jos autoon löytyy alkuperäiset paperit niin sehän onu upeaa
mutta valaiskaa mua että mitä erikoista tossa venakopassa ja öljynsuodattimessa on?
ja miten mittaristo ja kori on matching numbers (ja mitä merkitystä sillä on)?
Ei oo alkuperäset rekisteröintipaperit mutta silti selviää asioita..
on se kiva ku on mittaristo alkuperäinen,Ei paljo muuta väliä...En kerro,katsotaan saako kukaan selville....
Tästä albumistasi lainatusta kuvasta katsottuna näyttää venttiilikoppa ja öljynsuodatin kyllä juuri siltä, kun tuon ikäisessä E39:ssä M52 moottorilla kuulukin näyttää.
mitä materiaalia venttiilikopan tuon ikäisisissä moottoreista teidän mielestänne pitäisi olla?
Tästä albumistasi lainatusta kuvasta katsottuna näyttää venttiilikoppa ja öljynsuodatin kyllä juuri siltä, kun tuon ikäisessä E39:ssä M52 moottorilla kuulukin näyttää.
Öljykorkin kohokuvion on joku korostanut maalitussilla.
.Ja jos katsotte öljynsuodatinta ja venakoppaa niin hoksaatte että moottori on uudempi kuin kori.
Tästä albumistasi lainatusta kuvasta katsottuna näyttää venttiilikoppa ja öljynsuodatin kyllä juuri siltä, kun tuon ikäisessä E39:ssä M52 moottorilla kuulukin näyttää.
15 yhteensä.Konttorilla sanoivat että johtuu just koneesta ja alustasta.Kun ollut tiedossa että viritetty.
Autohan Suomeen tullessa verotetaan 100%:sesti riippumatta mitä siitä on aikaisemmassa elämässä muutettu. Eli muutosprosentit kuvastaa sitä mitä autosta on muutettu ekan verotuksen jälkeen, Suomessa.
no sä olet varmasti ainakin vihreenä kun sulla on vaan se riisinkeitin
Syytä olla kun mun ehdottomasti suosikki koppa topikissa, laitetut nahat ja varmasti korkeelta naukuva kone, tilavuutta on, nokat löytyy, peltisatsia ja sellaset, ihan käyttöpelissä
ei mistään pelkkää mutuilua ja valistuneita arvauksia, olet siinä aivan oikeassa.
Ei, ottaen huomioon että omistaja oli jo kysellyt autosta ko. pajalta eikä sitä siellä tunnettu.
Mutta täsmennetään nyt: olisihan se ihan hauska sattuma että tuo olisi heti uutena toimitettu jollekin saksalaiselle viripajalle tuunattavaksi, ja vaikkei olisi, niin jos siinä on joku MST viriviritekniikka nyt paikallaan, niin antaahan se varmasti paljon lystiä omistajalleen.
Päivän päätteeksi se nyt kuitenkin on ihan vaan E39, jossa on saman verran tehoa kuin uudemmassa 530i:ssä. Eipä noita Alpina B10 E34:kaan tunnuta paljon arvostavan jos ei siellä ole niitä kahta turboa, tuntuu että E34 540i on kovemmin arvostettu.
Tai (jos tämä auto on jälkikäteen tehty tekniikanvaihto), tuleeko ALPINA B10 E39:stä kovinkin eksoottinen ja haluttava erikoisuus, jos joku menee tunkemaan sinne 2JZ-tekniikan
Vai onko sekin vaan yet another tekniikanvaihto, mutta hyvällä mielikuvituksella. (no joo, onhan se aika härski).
EDIT: en tiedä missä päin auto vaikuttaa, mutta mulla on yhdet hyvät 18" E39 kesäpyörät leveyttä 275 eli pitäisi pitojenkin riittää ja otan mukaan myös pulttipyssyn ja hallitunkin, jos dynolle päästään ja paikka on lähellä.
Taitaa olla jo selvä että tuon auton virittäjä on MST-Wiesmann ja autosta oli kysytty Wiesmannilta. Eipä nuo taida olla enää kovinkaan sama asia. Toinen asian on, että kuinka moni sama henkilö on enää toissä siellä kun oli joskus 17-18 vuotta sitten tuon auton rakentelun aikaan? Taitaa olla systeemit "hiukan" muuttunut tässä välissä ja siinä -90 luvun alkupuolella hommia vasta aloiteltu.
Jos oikea moottorikin löytyy sieltä vielä, niin harmi että on noin paljon ajettu ja päässyt huonoon kuntoon. Suomessa tuskin arvoa paljoa olisi, mutta saksassa saattaisi olla.
Jos mittaristossa on ton firman logo-mittarintaustat? Mehän ei olla niitä vielä nähty, mut upea peli ja odotellaan jännityksellä papereita, vetää aika kateelliseksi kyllä kun e39 kopassa on kerrankin laitettu moottori.
no sä olet varmasti ainakin vihreenä kun sulla on vaan se riisinkeitin
jos autoon löytyy alkuperäiset paperit niin sehän on upeaa
mutta valaiskaa mua että mitä erikoista tossa venakopassa ja öljynsuodattimessa on?
ja miten mittaristo ja kori on matching numbers (ja mitä merkitystä sillä on)?
Jos mittaristossa on ton firman logo-mittarintaustat? Mehän ei olla niitä vielä nähty, mut upea peli ja odotellaan jännityksellä papereita, vetää aika kateelliseksi kyllä kun e39 kopassa on kerrankin laitettu moottori.
jos autoon löytyy alkuperäiset paperit niin sehän on upeaa
mutta valaiskaa mua että mitä erikoista tossa venakopassa ja öljynsuodattimessa on?
ja miten mittaristo ja kori on matching numbers (ja mitä merkitystä sillä on)?
Leave a comment: