En nyt noista diisseleistä osaa sanoa, mutta M62tu:ssa viisari on muistaakseni pystyssä 75C-115C. Eli on todella vahvasti puskuroitu. Jotain samaa luokkaa varmaan diisseleissäkin. Jos lämmöt kiinnostaa niin aika turha sitä on tuijotella.
Jep, tiedossa on, että melkeenpä ensin keittää ja sitten viisari kertoo asiasta. Ihmetytti vaan hieman, että noin pitkälle pysyy pystyssä. Taitaa olla varmaankin sitten samat arvot kaikissa, polttoaineesta riippumatta.
ja todetaan, että ihan paskoja nää bemarit, ostan tojotan.
Kyllä mää nyt tarvin takapotkusen työmatkarassin, eli aika vanhaksi menee nuo Toyotan vaihtoehdot. Eikä me vielä olla hyvää autoa työntämässä paaliin. Ku saa nyt vaan ilmastoinnin pelittään, ja poppikoneet sekä bleed valven asennettua, niin jopa alkaa töissäkäynti taas maistuun.
Näkeekö Inpalla mitään vm96 e39 540. Eli on vain se iso pyöreä pistoke? Kannattako ostaa lukulaitteet, saako mitään irti. Tällähetkellä abs vika päällä, joten sitä pitäisi päästä tarkkailemaan.
Mistäs kannattaa lähtä ehtiin vikaa, auto nostaa välillä ajossa lämpöjä. Eli käyttää viisaria hetken lähellä punarajaa, mutta laskee sitten itsestään alas.. Vesipumppu? Vm. 97 ja 2l bensa kone.
Näkeekö Inpalla mitään vm96 e39 540. Eli on vain se iso pyöreä pistoke? Kannattako ostaa lukulaitteet, saako mitään irti. Tällähetkellä abs vika päällä, joten sitä pitäisi päästä tarkkailemaan.
Inpalla näkee tuosta kaiken.
Ihan se halpa usb johto riittää ei tarvita edes ADS piuhaa
Mistäs kannattaa lähtä ehtiin vikaa, auto nostaa välillä ajossa lämpöjä. Eli käyttää viisaria hetken lähellä punarajaa, mutta laskee sitten itsestään alas.. Vesipumppu? Vm. 97 ja 2l bensa kone.
Vesipumppu tai ilmaa järjestelmässä.
Termari harvemmin.
Dvd näytössä alko palamaan tämmönen teksti "caution video disabled while driving for safety" kun laittaa dvd:n tai usb:n päälle,eli mistä kannattas alkaa vikaa ehtimään?
Kysymys, millä piuhalla luetaan 3/1998 e39 540i vikakoodeja? löytyy INPA-kaapeli, 20-pin pyöreä ja ADS. Mutuiluna voisin veikata INPA-kaapeli + 20pin adapteri perään konehuoneen puolelta?
Kysymys, millä piuhalla luetaan 3/1998 e39 540i vikakoodeja? löytyy INPA-kaapeli, 20-pin pyöreä ja ADS. Mutuiluna voisin veikata INPA-kaapeli + 20pin adapteri perään konehuoneen puolelta?
Viisaammat vastatkoon, kiitos etukäteen.
Tarkoitatko tuolla INPA-kaapelilla sellaista k+dcan usb johtoa?
ADS on myös ihan yhtälailla INPA-kaapeli.
Morkai nimiseltä ostettu kaapeli, eli luultavammin juuri tuo k+dcan. Eli ei tarvii ads palikkaa väliin?
ADS on ihan oma johtonsa, jota ei voi yhdistää mihinkän k+dcan johtoihin. ADS-kaapeli tarvitsee e39 vanhemmissa autoissa (näissäkin on muutoksia kesken tuotannon). Eli e39 kanssa ei koskaan tavitse ADS-kaapelia.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
ADS on ihan oma johtonsa, jota ei voi yhdistää mihinkän k+dcan johtoihin. ADS-kaapeli tarvitsee e39 vanhemmissa autoissa (näissäkin on muutoksia kesken tuotannon). Eli e39 kanssa ei koskaan tavitse ADS-kaapelia.
Jaahas, tuli hommattua joskus tommonen ADS palikka. Nytten kun katsoin sitä, niin siihen perään tulee joku rs232 johto, joten oikeassa olit eli ihan tolla k+dcan ja 20pin adapterilla päästään jo pitkälle. Eikö näissä joissain pitäny adapterin sisältä kolvata jotain pinnejä yhteen?
Pahoittelut tyhmistä kysymyksistä, mutta huomenna pitäis vaihdokkia käydä kattomassa, eikä e39 ole ollenkaan tuttu
Comment