No tota varten on saanu ET olla jo miinuksen puolella. Saattaa olla että mahtuu, saattaa olla että ei. Kokeilemalla se selviää!
Juu miinuksen puolellahan ne oli kait. Ylipäänsä ois ollu kiva jos joku ois osannu heittää jotain kokemusta kumpaan mahtuu leveempää läskiä alle, e32 vai e34:jään? koska vanteissa jäi 2 milliä varaa seitensatasen lokariin. Ite oon aatellu et ne ei varmaan viissatkuun sit mahu, mut oisin halunnu tukikommenttia arviooni, kun en pääse nyt juuri koittaan vansseja alle eikä niissä oo kummejakaan täl hetkellä nii hankala arvioida miten kumi pullistuis kaareen vai pullistuisko
Juu miinuksen puolellahan ne oli kait. Ylipäänsä ois ollu kiva jos joku ois osannu heittää jotain kokemusta kumpaan mahtuu leveempää läskiä alle, e32 vai e34:jään? koska vanteissa jäi 2 milliä varaa seitensatasen lokariin. Ite oon aatellu et ne ei varmaan viissatkuun sit mahu, mut oisin halunnu tukikommenttia arviooni, kun en pääse nyt juuri koittaan vansseja alle eikä niissä oo kummejakaan täl hetkellä nii hankala arvioida miten kumi pullistuis kaareen vai pullistuisko
Aika liki saman kokoiset vanteet menee E32 ja E34. Sovita...
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu. Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
menee hermot tuon kiinnityksen kanssa, sillä jättänyt bochsilaisilla kivat scraidut siihen kiinnikkeen kodalle. eikä varren taittelusta tunnu olevan apua. pitäisköhän laittaa varsi poikki ja kemppiliimalla varren koukku tosin päin niin ei tarvis ostella 60 e sulkapareja
Kuuluisiko käsijarruvaijeri pystyä vetämään jarrujen puolelta läpi? Kabiinin puolelta säätömutteri luonnollisesti irroitettu, mutta vaijeri ei jostain syystä halua tulla kunnolla läpi kuorestaan, jää jumittamaan melkein heti mentyään kuoren sisälle vielä kabiinin puolella. Kabiinin puolellehan tuota ei varmaan pysty vetämään ulos?
akusta virtajohto pääsee käymään vähän irti tai ei välillä yhdistä jos aijaa työsysellä tiellä, voisiko tämä olla ongelma?
Kaverilla oli sama ongelma E34:sen kanssa.
korjantu kun laito virtajohdon paremmin akkuun kiinni
empä usko että tämä on kyseessä koska asun maalla ja ajan joka päivä töysseisellä tiellä. Tekee yleensä tämän pidempää matkaa ajaessa. Tasaisella tiellä.
Missähän ne väljykset tällä kertaa on?
Erityisen hyvin huomaa kaistaa vaihdettaessa / urista pois ajamisen yhteydessä, auto nykäsee aina johonkin suuntaan, välillä jopa ravistelee vuoronperään hetken molempiin suuntiin..
Kääntyessä kun ajaa johonkin töyssyyn niin ratti koittaa välillä pakolla vääntää itsensä suoraksi..
Välillä suoraan ajaessa joutuu pitämään rattia hitusen vasemmalla, välillä suorassa, välillä oikealla..
Kovasta vauhdista jarruttaessa säännöllisen epäsäännöllisesti ratti alkaa ravistamaan aika rajusti, välillä taas koittaa vääntää väkisin johonkin suuntaan.. :think
Missähän ne väljykset tällä kertaa on?
Erityisen hyvin huomaa kaistaa vaihdettaessa / urista pois ajamisen yhteydessä, auto nykäsee aina johonkin suuntaan, välillä jopa ravistelee vuoronperään hetken molempiin suuntiin..
Kääntyessä kun ajaa johonkin töyssyyn niin ratti koittaa välillä pakolla vääntää itsensä suoraksi..
Välillä suoraan ajaessa joutuu pitämään rattia hitusen vasemmalla, välillä suorassa, välillä oikealla..
Kovasta vauhdista jarruttaessa säännöllisen epäsäännöllisesti ratti alkaa ravistamaan aika rajusti, välillä taas koittaa vääntää väkisin johonkin suuntaan.. :think
Hmm, Tarttee tutkia ja vaihtaa polttimot tarvittaessa. Mun mielestä kyllä koko mittari pois pelistä sillon. Lämpömittari lopetti tänään sitten lopullisesti toimimasta..
Comment