Originally posted by arpuC
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by arpuC View PostJos on jo ennestään autossa pieni ajotietokone (bensa), niin meneekö isompi suoraan ilman kikkailuja?
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Comment
-
-
e34 ovet
Onko tietoa, et passaako e34 touringin takaovi sedaniin e34? :think Löyty purkaamolta juuri samanvärinen kuin oma auto ja vielä hyvässä kunnossa oleva, mut ainut että se on touringistanyk. E60 523iA LCI M-sport & kakkosauto E34 520i -89
Ex: E34 525i M-Tech, E36 316i, E39 523iA touring, E39 528iA, E39 520i
Comment
-
-
Originally posted by BmwPunisher View Postmistä johtuu, ettei mittariston trippi osuus toimi? ei suostu nollaamaan
napista ja sitten taas välillä nollailee itse itseään miten sattuu..
autona 520i -93 touring..
Comment
-
-
Taitaa olla 525i:stä (ei vanos) ilmamassamittari sökö. Sopiiko tuohon mittari muista autoista kuin vanoksettomista 325i ja 525i? Joidenkin tietojen mukaan kaikissa E34 M50B25-koneissa olisi sama, joidenkin mukaan vanoksellisissa eri. Uskaltaako muuten noita saksan 50-60 euron uusia tarvikemaffeja ostaa?Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11
Comment
-
-
Originally posted by Madfexx View PostTaitaa olla 525i:stä (ei vanos) ilmamassamittari sökö. Sopiiko tuohon mittari muista autoista kuin vanoksettomista 325i ja 525i? Joidenkin tietojen mukaan kaikissa E34 M50B25-koneissa olisi sama, joidenkin mukaan vanoksellisissa eri. Uskaltaako muuten noita saksan 50-60 euron uusia tarvikemaffeja ostaa?
EDIT: se olikin M50B20, jossa on sama MAF.Last edited by zener; 25-08-2011, 19:37.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostNon-vanos M50:ssä on sama MAF ku esim. M70:ssä.
EDIT: se olikin M50B20, jossa on sama MAF.
Toinen kysymys - mihin tämän letkun toinen pää kuuluu?
Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11
Comment
-
-
Originally posted by Madfexx View PostSelvittelin asiaa vähän lisää ja ilmeisesti tosiaan vanoksellisissa on eri maffi, kuin näissä ensimmäisissä M50-koneissa. Tuo vanoksellisten käy sitten myös M6x-koneisiin yms.
Comment
-
-
Originally posted by Madfexx View PostSelvittelin asiaa vähän lisää ja ilmeisesti tosiaan vanoksellisissa on eri maffi, kuin näissä ensimmäisissä M50-koneissa. Tuo vanoksellisten käy sitten myös M6x-koneisiin yms.
Toinen kysymys - mihin tämän letkun toinen pää kuuluu?
Comment
-
-
Originally posted by 525TurboIC View PostOnkohan tuon letkun paikka tulipellissä siinä mistä menee lämppärin kennon letkut... ja ei kyllä pelaa auto kunnolla jos joku letku on irti ettei vika ole välttämättä maffissa...
Kulutus on tosiaan korkea ja tyhjäkäynti pätkii hieman (tuntuu perseessä muttei kuulu auton takaa kuunnellessa). Matalilla kierroksilla (1000-1500rpm) nypyttää. Vaihtoehtoja ovat oikeastaan MAF ja lambda. Maffin irroittaminen ei vaikuta käyntiin muuta kuin irrotushetkellä sekunnin kymmenesosan. Lambdan irrottamalla kulutus laskee (kulutusmittarin mukaan).
Niin, ja autosta siis vaihdettu venttiilikopan tiivisteet, imusarjan tiivisteet, kaikki ilmaletkut tarkistettu ja vaihdettu tarpeen vaatiessa uusiin, nokan asentoanturi vaihdettu, tyhjäkäyntimoottori vaihdettu ja moottorinohjauksen vesilämpötila-anturi vaihdettu uuteen.Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11
Comment
-
-
morjensta!
rupesin tänää vaihtamaa raitisilmasuodinta, mutta enpä vaihtanukkaan.
iha erillaiset systeemit löyty, kun mitä tossa faqista löytyvässä ohjeessa. :think
tossa pari fotoa ja kyssäriä:
mikä toi metallilanka on? ku ei saa irti mitenkää, joten ei tota koppaakaan saa pois?
tollanen oli siellä kaikista taaimmaisena. onks toi nyt olevinaan se miekka? ei ainekaa sille näytä.
tollaselta näytti koko systeemi :think
sori, vähä huonot kännykamera kuvat ja kuvausasentokaan ei ollu iha paras mahdollinen
tuli mieleen, että onkohan tuolla ollenkaa sitä raitisilmasuodatinta.
Comment
-
-
lisää kysymyksiä ilmastoinnin flektiin liittyen.
Ottaako se lämpötiedon syylärin vasemmalla alhaalla olevasta anturista, kun oikealla puolella on vaan tulppa siinä missä sen kai pitäisi olla?
Ja kuulusko konehuoneen vasemmalla keskellä olevassa boksissa olla ne releet sille? Kun mulla siellä ei oo mitään.
Ja flekti siis ei lähe pyörimään kun laittaa ilastoinnin päälle. Tosin ei niin hätä tällä kun on kompurakin rikki eikä hihnaa paikallaa. Oli hihnapyörässä sen verran välystä että ei kehannu pitää sitä enää pyörimässä.
Comment
-
Comment