Originally posted by aakoo
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by tommipommi View PostJuu miinuksen puolellahan ne oli kait. Ylipäänsä ois ollu kiva jos joku ois osannu heittää jotain kokemusta kumpaan mahtuu leveempää läskiä alle, e32 vai e34:jään? koska vanteissa jäi 2 milliä varaa seitensatasen lokariin. Ite oon aatellu et ne ei varmaan viissatkuun sit mahu, mut oisin halunnu tukikommenttia arviooni, kun en pääse nyt juuri koittaan vansseja alle eikä niissä oo kummejakaan täl hetkellä nii hankala arvioida miten kumi pullistuis kaareen vai pullistuiskoLMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by karoliina View PostPitänee kattoa! illalla muutenkin autoa menossa ruuvaamaan.
Kaverilla oli sama ongelma E34:sen kanssa.
korjantu kun laito virtajohdon paremmin akkuun kiinniSocial Media:
- Twitter
- Instagram
- Twitch
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
Nykyinen:
E61 530d -04
Ex:
E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01
Comment
-
-
Motonetistä käypäsiä sulkia molemmille puolille palttiarallaa 10€ kappale, ja hyvin pyyhkii
Originally posted by eXon91 View Postmenee hermot tuon kiinnityksen kanssa, sillä jättänyt bochsilaisilla kivat scraidut siihen kiinnikkeen kodalle. eikä varren taittelusta tunnu olevan apua. pitäisköhän laittaa varsi poikki ja kemppiliimalla varren koukku tosin päin niin ei tarvis ostella 60 e sulkapareja
Comment
-
-
Kuuluisiko käsijarruvaijeri pystyä vetämään jarrujen puolelta läpi? Kabiinin puolelta säätömutteri luonnollisesti irroitettu, mutta vaijeri ei jostain syystä halua tulla kunnolla läpi kuorestaan, jää jumittamaan melkein heti mentyään kuoren sisälle vielä kabiinin puolella. Kabiinin puolellehan tuota ei varmaan pysty vetämään ulos?E34 535i -91 ikuisuusprojekti
Comment
-
-
Originally posted by TareJR View Postakusta virtajohto pääsee käymään vähän irti tai ei välillä yhdistä jos aijaa työsysellä tiellä, voisiko tämä olla ongelma?
Kaverilla oli sama ongelma E34:sen kanssa.
korjantu kun laito virtajohdon paremmin akkuun kiinniE34 M51D25 touring vm -91
Comment
-
-
Itsellä rupesi polttoaine pumppu ilmoittaa olemassa olostaan ja nyt pitäisi uutta katsoa...
Ajattelin korvata sen säädettävällä polttoaine pumpulla.
Olisiko jollain tietoa millaisen sen pitäisi olla ja mitä ne maksaa?
Ja sen pitäisi olla laadukas...ei siis halvalla made in china.
Autona silloin tällöin toimiva BMW 525i E34...Miksi Lentää LSDeellä kun voi ajaa BMWeellä.
Bmw 525i E34 91'
Bmw 540i E34 93'
Bmw 335i E30 83'
Comment
-
-
hakemalla löytyi niin paljon juttua että meni sekaisin asioista, eli kysynykin suoran kysymyksen.
pitäis saada E34 518i -91:n mahdollisimman matalaksi niin mikä olis halpa ja sarja siihen? tekeekö esim.tuolla mitä = http://www.autovaruste.fi/shop/index...oducts_id=5797
ja mikä olis "paras" madallus suhde? onko vanteiden koolla merkitystä?
olin ajatelltu laittaa tuohon jotku 16"-17" vanteet..
mutta kenttään pitäis saada ja rälläkkä sarjaa ei viitsi kuitenkaan laittaa..
mutta ei tarvi olla Tüv hyväksyntää, kunhan kesän ajelis..monen syrjähypyn jälkeen on mahtava palata siihen oikeaan.. bemariin!
F10 520d
Ex: lukuisia E30/E34/E36/E39/E46/E90/E91/E60 ja löytynyt myös E28sigpic
Comment
-
-
Missähän ne väljykset tällä kertaa on?
Erityisen hyvin huomaa kaistaa vaihdettaessa / urista pois ajamisen yhteydessä, auto nykäsee aina johonkin suuntaan, välillä jopa ravistelee vuoronperään hetken molempiin suuntiin..
Kääntyessä kun ajaa johonkin töyssyyn niin ratti koittaa välillä pakolla vääntää itsensä suoraksi..
Välillä suoraan ajaessa joutuu pitämään rattia hitusen vasemmalla, välillä suorassa, välillä oikealla..
Kovasta vauhdista jarruttaessa säännöllisen epäsäännöllisesti ratti alkaa ravistamaan aika rajusti, välillä taas koittaa vääntää väkisin johonkin suuntaan.. :think
Comment
-
-
Originally posted by Neobi View PostMissähän ne väljykset tällä kertaa on?
Erityisen hyvin huomaa kaistaa vaihdettaessa / urista pois ajamisen yhteydessä, auto nykäsee aina johonkin suuntaan, välillä jopa ravistelee vuoronperään hetken molempiin suuntiin..
Kääntyessä kun ajaa johonkin töyssyyn niin ratti koittaa välillä pakolla vääntää itsensä suoraksi..
Välillä suoraan ajaessa joutuu pitämään rattia hitusen vasemmalla, välillä suorassa, välillä oikealla..
Kovasta vauhdista jarruttaessa säännöllisen epäsäännöllisesti ratti alkaa ravistamaan aika rajusti, välillä taas koittaa vääntää väkisin johonkin suuntaan.. :think
Reaktiotangot vaihtoon, ja uretaanihelaa niihin.
Comment
-
-
Originally posted by Eetu View PostHmm, mahtaako konkkavika pimentää aina välillä Cc ja kilometrinäytön?
Comment
-
Comment