Originally posted by peto2
View Post
edit:löysinkin kuskin puolen iskarin tolpan lähellä .ja kapppas , nyt en saa pitäämään sitten mitään ääntä vaikka puhalllin päällä vesiventtiilin letkut oli kuivan näköiset . jos se venttiili on ehhtoopuolella ja puhallin päällä pitäisikö sen jotenkin resonoida ? ei virka mitään kun käsi siinä päällä .
lämpöisenä autona tekee tuota ajoittain tosiaan , mutta nyt kylmästä auto käyntiin niin en sitä saa kuulumaan .
onkohan autolle parempi että on jatkuvasti ulkona pakkasessa , eikä humppa ns.kuuman ja kylmän välillä . sain auton lämpöiseen halliin päiväksi , ja oli mukava lähtee ajelee kun ei ollu paikat kohmeessa .
lammikko oli auton alla , paikallistin sen ohjaustehostajan nesteeksi
säiliö/letkut vuotaneet useamman vuoden , noissa kun on tyyppvikana tuota niin onko se säiliö joka vuotaa vai vanhat haurastuneet letkut ?
eli ottaako vanhaa letkua pätkän poijes kun vaihtaa uuden säiliön , vai vaihaako myös uudet letkut .
Comment