. Kytkinpoljin ylhäällä toimii aivan normaalisti, vaihteet menevät silmään eikä omasta mielestä kytkin myöskään luista. Joku jos osaisi pientä vihjettä antaa kun ei ole aikaisemmista autoista tarvinnut kytkimiä remppailla.
    Eisukaa olisi painelaakeri? Osa nro. 4.

    Leave a comment:


  • MR_piikki
    replied
    Originally posted by -Markus- View Post
    Eihän ole liian kulunut se "ovivalokytkin" siellä repsikan ovessa nyt varmaan lähinnä tässä tapauksessa ?
    Sitä mä itsekin veikkaisin, mut eipä ollu jeesiä putsaamisesta ainakaan. Vois kokeilla vähän korottaa sitä tappia.

    Leave a comment:


  • -Markus-
    replied
    Originally posted by MR_piikki View Post
    Pakko se on kysyä viisaammilta neuvoa; mikäs mättää, kun kuskin ovesta menee kaikki muut ovet lukkoon paitsi repsikka.. repsikan ovesta taas kaikki ovet lukkoon.. Tekee myös välillä kuskin puolelta ns. takapotkua, eli ampuu lukot auki kun juuri kääntänyt kiinni, mutta toisella kääntämisellä naksahtaa aina ja jäävät kiinni.
    On nyt tapeltu oven tunnistimien, kontin peräjohdon ja lukkomekanismin kanssa, mutta ei saatana ota toimiakseen.

    Auttakkee pliis!
    Eihän ole liian kulunut se "ovivalokytkin" siellä repsikan ovessa nyt varmaan lähinnä tässä tapauksessa ?

    Leave a comment:


  • ///Tompsa M5
    replied
    525Tds -93 tuli sellainen "vika" että tyhjäkäynnillä käynti "notkahtaa" ensin oli että esim kun laittoi valot päälle, nyt tekee sitä koko ajan n. 30 sek välein, ei väliä onko valot tms päällä . Mikähän mahtaa olla vialla?

    Leave a comment:


  • MR_piikki
    replied
    Olisikos linkin kuvan: http://www.realoem.com/bmw/showparts...=33&fg=30&hl=4

    Osa numero 2 kuinka paha vaihtaa? Tarvii nähtävästi tunkin perän alle tueski, kun tuon irroittaa, että saan vaihdettua kumin repsikan puolelle, muuten perä taitanee tippua.
    Tarviiko tuohon hommaan ulosvetäjää vai tuleeko tuo kumi kuinka helposti ulos tuolta korvakkeesta? Leimalla huomattiin, että aivan päreinä.. joten menee vaihtoon.:think
    Osa itsessään on halpa, mietin vain saankohan tuota tehtyä hallilla.

    Leave a comment:


  • MR_piikki
    replied
    Pakko se on kysyä viisaammilta neuvoa; mikäs mättää, kun kuskin ovesta menee kaikki muut ovet lukkoon paitsi repsikka.. repsikan ovesta taas kaikki ovet lukkoon.. Tekee myös välillä kuskin puolelta ns. takapotkua, eli ampuu lukot auki kun juuri kääntänyt kiinni, mutta toisella kääntämisellä naksahtaa aina ja jäävät kiinni.
    On nyt tapeltu oven tunnistimien, kontin peräjohdon ja lukkomekanismin kanssa, mutta ei saatana ota toimiakseen.

    Auttakkee pliis!

    Leave a comment:


  • Incarnated
    replied
    Originally posted by public View Post
    No, tulihan tännekin threadiin asiaa. Kuskin oven lukko menee kiinni nätisti avaimella, aukea ei. Lukkopatruuna suosiolla vaihtoon, vai onko tuohon jotain pikkufiksiä? '95 518i

    Pura, puhdista ja kokoa, muutaman tunnin homma

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Näyttää uhkaavasti AEZ Bimo vanteelta.

    Leave a comment:


  • -jartza80-
    replied
    Löytyiskö tietoa että mikä vanne on kyseessä, tuli tuon 535:n mukana.

    Leave a comment:


  • SushiX
    replied
    Originally posted by fore View Post
    --------
    Jos oikein ymmärsin niin jos kunkkusi on manuaali askilla perä on silloin 210
    Jos taas automaattilaatikolla on perä silloin 188

    Leave a comment:


  • fore
    replied
    Vn

    --------
    Last edited by fore; 20-10-2012, 12:58. Reason: voi poistaa

    Leave a comment:

Working...
X