Originally posted by HTK12
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Jasu View PostKyllä tökkii.
Miten saa takapyyhkimen suojan irti? Pitääkö se pehmeä muljattu pieni torx porata ensin irti?
Ja toiseksi, takana katossa olevat kaiuttimet ei toimi (kaikki muut toimii kyllä). Mistä vikaa etsimään?
Kajarit katosta irti ja tarkistaa et liittimet kiinni (epätodennäköstä, et molemmista olis irti mut kannattaa tarkistaa) jos ne on kohillaan, niin sit takakontista alaosan verhoilu pois ja sieltä pitäs löytyä radiomoduuli (olettaen että navi autossa), jonka perästä sitte sinisestä liittimestä löytyy kajareitten piuhat olettaen tietty ettei ole jälkiasennusvehkeitä/ jakosuotimia yms välissä.
Mikäli ei oo navia, ni sit (ehkä?) ration/ceedee/kasetti soittimen perästä löytyy kajareitten piuhat. näin ainakin edellisessä 39 mikä ittellä oli.Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Nykynen:E39 530dA tourinki -02
EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta
Comment
-
-
530d Touring CD-vaihtaja
oliskos kellää tietoa mitenkä sais OEM cd-vaihtajan 02 vuotisee 530d farkkuun kiinni? onko sille paikka samas paikkaa mis on navigaattorin CD-lukija?
Jos löytyis asennusohjeet (mieluiten kuvien kera) niin vois saada sen toimintakuntoiseks.
Ja tuosta navigattorista puheen ollen, se lakkas toimimasta (tässä kun kylmemmät säät tulivat), kaikkki piuhat on kiinni, mutta ei vaan herää henkiin ja ruudulla on se "pelkistetty" tietokone näkymä. Oisko kellää aavistusta mikä siihen iski?-91 518i E34
Comment
-
-
Originally posted by D//Power02 View Postoliskos kellää tietoa mitenkä sais OEM cd-vaihtajan 02 vuotisee 530d farkkuun kiinni? onko sille paikka samas paikkaa mis on navigaattorin CD-lukija?
Jos löytyis asennusohjeet (mieluiten kuvien kera) niin vois saada sen toimintakuntoiseks.
Ja tuosta navigattorista puheen ollen, se lakkas toimimasta (tässä kun kylmemmät säät tulivat), kaikkki piuhat on kiinni, mutta ei vaan herää henkiin ja ruudulla on se "pelkistetty" tietokone näkymä. Oisko kellää aavistusta mikä siihen iski?
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
Voi vaan olla ettei sulta löydy kontista johtoja valmiina, jolloin et tee ylläolevalla ohjeella yhtään mitään...
Tarttee vissiin taas tässä vkl levitellä pemarin takakontti pitkin pihoja, ni samalla kai sitä kattelee tuonkin ku kerran purkaa rupee (ilmaperän kompuran kuivain vahitoon) voin koittaa muistaa ottaa kuvatuksia miten tuon kytkentä menee.
Tuohon navin pimenemiseen en osaa muuta vinkkiä sanoo ku, et kokeileppas ottaa levy pois sieltä... jossei se auta, ni sit virrattomaks koko hoito vaikka yön yli... jossei sekään vielä helpota ni sit suosittelen piuhan jatkoks=vikakoodin lukuun. Nää tosiaan ihan MUTU heittoja, joku viisaampi voi korjata jos tietääLast edited by Kiwes; 22-11-2014, 01:20.Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Nykynen:E39 530dA tourinki -02
EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta
Comment
-
-
Originally posted by BMW_Harrastaja View PostZoui: Mitkä autot tuossa on risteytetty? Ainakin tuo keppi näyttää ranskalaiselta tai joltain vastaavalta. Eikä nuo penkinlämmitinkytkimetkään kyllä ole tuosta autosta mun mielestä.
Penkinlämmittimet on noi alkupään 95-97 vuotisten e39:n, monella onkin uudempaa mallia ja sillä en saa noita reikiä tukkoon tuossa välissä. Niin ja vaihdekeppi toyota TT supran kuusivaihteinen.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Valonsäätö kiukuttelee edelleen. Nyt on uus anturi laitettu vikakoodi hukku mut valot edelleen alaalla ja inpalla kun kattoo livedataa niin etuanturilla voltit lähes nollissa (0,5 tai 0,05V) inpa ei anna mitään koodia ja scanneri tarjoo Terminal 30 valkosella täpällä. Oisko hyviä vinkkejä mistä seuraavaks lähetään vikaa hakee? Tleismittari tosiaa näyttää töpselistä reilua 3v... pimee rupee tulee ja ois ihan kiva nähäkkin jotainVikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Nykynen:E39 530dA tourinki -02
EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta
Comment
-
-
Originally posted by Janna View Postvaihdelaatikon vikatila..
edit:
Helpolla päästiin eli tämähän olikin se jarrupalojen kuluneisuus anturin vikavalo. Takaa oli johto poikki. Minä jo muistelin että jotenki se valo tais olla erinlainen ku tuo laatikon vikavalo ja niinhän se olikin kun pääsi tarkastamaan. Hyvä näin.Last edited by HC-Tuning; 24-11-2014, 15:44.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostOnko noita nappeja ratteihinkin laitettu?
Itse oisin veikannut ratin lämmitintä. Mutta kuva tietysti helpottaisi asiaa.
Lämmitys se varmaan muilla on, mulla sisäilmakierto kytkeytyy tuosta päälle.
Tiedä sitten, mikä tiistaiversio mulla on, samapa tuo😊BMW E39
Comment
-
Comment