E34 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Incarnated
    replied
    Originally posted by |foder| View Post
    Onko tuolla kojelaudan alla/sisällä joku metallinen kehikko? Yhtenäinen vai moniosianen? Vai onko itse kojelauta ns itsekantava?

    http://www.realoem.com/bmw/showparts...55&hg=51&fg=30

    osa 8 pitää lukosta kii

    Leave a comment:


  • Incarnated
    replied
    Originally posted by EtuX View Post
    itselläkin kyseinen operaatio käynnissä ja ei millään pääse kennoon käsiks näytti olevan myös erilainen kuin kuvassa kun vähän sai raotettua niitä muoveja, näytti siis olevan vaakatasossa eikä pystyssä niinkuin noissa kuvissa Ja ne muovitkaan ei kyllä tahdo lähteä pois, ovat kiinni pienillä metalliklipsuilla joita on vähintään miljoona. Kaikki mielestäni irti mutta ei aukea, auttakaa tyhmempää.....

    E: ja autohan oli -88 m20b20
    Huonot kuvat otin aikanaan, mutta jos nää ees vähä valasis jotenki asiaa:



    Leave a comment:


  • World L
    replied
    Originally posted by SushiX View Post
    Ettei vikana kuitenkin olisi mittariston konkat?



    Ei välttämättä ole ihan finaalissa vielä kun joskus ja jouluna toimii, mutta voi rupee vetelemään viimesiä..
    Tätä kyllä epäillään, mutta ei oo saatu aikaseks repiä mittaristoa irti. Mutta entäs savutus? E36:ssa lämmöthän kuuluu olla viisarin verran yli, entäs 34, olettaen että mittaristo välillä näyttää oikein?

    Leave a comment:


  • SushiX
    replied
    Originally posted by World L View Post
    -94 520i temppuilee. Lämpomittari näyttää yleensä pitkänkin matkan jälkeen viisarin verran keskiviivan alle ja auto savuttaa välillä reippaammin tyhjäkäynnillä, niin kylmänä ja kuin lämpösenä. Välillä sitten lämpömittari elää omaa elämäänsä, ja huitelee menemään miten lystää. Mittari temppuilee muutenkin, trippi ei nollaannu, bensamittari ei välillä liiku ollenkaan tai näyttää mitä sattuu ja välillä bensavalo palaa, vaikka ainetta on mittarinkin mukaan yli parikymmentä litraa.
    Ettei vikana kuitenkin olisi mittariston konkat?



    Ei välttämättä ole ihan finaalissa vielä kun joskus ja jouluna toimii, mutta voi rupee vetelemään viimesiä..

    Leave a comment:


  • World L
    replied
    -94 520i temppuilee. Lämpomittari näyttää yleensä pitkänkin matkan jälkeen viisarin verran keskiviivan alle ja auto savuttaa välillä reippaammin tyhjäkäynnillä, niin kylmänä ja kuin lämpösenä. Välillä sitten lämpömittari elää omaa elämäänsä, ja huitelee menemään miten lystää. Mittari temppuilee muutenkin, trippi ei nollaannu, bensamittari ei välillä liiku ollenkaan tai näyttää mitä sattuu ja välillä bensavalo palaa, vaikka ainetta on mittarinkin mukaan yli parikymmentä litraa.

    Leave a comment:


  • |foder|
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    muistaakseni ois ollu 129,- kl-varaosilta 535:n kenno kun sen ostin joitain vuosia sitten.
    No ei ole enää paljon.

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by |foder| View Post
    Schmiedmannilla tarvikkeena 189e. Tuo on minusta kova hinta noin pienestä "syyläristä" tarvikkeena. En tiedä oem hintaa mutta voin kuvitella miten paljon siitä ryöstetään.
    Taidan jatkaa purkuautojen metsästämistä, jos sattuis löytyy ehjä...
    muistaakseni ois ollu 129,- kl-varaosilta 535:n kenno kun sen ostin joitain vuosia sitten.

    Leave a comment:


  • |foder|
    replied
    Originally posted by Rocla View Post
    Ottaen huomioon mikä työ vaihdossa on niin en itse vaivautuisi edes miettimään käytettyä jos ei ole tunnetusti uuden veroinen ja lähes ilmainen.
    Noo joo, kun sitä asiaa miettii tolta kannalta.
    Osaksi syypää purkuosan hakemiseen on tuo budjetti, joka on nyt vähän kyykännyt. Kerätään vähän ropoja ja katotaan josko tollasen tarvikeosan tilais.

    Leave a comment:


  • Arde92
    replied
    saakos e34 purettua keulan läheskään samanlailla kuin e36? että voisi ottaa koneen vaihelaatikon kanssa pois?

    Leave a comment:


  • Rocla
    replied
    Originally posted by |foder| View Post
    Schmiedmannilla tarvikkeena 189e. Tuo on minusta kova hinta noin pienestä "syyläristä" tarvikkeena. En tiedä oem hintaa mutta voin kuvitella miten paljon siitä ryöstetään.
    Taidan jatkaa purkuautojen metsästämistä, jos sattuis löytyy ehjä...
    Ottaen huomioon mikä työ vaihdossa on niin en itse vaivautuisi edes miettimään käytettyä jos ei ole tunnetusti uuden veroinen ja lähes ilmainen.

    Leave a comment:


  • |foder|
    replied
    Originally posted by Rocla View Post
    Näkyyhän noita ainakin kahta mallia saavan tarvikeliikkeestä. :think
    Schmiedmannilla tarvikkeena 189e. Tuo on minusta kova hinta noin pienestä "syyläristä" tarvikkeena. En tiedä oem hintaa mutta voin kuvitella miten paljon siitä ryöstetään.
    Taidan jatkaa purkuautojen metsästämistä, jos sattuis löytyy ehjä...

    Leave a comment:


  • Rocla
    replied
    Kysytään nyt sitten lisää tuosta mittaristosta.

    Eli jos on semmoinen auto että on pieni OBC ja checkcontrol niin saako kellon, pvm, ulkolämpötilan jne näkymään mittaristossa?

    Leave a comment:


  • Rocla
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Mahdollisesti töpseli löytyy penkin kohdalta maton alta. Penkki pois ja tutkimaan.
    Olenko onnekas vai, mutta aina on löytynyt ~20 yksilöä tutkittu.

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by -MiQ View Post
    Onko ketään vaihtanut penkinlämmittimillä varustetut jakkarat ei-lämmitettyjen tilalle. Lähinnä, että onko autossa valmiit piuhat mistä saada sähkö vai miten porukat on homman toteuttanut?
    Mahdollisesti töpseli löytyy penkin kohdalta maton alta. Penkki pois ja tutkimaan.

    Leave a comment:


  • -MiQ
    Guest replied
    Onko ketään vaihtanut penkinlämmittimillä varustetut jakkarat ei-lämmitettyjen tilalle. Lähinnä, että onko autossa valmiit piuhat mistä saada sähkö vai miten porukat on homman toteuttanut?

    Leave a comment:

Working...
X