Originally posted by zeneg
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 ostamassa ja käyttökokemuksia, vol 2.
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by |parsakaali| View PostEhdottomasti kutosella oleva eli 25d tai 30d. Käyntiääni on miellyttävä (vertaa neloseen) ja järkevästi käytettynä hyvin vähävikainen auto. Ei kuluta paljoa ja lämpö riittää kovillakin pakkasilla. Sivulasit tahtoo huurtua. Kori ei ole paha ruostumaan, paiti luukkujen reunat tahtoo kuplia. Automaatti on vähän heikko näissä tai ehkä enemmänkin herkkä väärälle käytölle. Näissäkään tosin halpaa ja hyvää ei ole.
Plussaa:
-ajettavuus ehdottomasti!
-tekniikka ylipäätänsä
-kuluttaa yllättävänkin vähän
-hiljainen
Miinusta:
-talvella käynnistys kovilla pakkasilla
-lasien helposti huurtuminen vaikka kuinka yrittää säätää tuuletuksiaLast edited by Tomson; 07-03-2016, 21:25.
Leave a comment:
-
-
Ehdottomasti kutosella oleva eli 25d tai 30d. Käyntiääni on miellyttävä (vertaa neloseen) ja järkevästi käytettynä hyvin vähävikainen auto. Ei kuluta paljoa ja lämpö riittää kovillakin pakkasilla. Sivulasit tahtoo huurtua. Kori ei ole paha ruostumaan, paiti luukkujen reunat tahtoo kuplia. Automaatti on vähän heikko näissä tai ehkä enemmänkin herkkä väärälle käytölle. Näissäkään tosin halpaa ja hyvää ei ole.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by zeneg View PostEikös kannattaisi jo tuolla reilun 4k€ budjetilla laajentaa hakua myös 2.5d ja 3.0d malleihin? Kyllä se 140heppanen karkaa hanskasta lähes samalla tavalla kuin 190heppanen.
Mielestäni järkevämpi vaihtoehto jälleenmyyntiäkin ajatellen eikä käyttökulut sen kummoisemmat liene.
Ja hyvällä tuurilla reippaasti enemmän varustellun vielä kohtuullisilla metreillä olevan facelift 3.0d:n saa noin 3keur setelinipulla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Makkurainen View PostId nro korjattu.....ensimmäinen poistettu ostoslistasta...kaksikilpinen ja konepellissä jotain häikkää korjauksen jäljiltä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Juu50 View PostJälkimmäinen id tarjoaa pajeroa. Mutta tuossahan nyt tuli jo tärkeimmät tarkastuskohteet ilmi. Kori kannattaa myös tarkastaa yleisistä ruostumiskohdista, eli ovien alareunat, paksinluukku (varsinkin rek.valojen ympärys),luukun alla kulkeva lista(n. rek.valojen kohdalta tykkää rupeutua), tankinluukun alta ja konepellin etureuna, tämä tuntuu herkemmin kukkivan kuskin puolelta.
Leave a comment:
-
-
Jälkimmäinen id tarjoaa pajeroa. Mutta tuossahan nyt tuli jo tärkeimmät tarkastuskohteet ilmi. Kori kannattaa myös tarkastaa yleisistä ruostumiskohdista, eli ovien alareunat, paksinluukku (varsinkin rek.valojen ympärys),luukun alla kulkeva lista(n. rek.valojen kohdalta tykkää rupeutua), tankinluukun alta ja konepellin etureuna, tämä tuntuu herkemmin kukkivan kuskin puolelta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Makkurainen View PostMorjens palstalaisille. Piti oikeen rekisteröityä kun vaimo alkanu bemaria vonkumaan. Eli nettiautosta tollaset 520d olis haarukassa(id:7786221 ja id7859774). Mitä pitäis autosta tutkiskella jos kyseisiä kulkineita kävis kattomassa vai onko joku näitä jo käynyt tutkimassa. Kone ilmeisesti aika tehoton painoon nähden mutta eipä vaimo ojien välissä pysyny tehokkaammalla nelivetoisellakaan. Kilsat ois vielä ilmeisesti kohtuulliset???.
Leave a comment:
-
-
Morjens palstalaisille. Piti oikeen rekisteröityä kun vaimo alkanu bemaria vonkumaan. Eli nettiautosta tollaset 520d olis haarukassa(id:7786221 ja id7859744). Mitä pitäis autosta tutkiskella jos kyseisiä kulkineita kävis kattomassa vai onko joku näitä jo käynyt tutkimassa. Kone ilmeisesti aika tehoton painoon nähden mutta eipä vaimo ojien välissä pysyny tehokkaammalla nelivetoisellakaan. Kilsat ois vielä ilmeisesti kohtuulliset???.Last edited by Makkurainen; 07-03-2016, 11:08.
Leave a comment:
-
-
Kaikki näkemäni yksilöt ovat alkaneet jo hieman syöpymään tunkkauskumien aukoista ja useimmissa vähintään kuskin oven alasauma kuplinut.
Toki jos vertaa moniin muihin 90 luvun vehkeisiin niin aika kiinteitähän nämä vielä ovat :think
Tuohon omaani oli joku hemmetin määly mennyt teettämään tectyl massauksen ja uteliaisuuttani rapsuttelin massoja sieltä täältä pois ja kuten arvata saattaa niin yllärihän sielä oli monessa paikkaa. Ei suoranaista mätää vielä missään mutta ruskeaa kyllä. Täytynee raaputella kaikki helposti irti lähtevät palaset pois ja antaa pieni öljykylpyLast edited by Gedd; 05-05-2015, 15:11.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BMW_Harrastaja View PostJep ja jep. No nämä on onneksi melko kosmeettisia ongelmia verrattuna moneen oikeasti mätänevään merkkiin, mutta silti noita ratkaisuja täytyy hämmästellä. Kohtuullisen vähän nämä kokonaisuutena näyttäisi ruostuvan, kun katselee noita kohta 19 vuotta vanhan auton peltejä. Toisesta E39:stä ei voi johtopäätöksiä vetää, kun ei ole suolassa uinut.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jamppa1983 View Posthttp://m.nettiauto.com/bmw/520/70855...=28&vifNav=Y#2
Kaveri harkitsee kyseisen auton ostoa. Oliko näissä laatikon kans jotain häikkää ollut? Zf tais olla kestävä miten tässä kumpi laatikko?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostJos kyljestä puuttuu parin euron lista, herää kysymys missä muualla on säästetty?
Myöskään auton fiksaajat eivät fixaa tekniikkaa, vaan haluavat että auto näyttää hyvälle. Eli ulkonäköön ei kannata liikaa luottaa. Monet senkin tietävät mutta auto ostetaan silti tunteella ja ulkonäöllä on siihen iso osuus.
Leave a comment:
-
-
Kaveri harkitsee kyseisen auton ostoa. Oliko näissä laatikon kans jotain häikkää ollut? Zf tais olla kestävä miten tässä kumpi laatikko?
Leave a comment:
-
-
Kiitoksia uskon (ja epäuskon) valamisesta.
Tänään koeajotreffit luvassa, autoa on kyllä huollettu todella hyvin ja säännöllisesti.
Mutta onhan noita metrejäkin sitten rullattu sen edestä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: