Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 ostamassa ja käyttökokemuksia, vol 2.
Collapse
X
-
No onko noi pussit millaset ajaa? Meinaan, että jos edessä jäykät jouset, niin kuinka takapää käyttäytyy?
-
-
Originally posted by tmth View PostPaitsi 520 on vakiona rautajousilla.
Leave a comment:
-
-
Hyvä et korjasitte. En oo näköjään koskaan omistanut tai ajanut noin karvaista touringia. 😂😂😂
Nykyisellään melkeen parempi jos ei ole ni yks vikakohde vähemmän
Leave a comment:
-
-
Taisikin olla niin, että 528 lähtien ilmajousitus vakiona.
Faceliftistä en tiedä.
Leave a comment:
-
-
Touringissa vakiona aina pussit. Saa laskettua ihan tietokoneella/sopivalla ohjelmalla.
Ruotsissa on aika hyvä valikoima toisinaan E39:jä mä hakisin sieltä jos oisin autoa ostamassa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by lj123 View PostOliko jo täällä, äkkiseltään kiinnostan oloinen yksilö.
https://m.nettiauto.com/bmw/530/8239522?vifAdCount=79#5
Eipä noista varmaan mistään käytetyistä paljon saa takaisin myydessä. BMW:n kohdalla ehkä löytyy silti aina enemmän niitä, jotka arvostavat tiettyjä, varsinkin hyväkuntoisia yksilöitä. Perus-Golf on kaikille perus-Golf.
Itse ajattelin kokeilla nyt sellaista, että ostin halvan käyttöauton ja ajan sen loppuun. Saa siitä vähintään 500 kun myy varaosiksi. Jos auto maksoi alle 3000 ja arvo olisi 3 vuoden päästä niin silti aika halpaa ajoa. 20 000 € auto jos menettää tuossa ajassa vaikka 20% arvostaan (ihan hatusta heitetty) niin siinä köyhtyi samassa ajassa jo 4000€.
Onkos tuossa takaluukku erisävyinen, vai valehteleeko kuva?Last edited by janke; 18-02-2017, 16:21.
Leave a comment:
-
-
Oliko jo täällä, äkkiseltään kiinnostan oloinen yksilö.
https://m.nettiauto.com/bmw/530/8239522?vifAdCount=79#5
Eipä noista varmaan mistään käytetyistä paljon saa takaisin myydessä. BMW:n kohdalla ehkä löytyy silti aina enemmän niitä, jotka arvostavat tiettyjä, varsinkin hyväkuntoisia yksilöitä. Perus-Golf on kaikille perus-Golf.
Itse ajattelin kokeilla nyt sellaista, että ostin halvan käyttöauton ja ajan sen loppuun. Saa siitä vähintään 500 kun myy varaosiksi. Jos auto maksoi alle 3000 ja arvo olisi 3 vuoden päästä niin silti aika halpaa ajoa. 20 000 € auto jos menettää tuossa ajassa vaikka 20% arvostaan (ihan hatusta heitetty) niin siinä köyhtyi samassa ajassa jo 4000€.
Leave a comment:
-
-
Joo, taitaa olla niin, että jos löytää hyvän e39 ja jos sillä muutaman vuoden ajelee, niin eipä siitä enää rahaa saa myydessä tai jos pystyy pitämään hyvää huolta, niin ehkä joku harrastelia voi jotain maksaa. No tuota on turha miettiä.
Mites noi kilometrit näissä? Onko joku avannut bensakutosta tai kasia, että miltä ne moottorin sisuskalut näyttää 400-500tkm jälkeen?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hezman View PostTutkat on ihan hyvä lisä. Auttaa jokaisessa tilanteessa, jossa vaara/mahdollisuus kolhia lähellä olevia autoja, lyhtypylväitä tai yms.
Talvella järjestelmään ei kannata luottaa 100% varmuudella, ellet ole täysin varma siittä että puskureissa ei ole lunta tai jäätä tutkien esteenä. Eräästä läheltäpiti tilanteesta tämän oppinut
Itse ainakin ostaisin auton hyvillä varusteilla,vaikka niitä kaikkia ei tarvisikaan käytössä. Helpottaa kuitenkin uudelleen myynnissä. Eikä ne varusteet paljoa tuon hintaluokan autossa enää lisää ostohintaakaan. Eli jos niitä varusteita löytyy,niin harvoin niistä haittaakaan on,vaikka niitä ei kaikkia käyttäisikään. Jokainen itse sen autoa käyttäessään sitten huomaa,kuinka monet "turhat" lisävarusteetkin tuntuu mukavilta käytettäessä vs. karvalakki versio. Josta ne puuttuu. Yksi tärkeimmistä mielestäni on OMAAN persiiseen hyvät istuimet. Eli jos perus lättänät tuntuu hyvälle,niin miksi etsiä väkisin sport penkillistä autoa. Tai sitten päinvastoin.Last edited by Heguli 31; 18-02-2017, 13:50.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TJJ View PostEikös tuosta puutu penkinlämmittimet? Aika merkittävä ongelma nahkapenkkien kanssa, ainakin minulle. Peruutustutkan puute tökkisi myös.Kesällä on sitten päin vastoin.
Oma valinta olisi plyyssi.
Tutkat on ihan hyvä lisä. Auttaa jokaisessa tilanteessa, jossa vaara/mahdollisuus kolhia lähellä olevia autoja, lyhtypylväitä tai yms.
Talvella järjestelmään ei kannata luottaa 100% varmuudella, ellet ole täysin varma siittä että puskureissa ei ole lunta tai jäätä tutkien esteenä. Eräästä läheltäpiti tilanteesta tämän oppinut
Leave a comment:
-
-
Originally posted by lj123 View PostMoni varmaan kommentoi, että parkkitutkat on sellaisille, jotka ei osaa ajaa, mutta itse tykkään. Kyllä se elämää helpottaa. Ja pari kertaa pelastanutkin kolhuilta. Ja eihän monessa autossa edes näe, jos joku pieni lapsi sinne taakse onnistuu juoksemaan.Kyl ne tutkat varmaan olisi hyvä olla. Onkos ne aina näissä takana ja edessä?
Leave a comment:
-
Leave a comment: